Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1276
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21228

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 21. jul 2018, 19:28

Aragorn skrev:Hvis man ikke må poste screen shots af sine røde kort herinde, så kan man da altid gøre det et andet sted:

http://www.dindebat.dk/topic/717125-deb ... t=21445747

Men.. Må man ikke godt det herinde?
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Allmost_Famous
Kort karma: 393
Likede indlæg: 7881

Indlægaf Allmost_Famous » 21. jul 2018, 19:33

Aragorn skrev:Hvis man ikke må poste screen shots af sine røde kort herinde, så kan man da altid gøre det et andet sted:

Wow :8:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Aragorn
Kort karma: 369
Likede indlæg: 3955

Indlægaf Aragorn » 21. jul 2018, 19:48

LadyFox skrev:

Det troede jeg egentlig ikke. Men jeg kan tage fejl.
0
N-I-E-T-Z-S-C-H-E
and I'll end any mother fucker
like my name in a spelling bee
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 424
Likede indlæg: 13457

Indlægaf Fyrst Eberhard » 22. jul 2018, 02:24

vulpesVelox skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vulpesVelox skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vulpesVelox skrev:Ung, frisk fyr har stillet et komplet trommesæt op lige overfor Rådhuspladsen, og trykker den i skrivende stund af, så det kan mærkes helt ind i rytme-skolatoren.

Vulpes, hvilken balle lægger du egentlig vægten over på, når du sidder ned og skal slå en prut?

Selv er jeg en venstremand.

Det er den venstre. Det korresponderer også med, at min naturlige stance er goofy og at jeg er venstrehåndet. Jeg har egentlig aldrig tænkt over det før, MEN!

Ligesom med alt andet i det her liv (stige af/på cyklen, skateboarding, tegne vaske op, åbne skabslåger etc), så er jeg nu NØDT TIL at blive ambidextrøs, dvs veksle mellem den ene og den anden balde. - Jeg tror i grunden også, at det er bedst for ryggen, hvis man switcher det lidt op :gruble:

Alex siger: "Det kommer meget an på hvordan lyden skal være." Det er ok tørt, synes jeg ;)

Det tænkte jeg nok.

Jeg kan ikke på den højre. Medmindre der er en forhindring på min venstre side selvfølgelig, men det er ikke optimalt. I så fald plejer jeg at ty til “lyddæmperen”, hvor man bare giver los ned mellem to sofahynder.

Alex er som altid dejlig tør, og burde i øvrigt have sin egen brevkasse. Det ville komme mange til gode.

Hils!

Forhindring? Specificér venligst:
Hvilken type?
Stor/lille?
Hvem var til stede da det skete?
Hvad mener du selv, du kunne have gjort i situationen?

Jeg sku' hilse igen, er jeg sikker på! Jeg tror nok, I skal blive fine venner, I to :)

Det kan jo være alt fra svigermor/far til en stor doven newfoundlænder.

Man kunne jo rejse sig og forlade selskabet, for at gasse af andetsteds, men hvis man er lige midt i en spændende samtale om hvor pokker Stig Elling og Parkour egentlig er blevet af, eller om hvorfor et ‘duckface’ ikke bare hedder et ‘andsigt’ på dansk, så vælger jeg som regel at blive høfligt siddende og om nødvendigt skyde skylden for eventuelle lugtgener på hunden.
1
Peace!
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 22. jul 2018, 03:03

Hold da op, sikke en tråd.

Ingen bitterhed whatsoever :lol: :stoned:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 630
Likede indlæg: 11646

Indlægaf Persnikedy » 22. jul 2018, 05:57

"feministisk ekkokammer"

Javel ja...
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8383

Indlægaf sigge » 22. jul 2018, 06:46

Persnikedy skrev:"feministisk ekkokammer"

Javel ja...

Det er alligevel en ret fin samling beskrivelser af det her forum, vi er oppe på. Sammen med “for enden af internettet” og “hestenettet for de sure”. Vi burde markedsføre os noget mere på det.
17
LaScrooge
Kort karma: 837
Likede indlæg: 8364

Indlægaf LaScrooge » 22. jul 2018, 07:45

Jeg er helt skuffet over, at det fra mig ikke er med.
2
LaScrooge
Kort karma: 837
Likede indlæg: 8364

Indlægaf LaScrooge » 22. jul 2018, 07:49

sigge skrev:
Persnikedy skrev:"feministisk ekkokammer"

Javel ja...

Det er alligevel en ret fin samling beskrivelser af det her forum, vi er oppe på. Sammen med “for enden af internettet” og “hestenettet for de sure”. Vi burde markedsføre os noget mere på det.

Jeg har aldrig været aktiv der, men jeg elsker hestenettet. Havde min veninde i røret mens jeg handlede ind og kunne ikke lige regne ud, om prisen på den øko-bøf jeg overvejede var rimelig. I løbet af et par minutter havde hun, vha et opslag på hestenettet, fundet prisen på en ko, fra opdræt til slagtning, og vi endte med at konstatere, at prisen var rimelig.
13
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1379
Likede indlæg: 24930

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. jul 2018, 08:23

Sammenligninger med Heste-nettet må hentyde til vores alvidenhed :love: Det er jo HNs særkende nummer 1.
Så må folk altså lige bære over med, at vi er sure. Man kan ikke få det hele.
13
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 724
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8749

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. jul 2018, 08:26

Aragorn skrev:
LadyFox skrev:

Det handler vel ikke så meget om, om man må, men at det vel generelt er dårlig stil.
Men lige de kort, kan der indlæg i tråden taget i betragtning, ikke rigtig være nogen overraskelse, og ej heller noget respektive afsendere ville skamme sig over at få frem i dagens lys.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1389

Indlægaf Pølsemix » 22. jul 2018, 08:33

Madam Pomfrey skrev:

Det handler vel ikke så meget om, om man må, men at det vel generelt er dårlig stil.
Men lige de kort, kan der indlæg i tråden taget i betragtning, ikke rigtig være nogen overraskelse, og ej heller noget respektive afsendere ville skamme sig over at få frem i dagens lys.

Hvorfor er det dårlig stil? Folk bør da offentligt kunne stå ved det de skriver til andre brugere, medmindre det handler om noget absolut privat.
1
abcd
Kort karma: 136
Likede indlæg: 4573

Indlægaf abcd » 22. jul 2018, 08:41

Madam Pomfrey skrev:
Aragorn skrev:
LadyFox skrev:

Jeg har nogle gange skrevet i tråden hvem der har givet mig røde kort og hvad de har skrevet. Det har jeg ikke fået problemer med moderationen for. Jeg kan ikke se at man har krav på diskretion når man smider en sviner i et rødt kort, det må man sgu stå ved.
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 724
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8749

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. jul 2018, 08:43

Pølsemix skrev:
Madam Pomfrey skrev:

Hvorfor er det dårlig stil? Folk bør da offentligt kunne stå ved det de skriver til andre brugere, medmindre det handler om noget absolut privat.

For mig, netop fordi det er privat, hvis man vælger at skrive i et grønt, såvelsom rød kort, så er det "kun for dig" agtigt.
Jeg ville synes det samme hvis folk tog screendumps af deres grønne kort.
Nu er det nok typisk røde kort de fleste vil føle trang til at offentligegøre, båret af noget retfærdighedssans, og derfor bliver en evt konflikt båret fra privat forum til fælles forum - det synes jeg egentligt ikke er ok.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1276
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21228

Indlægaf LadyFox » 22. jul 2018, 08:47

Madam Pomfrey skrev:
Aragorn skrev:
LadyFox skrev:

Jeg ser nok bare anderledes på det, muligvis fordi jeg ikke selv er for fin til at offentliggøre røde kort jeg selv modtager. Ikke nødvendigvis alle røde kort. Men jeg har da gjort det, uden at kunne se problemet i det.
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"

Tilbage til "Generelt"