1st World Problem.... Hvad er dit?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Pandesteg » 27. jul 2019, 21:46

Daine skrev:
MrMister skrev:
Daine skrev:Jeg vil gerne i bad, men gulvet på badeværelset er fyldt med bageplader med boller der skal hæve.


:ninja: :naughty: :gisp:

(Bakterieforskrækket mand her)

Huh? Bollerne står på de plader der kommer ind i en 200 grader varm ovn ... og de er dækket med et rent viskestykke, mens de hæver. Hvis du på den baggrund er bange for bakterier, så skal du vist bruge gasmaske mens du opholder dig på badeværelset :)

(De smagte i øvrigt skidegodt :lol: )


Har du virkelig gulvvarmen tændt i juli? :D er det bare os herhjemme der er sære og kun har den slags tændt når det er koldt.
Herhjemme flyver der støv og kattehår og andet godtfolk rundt på gulvet og det holder et viskestykke ikke ude, men mit bagværk hæver også fint på køkkenbordet :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Daine » 27. jul 2019, 22:05

Pandesteg skrev:
Daine skrev:
MrMister skrev:
Daine skrev:Jeg vil gerne i bad, men gulvet på badeværelset er fyldt med bageplader med boller der skal hæve.


:ninja: :naughty: :gisp:

(Bakterieforskrækket mand her)

Huh? Bollerne står på de plader der kommer ind i en 200 grader varm ovn ... og de er dækket med et rent viskestykke, mens de hæver. Hvis du på den baggrund er bange for bakterier, så skal du vist bruge gasmaske mens du opholder dig på badeværelset :)

(De smagte i øvrigt skidegodt :lol: )


Har du virkelig gulvvarmen tændt i juli? :D er det bare os herhjemme der er sære og kun har den slags tændt når det er koldt.
Herhjemme flyver der støv og kattehår og andet godtfolk rundt på gulvet og det holder et viskestykke ikke ude, men mit bagværk hæver også fint på køkkenbordet :)

Det er altid tændt, efter råd fra varmeværket (specifikt vedr mit hus). Jeg har ikke katte og andet godtfolk, så jeg har ikke problemer med støv derude :) Om vinteren kan jeg også sagtens lade dej hæve på køkkenbordet, men når der kun er 15 grader indendørs så ryger det på badeværelset :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf klumphen » 28. jul 2019, 17:11

Har fået gigabit internet, og er allerede løbet tør for plads på min harddisk :/
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf hotlips » 29. jul 2019, 21:02

Jeg har bestilt en tur til Norge, vi skal afsted søndag og bo i et fyrtårn imens vi er der.
Jeg har ikke sagt noget til lille banditten, jeg skal lige have færgereservation og det hele på plads først, vi skal bo på en ø der er en natur park blandt andet fordi den er helt fuld af nogle af Europas ældre fossiler.

Og jeg er ved at slå knude på mig selv for ikke at sige det, det er meget meget værre end til jul og den slags, jeg glæder mig helt for skrækkelig til at fortælle ham det :blush:
13
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. jul 2019, 07:07

Vores 14-dages roadtrip i UK slutter i dag. Jeg vil ikke hjem, jeg har slet ikke haft tid nok med min søster i London. Jeg kunne sagtens blive i den her AirB&B-lejlighed lidt længere.

Og jeg skal på arbejde igen i næste uge. Gider ikke.

Men jeg savner katten og hunden, så det bliver selvfølgelig også rart at komme hjem til dem.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2019, 11:38

Jeg er blevet afhængig af at oprette nye spil med tilfældige modstandere på Wordfeud, selvom jeg allerede har sygt mange spil igang, og det er svært at nå dem alle uden at få lidt stress over det!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2019, 07:49

Margots nye kollektion. Der er altfor meget lækkert. Og jeg nåede ikke at få fat i ønskekjolen fra sommerkollektionen :whine:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Daine » 4. aug 2019, 08:41

Fru Sunshine skrev:Margots nye kollektion. Der er altfor meget lækkert. Og jeg nåede ikke at få fat i ønskekjolen fra sommerkollektionen :whine:

Hvor køber du Margottøj? Jeg synes der er så meget fint, selvom jeg endnu ikke har tøj derfra :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2019, 08:44

Daine skrev:
Fru Sunshine skrev:Margots nye kollektion. Der er altfor meget lækkert. Og jeg nåede ikke at få fat i ønskekjolen fra sommerkollektionen :whine:

Hvor køber du Margottøj? Jeg synes der er så meget fint, selvom jeg endnu ikke har tøj derfra :)

Det er lidt forskelligt, men Dencker Deluxe på Mors og Kjolehimlen i Esbjerg får hele kollektionen hver gang.
Og så kører jeg forbi Art O'Deco på hjemturen fra job.

Så altså mest online. Eller brugt. Så finder jeg dem i FB-gruppen "For os som elsker Margokjoler".
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Anne Droid » 4. aug 2019, 16:55

Fru Sunshine skrev:Margots nye kollektion. Der er altfor meget lækkert. Og jeg nåede ikke at få fat i ønskekjolen fra sommerkollektionen :whine:


Åh ja. Og Du mildes nye kollektion :dåne: Det er jo ikke til at holde ud. Især ikke når jeg de fleste arbejdsdage slet ikke overvejer en dyr kjole som arbejdstøj. Hurra for at være indskolingslærer med natur/teknologi og billedkunst.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Anne Droid » 4. aug 2019, 17:02

Jeg har købt en Sonos højtaler og den har taget al min tid i dag. Og jeg vil have mindst to mere. Men de havde kun den ene hvide tilbage i ikea, så nu skal jeg enten have to sorte til stuen eller vente til der kommer flere. Suk!
0
Klimatosse
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Joe » 4. aug 2019, 19:12

De der 12 betalte måneder, jeg nu har haft væk fra jobbet, slutter om en uge, og det er jeg slet ikke klar til.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2019, 20:18

Anne Droid skrev:
Fru Sunshine skrev:Margots nye kollektion. Der er altfor meget lækkert. Og jeg nåede ikke at få fat i ønskekjolen fra sommerkollektionen :whine:


Åh ja. Og Du mildes nye kollektion :dåne: Det er jo ikke til at holde ud. Især ikke når jeg de fleste arbejdsdage slet ikke overvejer en dyr kjole som arbejdstøj. Hurra for at være indskolingslærer med natur/teknologi og billedkunst.

Det er rædsomt. Og jeg underviser kun i fag, hvor man sagtens kan have skønne kjoler på.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf LaMariposa » 4. aug 2019, 20:31

Jeg er kommet til at lægge mig i sengen med min bog, men jeg har hverken fjernet makeup eller børstet tænder.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Angerboda » 4. aug 2019, 21:30

Mine fingre lugter, trods utallige gange vasken hænder, stadig af ørred efter frokosten. Ih.
0
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:

Tilbage til "Generelt"