Nattetråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 01:43

Tråden for dem som af en eller anden grund er vågen om natten. :banan: :banan: :banan:
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 01:44

jeg er oppe, jeg burde sove :cool:
0
:ninja:
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Nattetråden

Indlægaf TurtleSpeed » 12. aug 2015, 02:16

Herovre er klokken 23:15 og jeg er lige gået i seng. Skal alt for tidligt op, men har hovedpine :mellow:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 02:33

TurtleSpeed skrev:Herovre er klokken 23:15 og jeg er lige gået i seng. Skal alt for tidligt op, men har hovedpine :mellow:


:ae:

Et par panodiler og så skynd dig at sove :kiss:
0
:ninja:
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Nattetråden

Indlægaf TurtleSpeed » 12. aug 2015, 02:36

Tak Pjepsi :kys:

Burde du ikke også sove?
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 02:45

TurtleSpeed skrev:Tak Pjepsi :kys:

Burde du ikke også sove?


Jo , men jeg har fridag i morgen, og i overmorgen skifter jeg over til nattevagt, så det gør faktisk egentligt ikke så meget at jeg får skubbet døgnet lidt :gruble:
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 22:35

Så er det nat igen :cool:

Og det skulle efter sigende være en nat smækfyldt med stjerneskud. :love:
0
:ninja:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Nattetråden

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2015, 22:38

Jeg kan ikke sove for hovedpine *grrr* sådan er det gerne nogle dage før mens. Det er nederen at blive gammel, når det medfører sådan noget!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 22:40

Dikus skrev:Her er klokken 20:36 nu. Jeg er fire timer bagud.

Hvor er man 4 timer bagud ?
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 22:45

Dikus skrev:
Pjeps skrev:
Dikus skrev:Her er klokken 20:36 nu. Jeg er fire timer bagud.

Hvor er man 4 timer bagud ?


Grønland.

Indfødt eller arbejder du der "bare"?

Jeg vil til Grønland og arbejde en gang, men først vil jeg ud med læger uden grænser :banan:

Min chef er bare så skide snedig at hun hele tiden giver mig nye udfordringer så jeg ikke keder mig, hun ved at jeg vil tage orlov og se noget af verden, når jeg begynder at småkede mig :lol2:
0
:ninja:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Nattetråden

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2015, 22:49

Dikus skrev:Ej æv. Hjælper det ikke med et par panodiler?

Jeg har taget en 400mg ibuprofen og jeg tør ikke tage flere oven i. Jeg er beriget med en ond kvalme også og er der noget jeg ikke gider, så er det at kaste op. Og slet ikke med hovedpine :lol:
Retrospektivt skulle jeg nok have taget en panodil og en ipren. Det hjælper hurtigere og bedøver lidt bedre (ibuprofen er depotagtig og er vildt god til mensdagene, hvor smerterne er permanente). Men det er rimelig meget for sent nu.
Søde, søde kæreste har givet noget massage og det hjalp lidt :lun:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Nattetråden

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2015, 22:59

Dikus skrev:
kidkomb skrev:
Dikus skrev:Ej æv. Hjælper det ikke med et par panodiler?

Jeg har taget en 400mg ibuprofen og jeg tør ikke tage flere oven i. Jeg er beriget med en ond kvalme også og er der noget jeg ikke gider, så er det at kaste op. Og slet ikke med hovedpine :lol:
Retrospektivt skulle jeg nok have taget en panodil og en ipren. Det hjælper hurtigere og bedøver lidt bedre (ibuprofen er depotagtig og er vildt god til mensdagene, hvor smerterne er permanente). Men det er rimelig meget for sent nu.
Søde, søde kæreste har givet noget massage og det hjalp lidt :lun:


Du kan altså roligt tage en eller to Panodiler også. De er vigtige ved mens-smerter. Og hellere det, end ikke at kunne sove!

Jeg får let kvalme af panodiler (eller pinex faktisk, kan ikke tåle panodiler overhovedet! Voldsom diaree og opkast. Det blå farve de skriver panodil med er formentlig årsagen) og jeg har rigelig kvalme i forvejen. (Jeg er ikke spor ynkelig lige nu :lol:)
Kvalme beats smerter. Kan bedre sove fra ondt end opkast :genert:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 22:59

Dikus skrev:
Pjeps skrev:Indfødt eller arbejder du der "bare"?

Jeg vil til Grønland og arbejde en gang, men først vil jeg ud med læger uden grænser :banan:

Min chef er bare så skide snedig at hun hele tiden giver mig nye udfordringer så jeg ikke keder mig, hun ved at jeg vil tage orlov og se noget af verden, når jeg begynder at småkede mig :lol2:


Jeg er flyttet herover for at arbejde. Så meget på ubestemt tid, så jeg i dag besluttede mig for at investere i et rækkehus, så vi kan få lidt mere plads omkring os. Jeg kan godt lide at have etager.

Jeg flyttede faktisk herover, fordi jeg havde brug for en tænkepause. Og... nogle vil mene, det var dumt, for jeg kommer til at tabe så mange penge på den tænkepause :lol: Det viser sig, jeg faktisk også hellere vil gøre noget for mine omgivelser end at tjene penge. Og der er brug for nogle, der kan og vil noget herovre :)

Også læger!!! Det kræver virkeligt et godt helbred at være grønlænder. Hold nu op, hvor går det hurtigt op for en, hvor privilegerede vi er i Danmark.


Jeg er nu kun sygeplejerske, men dem er der også mangel på og bud efter fra Grønland. Jeg kender kun til Grønland fra hvad jeg har læst og så de problematikker en del Grønlænder havner i når de bliver syge og sendt til DK for at få behandling.

Og så har jeg en del Grønlandske hjemløse gæster i den varmestue hvor jeg er frivillig.

Nogle ting kan bare ikke gøres op i penge, hvis du trives og det giver mening for dig at gøre hvad du gør, så er det ligemeget med at blive rig. :gogo: Mine karriere fremtidsplaner kommer også til at gøre mig rig på oplevelser/tilfredshed og fattig på penge. :-D
0
:ninja:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Nattetråden

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2015, 23:10

Ej æv hvor træls med ekstra kvalme af panodiler. Kan du ikke få nogle med samme aktive stof uden blå på recept? Så du får noget, der kan hjælpe. Og/eller noget kvalmestillende?

Ej. Undskyld. Som om, du ikke selv har tænt det :afro:


Du er søød! Tak, men Pinex er heldigvis helt fri for farvestoffer. Men jeg får stadig lidt kvalme af dem. Det gør jeg også af Ipren. Tror bare det er lidt hårdt for maven. Ibuprofen er lidt bedre og det var også derfor jeg tog sådan en istedet.
Jeg har fri imorgen, så nu vil jeg prøve at trøstespise lidt :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Nattetråden

Indlægaf Pjeps » 12. aug 2015, 23:15

Ja det giver vist okay nok i løn i Grønland, men som jeg har læst mig frem til, så skal man også binde sig for 2 år, for at de betaler flytning ( og rejse? Det husker jeg ikke), jeg er jo også lidt magelig, for jeg har et super spændende job her, så det skal helst kunne gøres på en Orlov. :D
0
:ninja:

Tilbage til "Generelt"