Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1184
Likede indlæg: 4227

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Spjaerten » 25. jul 2018, 14:25

Er lidt mindre forbryderisk i mit pas anno 2018 end 2008 udgaven :lol:
5
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 213
Likede indlæg: 5553

Indlægaf Santa » 25. jul 2018, 14:27

DetSorteCirkus skrev:'Ved du hvad...lige nu koncentrerer vi os bare om at trække vejret.'

Citat: Min mor, lige trådt ind i en solvarm bil, som svar på et praktisk spørgsmål.

Jeg elsker den der inddirekte irritation og passive kritik, som jeg opfanger mellem linjerne. Muligvis ikke rettet mod nogen bestemt, men NOGENS skyld er varmen vel?!
Jeg synes osse at din mors kommentarer skulle have sin egen tråd.....eller coffeetablebook.
4
Smiling_Goat
Kort karma: 767
Likede indlæg: 12457

Indlægaf Smiling_Goat » 25. jul 2018, 15:22

Santa skrev:
DetSorteCirkus skrev:'Ved du hvad...lige nu koncentrerer vi os bare om at trække vejret.'

Citat: Min mor, lige trådt ind i en solvarm bil, som svar på et praktisk spørgsmål.

Jeg elsker den der inddirekte irritation og passive kritik, som jeg opfanger mellem linjerne. Muligvis ikke rettet mod nogen bestemt, men NOGENS skyld er varmen vel?!
Jeg synes osse at din mors kommentarer skulle have sin egen tråd.....eller coffeetablebook.

Evt. Et opslagsværk.

"hvordan slipper jeg af med termitter?"
"hvordan løser vi klimakrisen?"
"hvor kommer små børn fra?"

Jeg fornemmer en bestseller af Emma Gadske dimensioner lige dér
2
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 604
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8741

Indlægaf Delfin » 25. jul 2018, 17:04

Når man kører togbus skal man hele tiden vinke til alle de andre togbussemænd
8
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1877
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 18658

Indlægaf Daine » 25. jul 2018, 19:25

Delfin skrev:Når man kører togbus skal man hele tiden vinke til alle de andre togbussemænd

Chaufføren? Det er ikke kun togbussemændene, det gør alle bussemændene (herovre ihf). På en god dag vinker de endda til lastbilmændene :D
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1384
Likede indlæg: 23192

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jul 2018, 21:39

Når man på Ereolen søger efter voksenlydbøger under emnet "Spænding" må man bare acceptere at det inkluderer en hel del Morten Korch.

mortenk.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 604
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8741

Indlægaf Delfin » 26. jul 2018, 00:43

Daine skrev:
Delfin skrev:Når man kører togbus skal man hele tiden vinke til alle de andre togbussemænd

Chaufføren? Det er ikke kun togbussemændene, det gør alle bussemændene (herovre ihf). På en god dag vinker de endda til lastbilmændene :D

Ja chaufførerne. Af en eller anden grund er der ikke så mange togbussedamer :forvirret:

Det gør de vist også her. :lol:
1
14 11 14 :banan:
Aragorn
Kort karma: 336
Likede indlæg: 3572

Indlægaf Aragorn » 26. jul 2018, 05:28

#!/bin/bash
if [ "alive" = "1" ]; then
echo go to work
else
echo don't
fi
1
Consider these questions:
What are you willing to live for?
Look deep inside
What are you willing to die for?
Examine your own reflection
Deliver a true confession
When flesh and blood are threatened
What are you willing to kill for?
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 778
Likede indlæg: 11012

Indlægaf dgd2007 » 26. jul 2018, 10:42

Aragorn skrev:#!/bin/bash
if [ "alive" = "1" ]; then
echo go to work
else
echo don't
fi

Pragmatisk indstilling! :lol:
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2708
Likede indlæg: 16978

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2018, 11:10

Jeg har lige dasket en stor fed myg, og den må lige have stukket nogen (ikke mig) for jeg fik en del blod på hånden, og bordet hvor den sad fik også en lille blodpøl.
Nu har jeg jo set en del krimi serier, og hvad nu hvis jeg blev stoppet af politiet senere, hvordan forklarer man så lige en fremmeds blod på ens hænder (sådan helt bogstavligt)? :gruble:
"Høje dommer, jeg klaskede en myg tidligere ..." den tror jeg ikke lige bliver købt :gruble: Hvor mange uskyldige, der bare har klasket en myg, mon sidder i fængsel verden over lige nu? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 778
Likede indlæg: 11012

Indlægaf dgd2007 » 26. jul 2018, 11:37

Wizzze skrev:Jeg har lige dasket en stor fed myg, og den må lige have stukket nogen (ikke mig) for jeg fik en del blod på hånden, og bordet hvor den sad fik også en lille blodpøl.
Nu har jeg jo set en del krimi serier, og hvad nu hvis jeg blev stoppet af politiet senere, hvordan forklarer man så lige en fremmeds blod på ens hænder (sådan helt bogstavligt)? :gruble:
"Høje dommer, jeg klaskede en myg tidligere ..." den tror jeg ikke lige bliver købt :gruble: Hvor mange uskyldige, der bare har klasket en myg, mon sidder i fængsel verden over lige nu? :gruble:

Du må hellere sørge for at have et vandtæt alibi :lol:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 781
Likede indlæg: 14728

Indlægaf Juki » 26. jul 2018, 12:07

Wizzze skrev:Jeg har lige dasket en stor fed myg, og den må lige have stukket nogen (ikke mig) for jeg fik en del blod på hånden, og bordet hvor den sad fik også en lille blodpøl.

Det skal vist have været en ret stor myg for at det kan bevises det drejer sig om mord på et menneske :D

Udover blodstænkenes udseende( i forhold til hvad de kan være forårsaget af) så kigges der også på omstændighederne. Er der fx tegn på kamp, har du nogle fysiske skrammer osv.

(Men jeg har selv haft tanken, fx med det afklippede hår ved frisørerne eller tilfældige cigaretskodder :gisp:)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
LaMariposa
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4748

Indlægaf LaMariposa » 26. jul 2018, 12:13

Ung, sporty kvinde er ude at løbe i frisk tempo. Et godt stykke bag hende lunter en sød golden retriever i lidt langsommere tempo. Den har de her bløde, sørgmodige og trofaste øjne, som retrievere ofte har, og den ligner en, der tænker: "det her er mærkeligt... jeg plejer at elske gåture og at gå forrest, men nu kan jeg ikke følge med".
13
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 781
Likede indlæg: 14728

Indlægaf Juki » 26. jul 2018, 12:15

LaMariposa skrev:Ung, sporty kvinde er ude at løbe i frisk tempo. Et godt stykke bag hende lunter en sød hilsen retriever i lidt langsommere tempo. Den har de her bløde, sørgmodige og trofaste øjne, som retrievere ofte har, og den ligner en, der tænker: "det her er mærkeligt... jeg plejer at elske gåture og at gå forrest, men nu kan jeg ikke følge med".

Var det her i Danmark og mens det har været hedebølge? :gisp:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 51
Likede indlæg: 1562

Indlægaf Lisva » 26. jul 2018, 12:15

Man skulle godt nok også være uheldig, hvis "myggeindholdet" tilhørte en person, der tilfældigvis blev dræbt. :D Men jo jo, i teorien ... :D
1

Tilbage til "Generelt"