Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf kidkomb » 15. jun 2016, 09:12

OberstNasig skrev:
Wizzze skrev:Hvis jeg havde overværet dette: http://www.bt.dk/udland/par-fanget-paa- ... lille-pige
Ville jeg klart have tænkt "Det er fandeme low-life" :tie:


Kommentarsporet til artiklen på Facebook er mindst ligeså lowlife. Shit mand, der er alt for mange, der mener at "Alle kan begå fejl" og at "Folk er snerpede". Spørger i mig, vil jeg mene at det tangerer til overgreb at dyrke sex klods op og ned af sit barn i den alder. Og nej, jeg mener ikke at man kan sidestille det med at der slipper nogle lyde ud, når man har sex sammen og børnene kan høre det igennem væggene.

"Alle kan begå fejl" :forvirret:
Det svarer da i øvrigt til, at påstå at man er underlagt sin seksualitet og ikke kan gøres ansvarlig for, at man ikke kan styre den.
Det er der en del voldtægtsmænd gennem tiden der har påstået i hvert fald :rulle:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Muuh » 15. jun 2016, 09:31

Folk der hopper på alle de der fake mails/sms'er med links, endnu værre dem som poster dem på FB og seriøst spørg om det er fake or not og om det er sikkert at trykke på linket

Jeg har ikke bestilt noget, men nu har jeg fået denne sms, om at jeg kan hente min pakke, jeg skal bare lige trykke på et link. Er det nu også sikkert :træt3: :rulle:
4
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf Animi » 17. jun 2016, 10:04

Folk der mener at det er okay at give deres børn en "lille ørefigen" eller en "lille røvfuld" som led i deres opdragelse...
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvornår tænker du: "Det er fandeme low-life"?

Indlægaf lulu-p » 17. jun 2016, 10:13

Karkluden skrev:Jeg tænker i øvrigt "lowlife" hver eneste gang, min fætter praler med alt det sorte arbejde, han laver.
Og jeg er seriøst den eneste i familien, der kan se det forkert i det. Alle er nogenlunde velforvarede mennesker, de fleste med mellemlange videregående uddannelser. Og de synes bare, det er a-okay, at han arbejder sort for 10000-25000 kr om måneden.


Det finder jeg også "lowlife", og det er sikkert samme typer som bliver dybt forargede over socialt bedrageri...for "statskassen har jo begrænsede midler". Men sort arbejde er jo at klare sig selv..så det er helt OK.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...

Tilbage til "Generelt"