Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17166
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41700

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 14. feb 2019, 16:08

Kerrigan skrev:Min nabos selvlysende potteplanteflamingolys er ikke længere selvlysende.


Det er jeg virkelig glad for at have fået at vide. Så skal jeg ikke spekulere mere på det :-D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lucia » 14. feb 2019, 19:48

En i min opgang har vist fået natarbejde (eller hvad der ellers kan forårsage at man kommer hjem/går ud midt om natten), så jeg vågner næsten hver nat ved 3-4-tiden, når der er en dør, der bliver lukket. Der er virkelig lydt ud til opgangen og den dør knirker virkelig meget, og det er virkelig irriterende.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2019, 20:21

Jeg holder Valentines Day med min kat, fordi min kæreste er ude at rejse. Jeg har bestukket katten med dåsetun for at få den til at elske mig lidt mere, og det virker. Det er sgu okay hyggeligt :D
20
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 20:58

Kommodedyret skrev:Jeg holder Valentines Day med min kat, fordi min kæreste er ude at rejse. Jeg har bestukket katten med dåsetun for at få den til at elske mig lidt mere, og det virker. Det er sgu okay hyggeligt :D


Komodo! Du er tilbage. Dig har jeg da ikke set længe herinde. Har du det godt?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2019, 21:10

Stitch skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg holder Valentines Day med min kat, fordi min kæreste er ude at rejse. Jeg har bestukket katten med dåsetun for at få den til at elske mig lidt mere, og det virker. Det er sgu okay hyggeligt :D


Komodo! Du er tilbage. Dig har jeg da ikke set længe herinde. Har du det godt?

Her får man lidt lyst til at citere Darkwing Duck "jeg er skyggen der hærger om natten" :D
Jeg har det storslået, tak for tanken! Jeg lurer lidt rundt og spionerer på jer allesammen og smider et enkelt indlæg i ny og næ.
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:22

Kommodedyret skrev: Her får man lidt lyst til at citere Darkwing Duck "jeg er skyggen der hærger om natten" :D
Jeg har det storslået, tak for tanken! Jeg lurer lidt rundt og spionerer på jer allesammen og smider et enkelt indlæg i ny og næ.


Yay! Det er dejligt at vide. Det varmer, at du er vores allesammens DD. :lun:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2019, 22:00

Stitch skrev:
Kommodedyret skrev: Her får man lidt lyst til at citere Darkwing Duck "jeg er skyggen der hærger om natten" :D
Jeg har det storslået, tak for tanken! Jeg lurer lidt rundt og spionerer på jer allesammen og smider et enkelt indlæg i ny og næ.


Yay! Det er dejligt at vide. Det varmer, at du er vores allesammens DD. :lun:

Uha, det lyder pludselig som et rimeligt stort ansvar, ved jeg sørme ikke om jeg kan overkomme :gruble: :D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14733

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. feb 2019, 22:38

Hvis der er noget der er mere træls end generelt ikke at have en idé om hvad der foregår, så er det at have en idé om hvad der foregår, men ingen idé om hvad man skal gøre ved det.

Tak til en spiller for at gøre mig dét klogere.
1
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5029

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Yetie » 15. feb 2019, 16:29

:mellow:
catnip skrev:Nogle gange stirrer min hund så meget efter folk når vi går på gaden, at hun går ind i en lygtepæl.



Min hund stirrer på biler, og har, ud over lygtepæle, præsteret at vade lige ind i en større snedrive. Han drejede hovedet lige, da han ramte, og han så voldsomt fornærmet ud, da jeg brød sammen af grin. :lol:

Hunde er sjove.
8
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5414
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13961

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf RavenClaw » 15. feb 2019, 17:13

Jeg er ret sikker på, at min underbo er ved at forsøge at bore hul i væggen med skruemaskine.

Og så tænder hans bror støvsugeren hvert halve minut.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf hthy » 15. feb 2019, 17:33

RavenClaw skrev:Jeg er ret sikker på, at min underbo er ved at forsøge at bore hul i væggen med skruemaskine.

Og så tænder hans bror støvsugeren hvert halve minut.


Ja, for så kan støv der kommer ud af væggen blive suget væk med det samme i stedet for at lande på gulvet.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5414
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13961

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf RavenClaw » 15. feb 2019, 17:38

hthy skrev:
RavenClaw skrev:Jeg er ret sikker på, at min underbo er ved at forsøge at bore hul i væggen med skruemaskine.

Og så tænder hans bror støvsugeren hvert halve minut.


Ja, for så kan støv der kommer ud af væggen blive suget væk med det samme i stedet for at lande på gulvet.


Det er jeg klar over, men nu har han forsøgt at få hul igennem i 20 min, så jeg tænker ikke, at der er så meget støv, at han kan fylde en pose med det. I et kort øjeblik overvejede jeg at gå ned og låne ham en boremaskine i stedet, men det føler jeg ikke for alligevel.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14786
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 16. feb 2019, 15:10

Min mor og jeg er mestre i effektiv kommunikation. Det tog os 18 sekunder i telefonen at aftale, at jeg skal komme hen og spise flæskesteg i morgen.
Jeg har 5 timers tale pr. måned i mit telefonabonnement - jeg har endnu ikke været i nærheden af at bruge det hele.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Chatsy » 16. feb 2019, 15:16

Var et smut i Krabbesholm Skov for at nyde friheden og det gode vejr.
Et godt stykke inde i skoven opdager jeg så, at der går to rådyr rundt. Jeg stopper op for at betragte dem lidt, den ene blev opmærksom på mig og stoppede op for at se mig an, så der stod vi og kiggede på hinanden i et stykke tid. Til sidst var den vist tryg nok ved at jeg var der og gik lidt rundt igen for at spise lidt. Det var ret afslappende at se på - der var jo også så tyst og stille.
Så kom der ellers en venindeløbeklub forbi, hvoraf den ene udbryder "EJ SHIT, DER ER TO RÅDYR".
Så var dyrene væk.

Suk.
9
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7387
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 23301

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 16. feb 2019, 16:12

No1 skrev:Der er kø til at komme ind på Jensens bøfhus.


Hvor??
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Generelt"