Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 344
Likede indlæg: 14353

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 18. nov 2018, 12:30

1234 skrev:
    abcd skrev:POTUS er en forkortelse for "President of the United States", men det er åbenbart også et kondom-mærke.

Ovenikøbet nok det billigste og mest crappy kondommærke jeg har prøvet :)

Det er der åbenbart også andre der mener (Trump, skulle være endt i et) ;)

Billede
    4
    Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
    Brugeravatar
    dgd2007
    Kort karma: 841
    Likede indlæg: 12056

Indlægaf dgd2007 » 18. nov 2018, 12:48

Nu til daws kan man få økologisk babymos a la spaghetti bolognese med smag og det hele :lol:
    3
    Smiling_Goat
    Kort karma: 808
    Likede indlæg: 13485

Indlægaf Smiling_Goat » 18. nov 2018, 15:56

Hvad gør man, når man mister nøglen til hængelåsen på ens kælderdør?

Man fjerner hængslerne på døren.

Problem. Freaking. Solved.
    8
    1234
    Kort karma: 82
    Likede indlæg: 2173

Indlægaf 1234 » 18. nov 2018, 19:35

Det er en del nemmere at sælge og købe på DBA end folk får det til at lyde :lol:
    0
    Muddi
    Kort karma: 242
    Likede indlæg: 1284

Indlægaf Muddi » 18. nov 2018, 21:26

Man ved, at man har en hønemor, når hun (igennem min far) ringer og spørger, om jeg kan være gravid, der er grunden til mine mavesmerter. For “jeg synes du er blevet så storbarmet” :rulle:

Totalt akavet snak at have med sine forældre. Især fordi at jeg er 110 procent sikker på, at jeg IKKE er gravid. Grunden til dette oplyste jeg dem dog ikke om.
    1
    Brugeravatar
    TakeAChanceOnMe
    Kort karma: 166
    Geografisk sted: United Kingdom
    Likede indlæg: 2426

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. nov 2018, 21:30

Muddi skrev:Man ved, at man har en hønemor, når hun (igennem min far) ringer og spørger, om jeg kan være gravid, der er grunden til mine mavesmerter. For “jeg synes du er blevet så storbarmet” :rulle:

Totalt akavet snak at have med sine forældre. Især fordi at jeg er 110 procent sikker på, at jeg IKKE er gravid. Grunden til dette oplyste jeg dem dog ikke om.

Det gør min mor hver eneste gang jeg er bare en smule utilpas. Hun stopper heller ikke ved "er du sikker?" - den bliver kørt ud til om min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex, hvad prævention vi bruger og lignende. Det er simpelthen så upassende og akavet :tie:
    6
    Brugeravatar
    HappyPaww
    Kort karma: 486
    Likede indlæg: 8924

Indlægaf HappyPaww » 18. nov 2018, 21:31

dgd2007 skrev:Nu til daws kan man få økologisk babymos a la spaghetti bolognese med smag og det hele :lol:

Det giver nu altså ret god mening at vænne en baby til smagen af almindelig mad.

Der er heldigvis sket meget siden børn blev opfostret på Maizena-vælling og udblødt franskbrød ;)
    6
    Muddi
    Kort karma: 242
    Likede indlæg: 1284

Indlægaf Muddi » 18. nov 2018, 21:42

TakeAChanceOnMe skrev:
    Muddi skrev:Man ved, at man har en hønemor, når hun (igennem min far) ringer og spørger, om jeg kan være gravid, der er grunden til mine mavesmerter. For “jeg synes du er blevet så storbarmet” :rulle:

Det gør min mor hver eneste gang jeg er bare en smule utilpas. Hun stopper heller ikke ved "er du sikker?" - den bliver kørt ud til om min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex, hvad prævention vi bruger og lignende. Det er simpelthen så upassende og akavet :tie:

Nej nej nej :tie:

Jeg er glad for at det var min far der ringede, for han synes også at hun er fjollet, så han bliver ikke ved og ved. Men min mor sad og plaprede i baggrunden. Så hvis det var hende, var jeg nok ikke sluppet så let. Jeg skar dem af med, at der altså ikke kommer nogen børnebørn fra min kant. Så min far sagde, ok, så kunne min mor godt gå i seng igen.
    Typisk hende :rulle:
    1
    Brugeravatar
    dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 18. nov 2018, 21:46

HappyPaww skrev:
    dgd2007 skrev:Nu til daws kan man få økologisk babymos a la spaghetti bolognese med smag og det hele :lol:

Det giver nu altså ret god mening at vænne en baby til smagen af almindelig mad.

Der er heldigvis sket meget siden børn blev opfostret på Maizena-vælling og udblødt franskbrød ;)

Det var heller ikke en kritik, blot en observation/konstatering fra dagligdagen :)
    0
    Brugeravatar
    HappyPaww
    Kort karma: 486
    Likede indlæg: 8924

Indlægaf HappyPaww » 18. nov 2018, 21:47

dgd2007 skrev:
    HappyPaww skrev:

Det var heller ikke en kritik, blot en observation/konstatering fra dagligdagen :)

Det undrer mig bare at du har bemærket det som noget specielt. Babymad i diverse afskygninger har eksisteret i årevis :)
    6
    Brugeravatar
    TakeAChanceOnMe
    Kort karma: 166
    Geografisk sted: United Kingdom
    Likede indlæg: 2426

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. nov 2018, 21:48

Muddi skrev:
    TakeAChanceOnMe skrev:

Nej nej nej :tie:

Jeg er glad for at det var min far der ringede, for han synes også at hun er fjollet, så han bliver ikke ved og ved. Men min mor sad og plaprede i baggrunden. Så hvis det var hende, var jeg nok ikke sluppet så let. Jeg skar dem af med, at der altså ikke kommer nogen børnebørn fra min kant. Så min far sagde, ok, så kunne min mor godt gå i seng igen.
    Typisk hende :rulle:

Min far ville hellere dø end at indgå i en samtale om hvor vidt jeg kunne være gravid eller ej :lol: . Min mor derimod ... Mangler stadig at finde en måde at få hende til at tie stille på - det lyder til din far og dig fik klaret det i fællesskab :klap:
    1
    1234
    Kort karma: 82
    Likede indlæg: 2173

Indlægaf 1234 » 18. nov 2018, 22:09

Min mor ved godt jeg ikke lige er typen, der bliver gravid ved en fejl. Istedet siger hun noget jeg ikke ville kunne om cirka et år, fordi jeg til den tid jo er gravid :lol: Som om hun kan fremskynde babyplanerne på den måde.
    Senest rettet af 1234 19. nov 2018, 06:05, rettet i alt 1 gang.
    0
    Brugeravatar
    dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 18. nov 2018, 22:13

HappyPaww skrev:Det undrer mig bare at du har bemærket det som noget specielt. Babymad i diverse afskygninger har eksisteret i årevis :)

Jo jo, beklager jeg ikke har fulgt med i udviklingen ... men det er 30 år siden vi sidst havde babymad i huset :-D
    5
    Brugeravatar
    Zinde
    Kort karma: 452
    Likede indlæg: 5429

Indlægaf Zinde » 19. nov 2018, 06:02

1234 skrev:Min mor ved godt jeg ikke lige er typen, der bliver gravid ved i fejl. Istedet siger hun noget jeg ikke ville kunne om cirka et år, fordi jeg til den tid jo er gravid :lol: Sol om hun kan fremskynde babyplanerne på den måde.

Du kunne til gengæld godt være typen, der blev akut klogere en dag :cool2:
    4
    Mann tracht und Gott lacht
    Brugeravatar
    Mistermor
    Kort karma: 279
    Geografisk sted: Randers
    Likede indlæg: 4997

Indlægaf Mistermor » 19. nov 2018, 15:02

Idag er det international toiletdag.
    3