Hvad drømte du i nat?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Hvad drømte du i nat?

Indlægaf HerErJeg » 16. aug 2016, 04:50

Drømme kan være rigtig svære at huske, især hvis det er dem der på ingen måde giver mening, så lad os lave en samling, og se om det overhovedet er muligt at sætte ord på 'vanviddet'.
Mine drømme i nat har været den slags hvor jeg har kastet mig rundt i sengen som en vild. Jeg husker dem ikke rigtig, kun at jeg var i vandkamp med vandballoner, og skulle lave et super kast. Jeg vågnede så ved at jeg fik ryddet mit natbord og alt muligt var blevet smidt på gulvet.
Så det var dagens indspark, ikke meget, men jeg skal nok få nogle af dem uden fornuft inden længe.
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad drømte du i nat?

Indlægaf Chatsy » 16. aug 2016, 05:31

I nat drømte jeg, at jeg fik sådan en robotgræsslåmaskine, som mistænkeligt lignede en robotstøvsuger.

Hvorom alting er, så var den, jeg fik, åbenbart blevet tunet af en eller anden 16-årig fra provinsen, for hver gang jeg aktiverede den, så drønede den afsted med en voldsom fart, kørte op ad træer, ind i store sten som pludselig var der, ind i vasketøj, der hang udenfor og blev flået fuldstændigt og græsset blev på ganske ringe vis sådan nogenlunde trimmet. Min storebror trænede op til cykelløb imens alt dette stod på, selvom han i den vågne verden ikke har en dyt interesse for sporten.
Drømmen afsluttede med, at det trak op til tordenvejr, men jeg ville lige nå at slå lidt mere græs men igen så fløj tingesten af sted, drønede igennem nogle buske ind til naboen, der var nogle skrig og jeg så aldrig robotgræsslåmaskinen igen. Min storebror kunne ikke træne op til cykelløbet, når det snart skulle blive uvejr, så han ville træne ved at løbe op og ned af nogle trapper. Men det var for anstrengende, så jeg måtte træne for ham, så jeg skulle pludselig også til at løbe på trapper, imens jeg angrede min bortløbne græsslåmaskine.
Uvejret drev forbi uden at blive til noget, så jeg mistede min græsslåmaskine for ingenting, jeg løb på trapper for ingenting og alt i alt var det bare træls.

Glemmer aldrig dengang for mange år siden, hvor jeg drømte, at jeg kunne spille klaver ved at trykke på nogle appelsiner. Jo mere saft, der blev presset ud, des bedre toner kom der. Det blev til et royalt griseri, men jeg var godt nok dygtig.
0

Tilbage til "Generelt"