Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 10:45

Miss_no_More skrev:Ens fitte KAN åbenbart godt klø så meget, at man i desperation tyer til mejeriprodukterne i køleskabet på arbejdspladsen :blush:



Laver man så en af de andre medarbejderes kuglepen om til en slags engangssprøjte (og sætter den tilbage i kuglepensholderen bagefter)?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Sjo » 13. jul 2016, 11:28

Fyrst Eberhard skrev:
sigge skrev:
Fyrst Eberhard skrev:P4 er utrættelige i deres kamp for, at holde udjoggede 90'er hits i live.


Jeg har ofte tænkt på, om de mon har en regel om, at de aldrig (ALDRIG!) må spille to sange fra dette årtusinde lige efter hinanden.

Toploader - Dancing in the Moonlight, er kæledæggen. Den får de aldrig nok af. Der går i hvert fald ikke en dag uden.


På P4 Østjylland er det Bo Kaspers Orkester, der er yndling. Heldigvis spiller de ikke Toploader i det tidsrum, hvor jeg lytter til det.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 13. jul 2016, 11:46

Miss_no_More skrev:Ens fitte KAN åbenbart godt klø så meget, at man i desperation tyer til mejeriprodukterne i køleskabet på arbejdspladsen :blush:


Wauw, det lyder desperat! :lol: Præcis hvordan forklarer man så kollegerne hvorfor man har taget yoghurten med på toilettet? :gruble:
3
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf gro71 » 13. jul 2016, 11:51

Miss_no_More skrev:Ens fitte KAN åbenbart godt klø så meget, at man i desperation tyer til mejeriprodukterne i køleskabet på arbejdspladsen :blush:


Det behøvede jeg IKKE at vide! Jeg har altid en liter youghurt stående i køleskabet til eget brug.... Men måske er Cheasy yoghurt med appelsinsmag ikke lige sagen til fitter (håber jeg!)?
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 13. jul 2016, 13:13

Jeg synes at jeg i de senere år, har observeret, at de cykeltransport-kasser, som folk kører deres børn rundt i, er vokset betragteligt i størrelse.
Jeg har netop set et par stykker, som mindede om en halv campingvogn, hvor barnet sad og tronede alene inde bag en plexiglasrude.
Gad vide om der også er airconditioning og trådløst wi-fi, derinde. Måske endda en lille fladskærm? :gruble:
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 14:14

gro71 skrev:
Miss_no_More skrev:Ens fitte KAN åbenbart godt klø så meget, at man i desperation tyer til mejeriprodukterne i køleskabet på arbejdspladsen :blush:


Det behøvede jeg IKKE at vide! Jeg har altid en liter youghurt stående i køleskabet til eget brug.... Men måske er Cheasy yoghurt med appelsinsmag ikke lige sagen til fitter (håber jeg!)?


Appelfitte :slem: Smagte det godt? :-D
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 14:17

Flora skrev:
Miss_no_More skrev:Ens fitte KAN åbenbart godt klø så meget, at man i desperation tyer til mejeriprodukterne i køleskabet på arbejdspladsen :blush:


Wauw, det lyder desperat! :lol: Præcis hvordan forklarer man så kollegerne hvorfor man har taget yoghurten med på toilettet? :gruble:


Man lusker stille afsted. Det er ligesom nok at have indviet hele Debatten i ens mejerifitte :D Men hey, det gjorde altså tricket.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 14:27

milk.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 13. jul 2016, 15:33

Dirtylittledevil skrev:
milk.jpg

Ad! Mælkeskæg bliver aldrig det samme igen :shock:
5
...
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Kommodedyret » 13. jul 2016, 18:04

Lemonella skrev:
paint skrev:Jeg synes at jeg i de senere år, har observeret, at de cykeltransport-kasser, som folk kører deres børn rundt i, er vokset betragteligt i størrelse.
Jeg har netop set et par stykker, som mindede om en halv campingvogn, hvor barnet sad og tronede alene inde bag en plexiglasrude.
Gad vide om der også er airconditioning og trådløst wi-fi, derinde. Måske endda en lille fladskærm? :gruble:


Samt køleskab og frostboks til kolde sodavand og is. :D


Arh mon ikke minibaren byder på lidt mere spelt-orienterede forfriskninger?

Rugbrødssnaks, rismælk, smoothies eller tørret frugt hvis det skal være helt vildt :D (tja hvad ved jeg, jeg er herre dårlig til spelt :lol: )
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Tibbler » 13. jul 2016, 18:35

Dirtylittledevil skrev:
milk.jpg


Det må være en appelsinfitte med indbygget ekko - Der skal nok bruges rimelig meget youghurt :gruble:
1
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Chloecat » 13. jul 2016, 18:36

Dirtylittledevil skrev:Den værste løgn: Chiagrød er ligesom chokolademousse, bare meget sundere. (Skrevet af en dame med åbenlys smagsløgsdefektsyndrom).


Hehe lidt det samme som dem der mener moset advokado og kakao pulver er ligeså godt som 'rigtig' chokolade mousse.
Det smager af hvad det er advokado OG kakaopulver, min oplevelse var ikke at det var i chokolade mousse kategorien, nærmere en meget brun smoothies med en mærkelig eftersmag.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 09:52

Dirtylittledevil skrev:Den værste løgn: Chiagrød er ligesom chokolademousse, bare meget sundere. (Skrevet af en dame med åbenlys smagsløgsdefektsyndrom).


Chloecat skrev:Hehe lidt det samme som dem der mener moset advokado og kakao pulver er ligeså godt som 'rigtig' chokolade mousse.
Det smager af hvad det er advokado OG kakaopulver, min oplevelse var ikke at det var i chokolade mousse kategorien, nærmere en meget brun smoothies med en mærkelig eftersmag.


Vrangforestillinger kommer i mange former ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 14. jul 2016, 14:09

Mange cyklister i København, bliver efterhånden grovere og grovere, i både deres kørestil og i munden. I dag, kørte jeg (i trængsel) på en cykelsti i indre by, da en infernalsk larm fra en cykelklokke, bagfra brød ud. Det viste sig at være en ældre dame, der hidsigt ringede med klokken. Jeg vendte mig og spurgte, hvad hun havde gang i. "Ja, du kører sgu da som en brækket arm", råbte hun og i bedste Tour de France-stil, slog hun et sving uden om mig i fuld fart – og bragede lige ind i den cykel-barnetransportvogn, som jeg havde sat farten ned for ikke at køre ind i.

Ejeren af vognen, var i færd med at give hende et ordentlig møgfald, da jeg grinende kørte forbi (og ringede en enkelt gang med klokken, som en lille hilsen til damen) :-D
16
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 20:12

Fyrst Eberhard skrev:Toploader - Dancing in the Moonlight, er kæledæggen. Den får de aldrig nok af. Der går i hvert fald ikke en dag uden.


http://www.dr.dk/musik/titel/dancing%2b ... 312852-1-1

Nu vil jeg tjekke P4-statistikken for New Radicals' "You get what you give".
1

Tilbage til "Generelt"