Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1384
Likede indlæg: 23159

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. maj 2018, 15:42

LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hjem Is. Nogen tror måske de kun leverer is, men de er også både klokketyraner, miljøsvin og babymishandlere.

hjem5.jpg

hjem4.jpg

hjem3.jpg

hjem2.jpg

hjem1.jpg

Og vindueskiggere, det er de også. Den slags vindueskiggere der ikke bliver flove og stopper når man kigger tilbage! :cuss:

Aj men altså!
Jeg burde næsten bidrage med min egen historie om ham jeg kender der som barn var en meget tyk dreng, og som blev forfulgt af en Hjemisbil engang! Det var som om chaufføren bare ikke ville acceptere at den dreng ikke skulle fedes mere op! :nej: :cuss: :gisp:
6
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
musling
Kort karma: 78
Likede indlæg: 977

Indlægaf musling » 23. maj 2018, 20:27

Velvet-Goldmine skrev:
musling skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Jeg skulle lige stille min nysgerrighed og så par afsnit af luksusfælden på Viafree. Hver eneste reklamepause starter med en reklame for kvikån til himmelske renter..... Gennemtænkt!

De er jo nødt til at sikre sig, at der er deltagere til de næste sæsoner :-D

Jeg tænkte egentlig at det var lidt spildte reklamepenge for firmaet, for folk ansøger vel ikke om de lån LIGE som de ser et program hvor folk udstilles som hardcore fjolser. Hvis det var mit firma ville jeg nok hellere have reklamen efter et rejseprogram eller lignende :-p

Men ok, jeg aner ikke hvordan Luksusfældesegmentet tænker, så det kan da godt være at nogen bliver inspirerede på den lidt ubegavede måde :lol:

Jeg tænker det samme - jeg er dog også meget skeptisk i forhold til de der forbrugslån.
Men nogle reklamer er jo ikke tiltænkt: gør noget nu! Nogle reklamer er tiltænkt underbevistheden og når folk så kommer i økonomisk klemme, kommer de pludselig i tanker om det der navn..
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 781
Likede indlæg: 14723

Indlægaf Juki » 23. maj 2018, 21:44

Dirtylittledevil skrev:Hjem Is. Nogen tror måske de kun leverer is, men de er også både klokketyraner, miljøsvin og babymishandlere.

hjem5.jpg

hjem4.jpg

hjem3.jpg

hjem2.jpg

hjem1.jpg

Fuld klokkegas :rock: :lol:

Jeg hader når folk laver ligegyldige anmeldelser af produkter og firmaer. Jeg havde en lille samling på min computer før den gik i stykker og de måske er gået tabt :trist:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1258
Likede indlæg: 24007

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. maj 2018, 05:10

Note to self: Lad være med at barbere ben en travl morgen.

Nu ligner det, at der er en minivampyr, som har bidt mig i det ene ben.
4
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 159
Likede indlæg: 3027

Indlægaf Confucius » 24. maj 2018, 06:59

Flora skrev:Jeg sidder i toget fra Århus til København. Mand med et panisk blik i øjnene banker på toiletdøren og råber gennem døren om vedkommende derinde ikke lige kan skynde sig lidt.

Jeg forstår ham godt. Alle ved jo, at togtoiletter er så supercharmerende steder at opholde sig, så man bliver derude så længe som muligt, hvis ikke man bliver bedt om at skynde sig :sarkasme:

Togtoiletter er det naturlige habitat for folk med shady rejsehjemmel. De har derfor en interesse i at trække tiden.
0
Der findes to slags mennesker:
1) Dem der kan ekstrapolere fra ufuldstændige data.

Jeg har solgt min brevdue på E-bay - for 22. gang.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 418
Likede indlæg: 13051

Indlægaf Fyrst Eberhard » 24. maj 2018, 18:47

Facebook vs. debatten

6441E8B9-D7B0-40BE-BDD0-6ECD117B2116.jpeg

4706EEDC-70B0-4C45-B7C3-1A6781812D17.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Peace!
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 509
Likede indlæg: 11069

Indlægaf Flora » 24. maj 2018, 20:51

Jeg har fået post i E-boks fra E-boks om E-boks.

Det virker som et "ananas i egen juice"-øjeblik fra E-boks side :D
23
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1300

Indlægaf Kalimsofie » 25. maj 2018, 07:16

Jeg har her til morgen overhørt min 2,5-årige datter synge for sig selv, mens hun lagde puslespil: "Mig så god! Mig så dygtig! Mig meget søøøød". Tror måske, det er tid til at skrue lidt ned for lovprisningerne herhjemme :blush:
21
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 611
Likede indlæg: 9474

Indlægaf POCKETKITTEN » 25. maj 2018, 09:38

Venter på bussen. Kigger i skraldespanden. Der ligger en graviditetstest med æske.
7
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1258
Likede indlæg: 24007

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. maj 2018, 13:27

Jeg har da f.... da aldrig fået så "spam" som i de her dage, hvor alt og alle skal orientere mig om, hvordan de håndterer mine personlige oplysninger!
14
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 732
Likede indlæg: 4132

Indlægaf Planten » 25. maj 2018, 14:00

DetSorteCirkus skrev:Jeg har da f.... da aldrig fået så "spam" som i de her dage, hvor alt og alle skal orientere mig om, hvordan de håndterer mine personlige oplysninger!

Det er helt grotesk! Jeg får mails fra steder, jeg ikke anede, jeg havde tastet oplysninger ind...
8
Akehurst2
Kort karma: 568
Likede indlæg: 11918

Indlægaf Akehurst2 » 25. maj 2018, 14:07

Planten skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg har da f.... da aldrig fået så "spam" som i de her dage, hvor alt og alle skal orientere mig om, hvordan de håndterer mine personlige oplysninger!

Det er helt grotesk! Jeg får mails fra steder, jeg ikke anede, jeg havde tastet oplysninger ind...

Også her, men på en eller anden måde er det da næsten betryggende, at de steder trods alt har styr på en, når man nu ikke selv har.
12
Aragorn
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3523

Indlægaf Aragorn » 25. maj 2018, 16:43

Bilen er til service. Jeg må med det offentlige hjem, hvilket involverer en tur med tog og skifte til bus. Jeg jager ad helvede til, for at nå det hele, og få bilen afleveret. Smider nøglen til bilen i hånden på manden der skal ordne den. På vejen dertil har jeg ringet efter en taxa som skal hente mig fra værkstedet og køre mig på stationen, så jeg kan nå et tog.

Det ser slet ikke ud til at jeg når toget, og jeg er forbandet irriteret over det, fordi det forlænger tiden til jeg kommer hjem med en hel time. Men jeg klarer det, og eneste bivirkninger er at jeg er træt og irritabel, og den langærmede skjorte er ikke komfortabel i varmen.

For første gang i 7 måneder skal jeg bruge det offentlige. Toget er en halv time forsinket. Andre tog er 50 minutter forsinket, hvordan det så lader sig gøre. Jeg når ikke bussen i den anden ende.

Jeg er 2 timer om at tilbagelægge en tur der normalvis tager 30 minutter.

Fuck det lort. Diesel til jeg dør. Fuck natur og forurening. Fuck fællesskab og kollektiv transport.
4
Consider these questions:
What are you willing to live for?
Look deep inside
What are you willing to die for?
Examine your own reflection
Deliver a true confession
When flesh and blood are threatened
What are you willing to kill for?
Aragorn
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3523

Indlægaf Aragorn » 25. maj 2018, 16:46

Flora skrev:Jeg har fået post i E-boks fra E-boks om E-boks.

Det virker som et "ananas i egen juice"-øjeblik fra E-boks side :D

Prøv at nægte at bruge cookies på borger.dk, og ring til kommunen når det giver problemer. Jeg er ret sikker på, de ikke ved hvad de skal gøre.
2
Consider these questions:
What are you willing to live for?
Look deep inside
What are you willing to die for?
Examine your own reflection
Deliver a true confession
When flesh and blood are threatened
What are you willing to kill for?
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 611
Likede indlæg: 9474

Indlægaf POCKETKITTEN » 25. maj 2018, 19:53

Ville egentlig bare gerne logge på hotmail, men okay.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt

Tilbage til "Generelt"