Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Prosperity74 » 3. jun 2019, 16:43

;)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Maoam » 4. jun 2019, 12:37

:stoned:

IMG_20190604_132530303-600x800.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43765

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf paint » 4. jun 2019, 22:34

Billede
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Skorstenen » 5. jun 2019, 11:59

Jeg griner højlydt (er altså alene hjemme) af den nye reklame for kaffe med søs og kirsten som campister
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14343

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 5. jun 2019, 20:05

9
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf LaMariposa » 5. jun 2019, 20:27

En plat onkel-joke på Facebook.

Hvad er stemmeboksen bygget af?
Krydsfiner!

:stoned:
6
:lun: Be brave
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Pityt » 5. jun 2019, 21:24

:lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 6. jun 2019, 07:25

Politiet er med på beatet :lol:




POLITIETS PLAYLISTE TIL DIG, DER SKAL PÅ FESTIVAL

Northside, Tinderbox, Roskilde, Smukfest osv. Hver sommer drager tusindvis af danskere på musikfestival, men det er ikke altid, at det hele går lige godt, når først musikken spiller.

Derfor har vi - inspireret af årets line-up - pakket en håndfuld gode råd ind i en playliste lige til at tage med:

"Pick up the Phone", og ring til din "Mama’s House". Din familie vil blive glade for en SMS eller et kald, hvor du lige siger "It’s Alright Ma" med jævne mellemrum.

Mange festivaler melder udsolgt, og det er der altid en "Bad Guy", "Greedy Soul" eller "Criminal Mind", der prøver at lave lidt "Money" på. Køb kun billetter fra officielle salgssteder. Hvis du alligevel "In the Heat of the Moment" køber billetter af andre, så tjek, at samme navn står på billetten, sælgers MobilePay-konto og fx Facebook-profil.

Undgå at tiltrække "Bonnie & Clyde" ved selv at lave opslag, hvor du søger billetter. Du risikerer, at en eller anden "Kinky fætter" skriver, han har "Noget du skal bruge". Er du det mindste i tvivl, så slå "Cold Water" i blodet og "Sig nej, sig nej".

Tyveri er et af de største problemer på festivalerne. Der er "Hurtige hænder", der kun tager på festival for at stjæle og skabe "Summertime Sadness" for andre. Pas derfor på din billet, og lad ikke penge og dyrt udstyr, som tablets, mobiler og kameraer, ligge i teltet. Ellers ender du med at være "Young, Dumb & Broke".

Fest gerne som "Vilde kaniner", men drik alkohol med fornuft. Lad være med at stille drinks, hvor andre kan putte noget i dem. Du er ikke "Indestructible" og i morgen, "When the Party’s Over" skulle det helst også være "Den dejligste morgen".

Ingen er "Udødelige", så hold dig fra euforiserende stoffer. Det kan godt være, du er "Spændt op til lir" og har "Flowers in Your Hair", og de "Wild Boys" siger "I Wanna Get High". Men en rigtig "Cool Girl" er "Not on Drugs".

"Lean on" dine venner. Hvis du selv eller en af dine venner fx har fået for meget at drikke, så sørg for, at du, han eller hun ikke danser "Solo Dance".

Hvis du skulle løbe ind i "Trouble", eller "Definitionen af en stodder" har stjålet dine ting, så "Cry for Help" til festivalvagterne eller politiet. "Whenever you need somebody", er vi der for at hjælpe dig. Ring 112, hvis du har akut brug for vores hjælp, fx hvis nogen er i livsfare, eller gerningsmanden stadig er der. Ring 114 i alle andre tilfælde.

Del gerne vores råd med dine festival-"Kings and Queens".

Rigtig god festivalsæson!

P.s. Dine forældre kan læse vores festivalråd på https://politi.dk/forebyg/sikkerhedsraa ... valgaester
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf HerErJeg » 6. jun 2019, 19:49

Surstrømning challenge
https://youtu.be/ye4eYi99FTg
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Madam Pomfrey » 6. jun 2019, 20:31

En beboer på mit job, har de sidste mange uger brokket sig højlydt over Rasmus Paludan, og virkeligt udtrykt at finde manden utiltalende.

Idag
Beboer: var du henne og stemme igår
Mig: ja det var jeg da, hvad med dig
Beboer: Jo, jeg var også derhenne på skolen, hvem tror du jeg stemte på
Mig: hmmm, måske SF, eller enhedslisten
Beboer: neeej, jeg kom til at stemme på ham der
Mig: Ham der hvem...
Beboer: eller altså ikke på ham der, men jeg stemte på Stram kurs
Mig: Seriøst, stemte du på stram kurs
Beboer: Jaaa, det' ligemeget, han kom jo ikke ind alligevel, så det gør ikke noget
mig: Men seriøst, du kan jo ikke li Rasmus Paluda, du har brokket dig over ham i mange uger nu
Beboer: Ja, men jeg syntes det var synd for ham at ingen kunne li ham


Så et stk medlidenhedsstemme til Paludan og SK :lol:
16
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 7. jun 2019, 08:17

Online-diskussion med en Stram Kurs-vælger.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf lillebjoern » 7. jun 2019, 10:01

Ado skrev:Online-diskussion med en Stram Kurs-vælger.


Altså, du kalder jo også selv Kathe lavintelligent, men hold da op, hvor det eskalerer :lol: Jeg ville megagerne lave et program, hvor man kontaktede dem, der skrev sådan, og bad dem om at fortælle det til personen ansigt til ansigt...
8
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf achillaxedprune » 7. jun 2019, 10:17

Persnikedy skrev:"Dansk folketingsvalg er meningsløs underholdning, det er Disney sjov for voksne mennesker der selv tror de betyder noget"

Dolf er tilbage :banan:



Aaahahaha, jeg elsker det. Hvem er dette kuglerunde englebarn? :lol2:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 7. jun 2019, 10:56

lillebjoern skrev:
Ado skrev:Online-diskussion med en Stram Kurs-vælger.


Altså, du kalder jo også selv Kathe lavintelligent, men hold da op, hvor det eskalerer :lol: Jeg ville megagerne lave et program, hvor man kontaktede dem, der skrev sådan, og bad dem om at fortælle det til personen ansigt til ansigt...

Ja, det gør jeg jo egentlig. Men egentlig skriver jeg, at Stram Kurs er lavintelligent. Den tager hun så til sig - forståeligt - men hold nu kæft.
0
Donna Martin Graduates!
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Jadajada » 7. jun 2019, 11:21

Ado skrev:
lillebjoern skrev:
Ado skrev:Online-diskussion med en Stram Kurs-vælger.


Altså, du kalder jo også selv Kathe lavintelligent, men hold da op, hvor det eskalerer :lol: Jeg ville megagerne lave et program, hvor man kontaktede dem, der skrev sådan, og bad dem om at fortælle det til personen ansigt til ansigt...

Ja, det gør jeg jo egentlig. Men egentlig skriver jeg, at Stram Kurs er lavintelligent. Den tager hun så til sig - forståeligt - men hold nu kæft.


Ja sgu da. Kathe læser mellem linjerne og alt muligt. Lavintelligent? Pfffft!
0

Tilbage til "Generelt"