Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1287
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21507

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 7. okt 2018, 00:13

Hvis i lige nu tænker at I på grund af regnen lader cyklen stå, for at tage bussen hjem i stedet - så tag cyklen alligevel. Bussen kommer ALDRIG! :cuss:
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 609
Likede indlæg: 8562

Indlægaf Moxy-lady » 7. okt 2018, 04:49

Fyrst Eberhard skrev:
Miss_no_More skrev:Ens dårlige humør bliver meget bedre af en flaske rosé :blush:

ALT bliver meget bedre af en flaske rosé.

Man skal som regel bare huske at stoppe ved en, ellers kan det hurtigt gå den anden vej :lol:
1
:dåne: baby Z 12.10.18 :dåne:
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2057

Indlægaf klumphen » 7. okt 2018, 07:33

Brunkage krydderimix er en ubehagelig erstatning for kanel oven på havregrød :wacko:
10
kartoffelpizza
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1423

Indlægaf kartoffelpizza » 7. okt 2018, 11:13

Der er vist noget om at p-piller for nogle dæmper sexlysten. Jeg troede det var lidt bullshit, men øh. Wow. Haha. Jeg skal aldrig have den slags hormoner igen
0
cola
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1185

Indlægaf cola » 7. okt 2018, 16:19

Jeg kommer kørende på landevejen, gennem en by, pludselig kommer der en rollator kørende ud på kørebanen, jeg undgår den, og undre mig over hvor den kommer fra, for lige før kom der en ældre dame gående, men hun havde sin med. Det viser sig at være en ældre herre, der nu står meget usikkert og forsøger at stavre efter den løbske rollator.

Jeg indfanger den, og levere den tilbage til ham, hans kommentar "den løb bare lige fra mig" ...
15
1234
Kort karma: 75
Likede indlæg: 2007

Indlægaf 1234 » 7. okt 2018, 19:54

Jeg går virkelig med livrem og seler økonomisk.
Jeg var ved at blive lidt bekymret af at vores faste udgifter vil stige pga. mit nye job og flytning.
Hvorefter jeg indså, hvor latterligt det er. Det der sker er, at vi går fra at opspare 43 % af vores indkomst til 32 % af vores indkomst :lol:
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 528
Likede indlæg: 11485

Indlægaf Flora » 7. okt 2018, 20:20

Det er virkelig sært, at tingen med at man før i tiden tændte sin lighter til en koncert, nu er blevet erstattet med, at man tænder lyset i sin mobiltelefon. Jeg ved godt at de fleste ikke længere render rundt med en lighter, men stadig..
9
Allmost_Famous
Kort karma: 400
Likede indlæg: 8159

Indlægaf Allmost_Famous » 7. okt 2018, 20:39

Min kat, som ligger hos mig i sofaen, har lige slået så grum en prut, at jeg fik et mindre hosteanfald.
9
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 47
Likede indlæg: 2264

Indlægaf Ghattner » 8. okt 2018, 07:02

Flora skrev:Det er virkelig sært, at tingen med at man før i tiden tændte sin lighter til en koncert, nu er blevet erstattet med, at man tænder lyset i sin mobiltelefon. Jeg ved godt at de fleste ikke længere render rundt med en lighter, men stadig..

Sjovt, jeg skulle netop til at skrive det samme. Går ud fra at du refererer til Kim Larsen-mindekoncerten? Det pudsige var at forsangeren fra The Minds of 99 (mener jeg) decideret opfordrede til at tænde mobiltelefoner. Han gik åbenbart ud fra at der ikke var flere lighter-bærende rygere tilbage blandt Larsens fans?
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 528
Likede indlæg: 11485

Indlægaf Flora » 8. okt 2018, 08:32

Ghattner skrev:
Flora skrev:Det er virkelig sært, at tingen med at man før i tiden tændte sin lighter til en koncert, nu er blevet erstattet med, at man tænder lyset i sin mobiltelefon. Jeg ved godt at de fleste ikke længere render rundt med en lighter, men stadig..

Sjovt, jeg skulle netop til at skrive det samme. Går ud fra at du refererer til Kim Larsen-mindekoncerten? Det pudsige var at forsangeren fra The Minds of 99 (mener jeg) decideret opfordrede til at tænde mobiltelefoner. Han gik åbenbart ud fra at der ikke var flere lighter-bærende rygere tilbage blandt Larsens fans?

Ja, jeg så det til mindekoncerten og har også oplevet det til en Joey Moe-koncert i sommers, hvor han også selv opfordrede til det, så jeg tænker det må være blevet en ting :)
1
Onager
Kort karma: 0
Likede indlæg: 60

Indlægaf Onager » 9. okt 2018, 14:15

Fra 16. feb. 2017:
Spjaerten skrev:Jo jo da.

Breaking news på BT & EB at en musiker på 72 er død. Fordi det er jo ikke normalt når man kommer op i den alder :stoned:

Deja ecoute...
0
Allmost_Famous
Kort karma: 400
Likede indlæg: 8159

Indlægaf Allmost_Famous » 9. okt 2018, 17:54

Mit barn kan tage 50 armbøjninger i træk.

Det fandt jeg så ud af, fordi vi væddede om det, og den lille lort vandt. Tsk tsk.
8
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
LaMariposa
Kort karma: 354
Likede indlæg: 5897

Indlægaf LaMariposa » 9. okt 2018, 17:58

Konstateret ved selvsyn på en mark ud mod Frederikssundsvej: En hingst kan, hvis den løfter det ene bagben, nå sin egen penis med mulen.
5
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
LaScrooge
Kort karma: 858
Likede indlæg: 8518

Indlægaf LaScrooge » 10. okt 2018, 09:08

LaScrooge skrev:Jeg har det svært med folk, der gør en overgang fra et almindeligt liv til et small and simple living inkl tirader om at komme ind til kernen, væk fra det ydrestyrede og helst dyrke det nære frem for distraktionen i de sociale medier til et kæmpe ego-show, inkl flere gange dagligt-opdateringer om det enkle liv, roen og fokusset på Instagram, blog og Facebook. Interviews og artikler og hele møjegøjet. Selvom der er iver efter at kommunikere om nye indsigter, virker det stadig mest af alt som et behov for bekræftelse og anerkendelse og en smule hyklerisk at snakke om at lægge telefonen væk og være til stede, når noget så umiddelbart nært som en brætspilsaften eller gåtur på stranden dokumenteres som eksempel herpå på ALLE platforme.

Og apropos det. Nu har benævnte annonceret at de har indført skærmtid, fordi det gik op for dem, at de alle var afhængige af SoMe. Det mødes af følgerne med benovelse og udsagn om, hvor dybt inspirerende nogle mennesker, de dog er, og jeg rystes over hvor lidt der skal til for at blive udnævnt til idol og trailblazer. Jeg mener, det er jo ikke en revolutionerende betragtning at der bruges meget tid på digital tilstedeværelse og at det nogle gange går ud over det nære, det er tværtimod et gammelt tema. Så jeg tænker, at de mennesker, for hvem det er super inspirerende, virkelig ikke tænker særligt grundigt over tingene. Og samtidig er de selvsamme mennesker meget ofte dem, der snakker meget om økologi og energier og kærlighed og fællesskab og så videre og så videre. Er det bare overfladeskær, eller hvad foregår der?
1
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 139
Likede indlæg: 2404

Indlægaf Stitch » 10. okt 2018, 09:09

Vi har en mega effektiv sygeforsikring på arbejdet. Udfyldte en skadeserklæring igår på nettet, blev ringet op af dem idag. 5 min senere ringer fysioterapeuten. Nu har jeg en tid i eftermiddag.
6

Tilbage til "Generelt"