Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 4. maj 2018, 20:29

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 4. maj 2018, 20:37

period.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 4. maj 2018, 23:59

Billede
12
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 5. maj 2018, 09:18

Billede




:D
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 5. maj 2018, 11:37

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Miss_no_More » 5. maj 2018, 14:38

Dmitra skrev:;) .

IMG_20180501_142415_631.jpg


Jeg forstår den ikke. Hvad skal man lægge mærke til? :gruble:

Og så kan jeg stadig, i min ædruelighed, grine af denne, selvom jeg var fuld sidst jeg så den. "Nu fa-almer skoven...SLEMME DYR!" :lol: :lol: :lol:
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf vibbsen » 5. maj 2018, 19:20

Jeg griner stadig af en historie som min kusine fortalte til den konfirmation vi har været til idag.

Hun er adopteret fra Korea. Og har en søn med en anden koreaner (også adoptivbarn...Altså barnets far). Hendes søn er noget af det smukkeste....En rigtig lille koreaner-hapser....Netop fordi begge forældre er koreanere.

Her den anden dag taler hun så med en af de andre forældre på sønnikes kommende skole og denne får simpelthen sagde "Er *hendes søns navn* far samme race som dig ????" For så at forsøge at svømme sig baglæns ud af hvad kunne opfattes som en ekstremt upassende udtalelse.....

Min kusine er sådan en lidt bredrøvet fynbotype som tager det meste med stoisk ro. Og svarede meget høfligt at ja, hendes søns far var skam også fra korea ligesom hun selv... Og lod så ellers damen hænge der og svømme...Hvilket hun faktisk havde rigtig meget morskab ud af....Netop fordi det bare var SÅ kikset....
<
Vi er sådan generelt ret upassende i vores familie, og intet er helligt...Og vi var naturligvis fuldstændig ødelagte af grin over episoden...Som af nogen som er mere sensitive end min kusine - der grinede så meget at hun næsten ikke kunne fortælle den videre -helt sikkert ville være blevet opfattet som ret racistisk...Men som min kusine heldigvis selv opfattede som det det helt sikker var : En virkelig uheldig måde at få sagt tingene på..........Faktisk så endte vi med at blive sådan cirka 100 gange mere upassende end den stakkels dame....Top forslaget til snappy comeback var "Ja, Min søns far og jeg er skam samme race. Så han er raceren. Men da vi begge er adopterede vil vi nok så problemer med at få ham stambogsført da der er visse anelinjer som vi ikke kan redegør ordentlig for"
11
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf ExCoastal » 5. maj 2018, 22:07

vibbsen skrev:Jeg griner stadig af en historie som min kusine fortalte til den konfirmation vi har været til idag.

Hun er adopteret fra Korea. Og har en søn med en anden koreaner (også adoptivbarn...Altså barnets far). Hendes søn er noget af det smukkeste....En rigtig lille koreaner-hapser....Netop fordi begge forældre er koreanere.

Her den anden dag taler hun så med en af de andre forældre på sønnikes kommende skole og denne får simpelthen sagde "Er *hendes søns navn* far samme race som dig ????" For så at forsøge at svømme sig baglæns ud af hvad kunne opfattes som en ekstremt upassende udtalelse.....

Min kusine er sådan en lidt bredrøvet fynbotype som tager det meste med stoisk ro. Og svarede meget høfligt at ja, hendes søns far var skam også fra korea ligesom hun selv... Og lod så ellers damen hænge der og svømme...Hvilket hun faktisk havde rigtig meget morskab ud af....Netop fordi det bare var SÅ kikset....
<
Vi er sådan generelt ret upassende i vores familie, og intet er helligt...Og vi var naturligvis fuldstændig ødelagte af grin over episoden...Som af nogen som er mere sensitive end min kusine - der grinede så meget at hun næsten ikke kunne fortælle den videre -helt sikkert ville være blevet opfattet som ret racistisk...Men som min kusine heldigvis selv opfattede som det det helt sikker var : En virkelig uheldig måde at få sagt tingene på..........Faktisk så endte vi med at blive sådan cirka 100 gange mere upassende end den stakkels dame....Top forslaget til snappy comeback var "Ja, Min søns far og jeg er skam samme race. Så han er raceren. Men da vi begge er adopterede vil vi nok så problemer med at få ham stambogsført da der er visse anelinjer som vi ikke kan redegør ordentlig for"


Min kone har en kollega, som nogle gange er lidt udfordret, når det kommer til de sociale spilleregler. Min kone har for nyligt fået lavet pænt lange braids, og han gav hende et pænt kompliment, men gik så lidt videre og spurgte, om det altsammen var hendes eget hår. Hun har nok set lidt overrasket ud, så han sagde "du må undskylde, at jeg spørger, men jeg har aldrig set sådan en som dig helt tæt på før". Den grinede vi meget af!

Altså jeg kan godt forstå, at man som hvid person kan blive lidt forvirret over sorte kvinders hår, det er jo en sjov blanding af naturligt hår, weaves, braids, falske hestehaler og parykker. Men jeg ville nu aldrig spørge :lol:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 5. maj 2018, 22:56

:-D

Billede

Billede
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Lykke » 6. maj 2018, 19:32

En majestætisk symfoni af Bruckner på DrK. Måske det også er lidt fordi jeg har drukket en halv flaske boblende rosé, men folk sover fandme til koncerten.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 6. maj 2018, 20:16

Lykke skrev:En majestætisk symfoni af Bruckner på DrK. Måske det også er lidt fordi jeg har drukket en halv flaske boblende rosé, men folk sover fandme til koncerten.

:lol2:

Hvem er publikum? Er det sådan noget fint med rank ryg og gallatøj?

Det kunne være lidt sjovt hvis publikum begyndte at snorke højlydt eller hvis der var nogen der gav de der pludselige spjæt, man kan komme til når man er ved at falde i søvn.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Daine » 6. maj 2018, 20:30

Juki skrev::-D

Billede

Billede

Jeg sad længe og forsøgte at få det til at give mening. Indtil jeg opdagede at der var to separate billeder og ikke et langt :blush: :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20470
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43935

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf paint » 6. maj 2018, 20:31

Det må være nemt at være modedesigner; find på noget fuldkommen sindssygt og folk vil købe det. Der må sidde nogle på systuerne ude i fjernøsten og tro at folk i den vestlige verden er rablende gale. Haha..

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 7. maj 2018, 00:06

Daine skrev:
Juki skrev::-D

Billede

Billede

Jeg sad længe og forsøgte at få det til at give mening. Indtil jeg opdagede at der var to separate billeder og ikke et langt :blush: :lol:

:lol2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25707

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Delfin » 7. maj 2018, 00:44

paint skrev:Det må være nemt at være modedesigner; find på noget fuldkommen sindssygt og folk vil købe det. Der må sidde nogle på systuerne ude i fjernøsten og tro at folk i den vestlige verden er rablende gale. Haha..

Billede


Det var sgu smart. Så kan de sy børnebukser ud af det, der er klippet ud af de andre og tjene endnu flere penge. :-D
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Generelt"