Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 494
Likede indlæg: 6192

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Guilded_Lily » 31. maj 2018, 16:13

PaleSeptember skrev:
Prøv at smide dem i fryseren natten over.

Tak for tippet - det giver jeg et forsøg :gogo:
0
Muddi
Kort karma: 258
Likede indlæg: 1349

Indlægaf Muddi » 31. maj 2018, 16:45

I bussen mod København: Dame sidder på sæddet foran mig og snakker i telefon. I starten lød det meget fredeligt, men pludselig lyder det: “jeg vil ikke diskutere det med dig mere!”, og en masse andre vrede gloser, hvorefter hun smider røret på. Det er sket gentagende gange, for vedkommende i den anden ende, vil åbenbart gerne diskutere, og har ringet med mellemrum, de sidste tre timer.

Damen i bussen, syntes så det skulle gå ud over nogen, for hun lænede sig ud over kanten foran sig (hun sidder helt forrest i bussen ) og spurgte vredt bus chaufføren, om han absolut skulle høre radio, og at det da ikke kunne være rigtigt, at hun skulle være tvangsindlagt til at høre på det. Chaufføren svarede at hun da bare kunne sætte sig lidt længere ned i bussen, men skruede dog ned.
6
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 217
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 4487

Indlægaf ExCoastal » 31. maj 2018, 17:37

Fyrst Eberhard skrev:Set ud fra niveauer af prollethed, rykker ristede løg på sushi saftsuseme ved grænserne for, hvad der burde være muligt. OMFG!

Det lyder nok mærkeligt, men ristede løg og sushi er ikke en ny (eller dansk) ting. Poke (hvor man blander rå fisk, ris og en masse tilbehør) I en skål, er en af de mulige ingredienser netop ristede løg.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 15
Likede indlæg: 492

Indlægaf Brutus » 31. maj 2018, 17:45

Dirtylittledevil skrev:Observeret på Bilkas facebookside:

Dame er overrasket over at en medarbejder var overrasket over at hun spurgte efter en pose til den gratis bolle man kan få til sit barn.
Nu her bagefter var hun bekymret over om dette måske betød at hun ikke kunne regne med at få en pose til bollen i fremtiden. Så hun ville gerne lige høre om hun så måske burde gemme den pose hun havde fra sidst hun fik en gratis bolle.
For en sikkerheds skyld postede hun også et foto af den føromtalte pose.

Tit bliver jeg overrasket over, hvad folk finder på at spørge om på de forskellige brevkasser og debatter, men denne her gjorde, at begyndte af lede efter en smiley, der dunker hovedet ind i væggen.
Jamen, altså :forvirret: :stoned:
2
For many and many a year ago.
in a kingdom by the sea
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 658
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 10081

Indlægaf Delfin » 31. maj 2018, 17:49

Jamen hvorfor ikke straffe barnebarnet for, at man ikke må tage billeder af andre menneskers børn og sprede dem rundt omkring efter forgodtbefindende
Untitled.png

Opslaget, som Bedste skriver på, handler selvfølgelig om noget helt andet
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 537
Likede indlæg: 11924

Indlægaf Flora » 31. maj 2018, 17:58

Delfin skrev:Jamen hvorfor ikke straffe barnebarnet for, at man ikke må tage billeder af andre menneskers børn og sprede dem rundt omkring efter forgodtbefindende
Untitled.png

Opslaget, som Bedste skriver på, handler selvfølgelig om noget helt andet

Pics or it didn't happen. Så det er klart, at hvis man ikke må tage billeder, er der ingen grund til at deltage :afro:
2
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 685
Likede indlæg: 12725

Indlægaf Persnikedy » 31. maj 2018, 18:12

Jeg har været til borddæknings kursus i ikea, der var intet om jul desværre - men både min mor og jeg skrev på hvad-synes-du-om-det-listen efterfølgende at vi gerne ville have at de lavede et jule kursus

Jeg har vist fået min juleglæde ind med modermælken
5
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1477
Likede indlæg: 26645

Indlægaf DetSorteCirkus » 31. maj 2018, 18:24

Persnikedy skrev:Jeg har været til borddæknings kursus i ikea, der var intet om jul desværre - men både min mor og jeg skrev på hvad-synes-du-om-det-listen efterfølgende at vi gerne ville have at de lavede et jule kursus

Jeg har vist fået min juleglæde ind med modermælken

Det har jeg ikke.
Det er derfor, jeg har købt de her, så jeg kan lave Grinch Pills til min mor til jul :devil:

Billede
2
- nu med røvlågeugle :lun:
Selma156
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1711

Indlægaf Selma156 » 31. maj 2018, 21:14

Gik forbi en mand på gaden forleden, der med store armbevægelser råbte ind i sin telefon: "Jeg har lyst til at kappe kuglerne af ham!"

Okaaaay..
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2458
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 23340

Indlægaf kidkomb » 31. maj 2018, 21:17

Jeg kan ikke tåle mælk.
Derfor er jeg naturligvis igang med at fortære en halv liter fuldfed, hjemmelavet flødeis.
Jeg er dum.
3
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1715
Kontakt:

Indlægaf Dime » 31. maj 2018, 21:23

Vira skrev:Jeg går ind for at lave drinks. Min mand siger :"Ikke så stærk som sidst"

Den lader vi lige stå lidt :-D

Det gør den bare nogle gange!
1
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 301
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 5336

Indlægaf Mistermor » 1. jun 2018, 00:28

Hvis man er til "håndværkertypen", skal man gå til åbent hus på Jordbrugets uddannelsescenter; der er i alt fald gennemsnitligt flere pæne maskuline mænd, end man ser i Randers. ( altså i en noget anden aldersklasse end undertegnede..... men betragt det som er servicemeddelelse)
3
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14777

Indlægaf Juki » 1. jun 2018, 01:23

Dirtylittledevil skrev:Dame er overrasket over at en medarbejder var overrasket over at hun spurgte efter en pose til den gratis bolle man kan få til sit barn.
Nu her bagefter var hun bekymret over om dette måske betød at hun ikke kunne regne med at få en pose til bollen i fremtiden. Så hun ville gerne lige høre om hun så måske burde gemme den pose hun havde fra sidst hun fik en gratis bolle.
For en sikkerheds skyld postede hun også et foto af den føromtalte pose.

Hvad svarede de til det?

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Set ud fra niveauer af prollethed, rykker ristede løg på sushi saftsuseme ved grænserne for, hvad der burde være muligt. OMFG!

Enjoy! :-D

ristede.jpg

crunch.jpg

Vedkommendes hoved vil da eksplodere hvis h*n fik kendskab til NOMAS menukort.

Billede
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1477
Likede indlæg: 26645

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. jun 2018, 03:14

ExCoastal skrev:Det lyder nok mærkeligt, men ristede løg og sushi er ikke en ny (eller dansk) ting. Poke (hvor man blander rå fisk, ris og en masse tilbehør) I en skål, er en af de mulige ingredienser netop ristede løg.

Jeg har fået thailandske retter med ristede løg, så ja, de er også kendt i Asien.
0
- nu med røvlågeugle :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 341
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11222

Indlægaf Hunkat » 1. jun 2018, 05:53

Mand på 30+ (gætter jeg på) så meget chokeret ud over at opdage at kvinders bryster kan klø.

Ja excuse me men det kløede altså (og nej, jeg sad ikke med hele armen under blusen, det var bare udenpå tøjet)
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Generelt"