Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aragorn
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3775

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 29. jun 2018, 11:25

Screenshot_20180629-132345__01.jpg

Yeah, because that happens, like, all the time.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
It's a good day when the hypothalamus is not telling you what to do.
Aragorn
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3775

Indlægaf Aragorn » 29. jun 2018, 11:26

LaMariposa skrev:Når man er ved at skrive et indlæg, og man lige skal klø sig på benet med den hånd, man har mobilen i. Og man får trykket på et eller andet, og den prøver at komme med et forslag til, hvad den tror, man ville skrive :lol:

Og bliver jysk.
1
It's a good day when the hypothalamus is not telling you what to do.
LaMariposa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 5180

Indlægaf LaMariposa » 29. jun 2018, 11:27

Aragorn skrev:
LaMariposa skrev:Når man er ved at skrive et indlæg, og man lige skal klø sig på benet med den hånd, man har mobilen i. Og man får trykket på et eller andet, og den prøver at komme med et forslag til, hvad den tror, man ville skrive :lol:

Og bliver jysk.

Det er jeg i forvejen, så det er måske det, den har forsøgt at imødekomme :lol:
2
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Selma156
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1167

Indlægaf Selma156 » 29. jun 2018, 11:34

En pæn mand cykler forbi mig på en relativt øde gade. Han er pæn indtil han idét han passerer mig med velbehag lige fanger en bussemand og spiser den.
4
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 29. jun 2018, 12:25

LaMariposa skrev:
Juki skrev:En hund kan fjerne fastbrændte madrester, fra fx lasagne på fade og service, hurtigere og mere effektivt end en opvaskemaskine eller opvask i hånden.

Du skulle vel aldrig have en labrador? :lol:

Nope, beagle :-D Men appetitten kan godt sammenlignes med en labradors, selvom en labrador typisk er dobbelt så stor. Til gengæld har jeg to :lol2:

Billede
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 29. jun 2018, 13:58

En mand der ligger i en mærkelig/akavet stlling for at bore i gulvet eller en mand der læner sig forover for at bore i en væg?

(Nej, jeg følte mig da slet ikke dum da jeg opdagede at billedet bare var vendt forkert..)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1242
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 20646

Indlægaf LadyFox » 29. jun 2018, 16:36

Den søde ungarbejder i Netto scanner to lidt smart-i-en-fart-udseene fyres vare igennem kassen da han pludselig taber en pakke smøger på gulvet. Man kan tydeligt se panikken sprede sig i ungarbejderens øjne da han fremstammer at de godt må trykke en ny pakke cigaretter ud af maskinen og undskylder, man kan også tydeligt se lettelsen da de to smarte fyre overbærende smiler venligt og siger at det er okay, og at de sagtens kan ryge cigaretterne selvom pakken har været på gulvet.
13
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 610
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8834

Indlægaf Delfin » 29. jun 2018, 16:54

Jeg glæder mig til fodbold er forbi, og jeg er hamrende ligeglad med, hvem der vinder
4
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 519
Likede indlæg: 11209

Indlægaf Flora » 29. jun 2018, 17:22

Lastbiler med larmende studenter er ekstremt irriterende.
3
Selma156
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1167

Indlægaf Selma156 » 29. jun 2018, 17:50

En stakkels student tabte sin hue på vejen, da lastbilen drønede forbi. Jeg kunne høre det desperate råb overdøve den høje musik: "JEG HAR TABT MIN HUUUEEE!" og der var ingen kære mor - vognen kørte videre. Jeg grinte lidt for mig selv og tænkte så, at jeg hellere måtte bevæge mig ud på den store vej mellem bilerne for at samle huen op og finde ejeren på Facebook eller lignende. Et par i bil var dog hurtigere end mig og hapsede huen op fra vejen. Så mon ikke den kommer retur.

Jeg har i øvrigt undret mig over hvor alle studentervognene blev af. Svaret fik jeg i dag. Har nok set de første 50 studentervogne, og hørt de første 100.
2
Smiling_Goat
Kort karma: 778
Likede indlæg: 12777

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jun 2018, 18:01

Det er ikke alle, der har lige godt styr på, hvordan man gør sig interessant ved det modsatte køn..

Ung gut i bussen kigger på mig og siger hej. Jeg smiler og går videre gennem bussen.

Ung gut kigger efter mig og bliver ved med at sige hej. Og det blev han ved med 14 gange. Til han skiftede over til: "går det godt?" også gentaget 27 gange.

Ung gut stopper først, da en anden ung gut udbryder: "ja, jeg har det fint!"

Første ung gut stiller sig ud for mit sæde med front mod mig, mens han taler. Jeg har musik i ørerne, og hører intet.

Ung gut går ned foran i bussen og sætter sig ved en blond kvinde. Jeg kunne se, han sagde en del til hende. Jeg formoder, det var “hej" og "går det godt?"
4
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 382
Likede indlæg: 4378

Indlægaf Zinde » 29. jun 2018, 18:41

Smiling_Goat skrev:Det er ikke alle, der har lige godt styr på, hvordan man gør sig interessant ved det modsatte køn..

Ung gut i bussen kigger på mig og siger hej. Jeg smiler og går videre gennem bussen.

Ung gut kigger efter mig og bliver ved med at sige hej. Og det blev han ved med 14 gange. Til han skiftede over til: "går det godt?" også gentaget 27 gange.

Første ung gut stiller sig ud for mit sæde med front mod mig, mens han taler. Jeg har musik i ørerne, og hører intet.

Ung gut går ned foran i bussen og sætter sig ved en blond kvinde. Jeg kunne se, han sagde en del til hende. Jeg formoder, det var “hej" og "går det godt?"

Det er jo nærmest online-dating, bare med talte ord. Hvor er det sært.
3
Mann tracht und Gott lacht
Smiling_Goat
Kort karma: 778
Likede indlæg: 12777

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jun 2018, 18:50

Zinde skrev:
Smiling_Goat skrev:Det er ikke alle, der har lige godt styr på, hvordan man gør sig interessant ved det modsatte køn..

Det er jo nærmest online-dating, bare med talte ord. Hvor er det sært.

Ha, jeg kan godt se, hvad du mener.

Og ja, det var virkelig sært. Jeg sagde bogstaveligt talt ikke et eneste ord til ham igennem det hele. Jeg kiggede ikke engang på ham. Jeg legede døv. Jeg tænkte, hvis han havde det niveau af intensitet, når jeg overhovedet ikke reagerede, hvordan ville han så ikke opføre sig, hvis jeg rent faktisk begyndte at svare.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 788
Likede indlæg: 11164

Indlægaf dgd2007 » 29. jun 2018, 19:17

Delfin skrev:Jeg glæder mig til fodbold er forbi, og jeg er hamrende ligeglad med, hvem der vinder

Ja ja, og det hele drejer sig selvfølgelig om dig!
Hvad så med os, der lige har vænnet os til at se to-tre fodboldkampe om dagen? :naughty:
4
Lulu
Kort karma: 89
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1281

Indlægaf Lulu » 29. jun 2018, 19:20

dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Jeg glæder mig til fodbold er forbi, og jeg er hamrende ligeglad med, hvem der vinder

Ja ja, og det hele drejer sig selvfølgelig om dig!
Hvad så med os, der lige har vænnet os til at se to-tre fodboldkampe om dagen? :naughty:

Det gode ved vm (og em for den sags skyld) er at når det endelig stopper, så går den rigtige sport i gang, og så er der mange timers cykling i tv! :ivrig:
0

Tilbage til "Generelt"