Singlegruppetråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 15. sep 2015, 10:41

Pjeps skrev:Hvad med et referat at Glistrup tråden, så vi andre også kan følge med i forargelsen/morskaben ? :D



DEr var en der smed et billede og citat op af Glistrup og spurgte folk: Hvad mener I om hans profeti?
Citatet var selvfølgelig racistisk.

Det debatterede folk stille og roligt lige indtil Hr. Dansk-top-Orgel-Mand kom ind i tråden og forsvarede Glistrup og bad LiseLetPåTå om at klappe i, fordi hun skrev Glistrup var en nar. Og så kørte den ellers med monolog om Glistrups gode egenskaber. Manden beskyldte Danmark for at være råddent og at det var Hr. Glistrup der nærmest reddede landet og afslørede skattesvig og bedrag. :D

Ej, men...det irriterer mig den er væk.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 15. sep 2015, 15:38

Er der ikke en af jer, der kan starte en tråd derinde? "Accepterer I brug af euforiserende stoffer hos en partner?"
Jeg vil vildt gerne se svampemandens svar, men det virker så åbenlyst, hvis jeg opretter den.


Og apropos svampemandn, så er han meget fikseret på svampe pt.




svampebob.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 15. sep 2015, 18:25

Liseletpåtå skrev:Done:

En veninde og jeg sad og talte om deal breakers i forhold. Vi har dem jo alle :) Jeg har grundlæggende 4: stoffer, kriminalitet, racismen og vold. Hvad er jeres?


Spændt på, om han kommer med et svar. :D Og hvis han gør, så er det nok en lang smøre i 18 afsnit.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 15. sep 2015, 18:33

Here we go again: Gruppen, hvor folk er bange for at skrive, hvad de ikke vil have af frygt for, at det nedsætter deres scoremuligheder. "Jeg har ingen deal breakers! Sådan kan man ikke stille det op!".


Tillykke. Du er da et skvat.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 15. sep 2015, 18:33

Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:
Liseletpåtå skrev:Done:

En veninde og jeg sad og talte om deal breakers i forhold. Vi har dem jo alle :) Jeg har grundlæggende 4: stoffer, kriminalitet, racismen og vold. Hvad er jeres?


Spændt på, om han kommer med et svar. :D Og hvis han gør, så er det nok en lang smøre i 18 afsnit.


Manden er jo tydeligvis høj eller fuld 24/7, hans rants er som taget ud af munden på min alkoholiker ex-mand. Jeg får nogle ikke så fede flashbacks af ham :badr:

Det er fuldstændig sort. :wacko:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. sep 2015, 22:04

aargh jeg har bare travlet rundt og slet ikke haft tid til at godte mig over mit nye medlemsskab her til aften.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 16. sep 2015, 04:04

Liseletpåtå skrev:Nå @Ado du har nok ikke et hjerte af guld, hva'? :sarkasme: :-D




Haha, nej, det blev da lige påpeget. :D Jamen i guder et fjols.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 16. sep 2015, 04:05

Liseletpåtå skrev:
Dirtylittledevil skrev:aargh jeg har bare travlet rundt og slet ikke haft tid at godte mig over mit nye medlemsskab her til aften.


Haha svampemanden er skide sur. Jeg lavede en deal braker tråd, sjovt nok står misbrug på manges liste :deer:



Og det har han det godt nok meget anstrengt med. :D Men hey; man forstår jo godt et eller andet sted, hvorfor han prædiker op om at kærlighed kan kurere sindslidelser, alkohol og stofmisbrug. Det skal han jo sige. :lol2:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf 2SHY » 16. sep 2015, 09:44

Ado skrev:Hvad ER det for en kvindekegle der skriver overalt lige nu? Totalt sort.


min eller xx mand er 15 år ældre end mig og kan mere end mig, løbe på tage, 70 år i nov d. 15 og elsker and men mortens and d.11 så ikke hi hi den dag


jeg mig og andet fnør hi hi

ok med bare vide og hvornår og ud ok nok hjælpe ikke bil men en altid hjælpe mig om 6 md siden så ved så ved hjælpe mig med dig gør hi hi


jord jord kalde og så her hi hi


visdomstand så mindre klog så efter tage din iq hi hi

Øhm... Hva? :skeptisk:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. sep 2015, 10:05

Nå jeg må vist hellere lige tjekke FB kan jeg høre :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 16. sep 2015, 12:15

Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:
Liseletpåtå skrev:
Dirtylittledevil skrev:aargh jeg har bare travlet rundt og slet ikke haft tid at godte mig over mit nye medlemsskab her til aften.


Haha svampemanden er skide sur. Jeg lavede en deal braker tråd, sjovt nok står misbrug på manges liste :deer:



Og det har han det godt nok meget anstrengt med. :D Men hey; man forstår jo godt et eller andet sted, hvorfor han prædiker op om at kærlighed kan kurere sindslidelser, alkohol og stofmisbrug. Det skal han jo sige. :lol2:


Han er helt væk fra vinduet :nerve:



Jeg ville ønske han havde vist den side af sig selv, inden vi aftalte en date. :wacko:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. sep 2015, 12:51

Ado skrev:


Jeg ville ønske han havde vist den side af sig selv, inden vi aftalte en date. :wacko:


Men hvis man som uvidende læser hans svampe-hints ( :lol: ) så ville man, eller jeg, nok heller ikke tænke så meget andet end at det bare var en joke. Alt andet ville jo være ret langt ude i skoven. Høhø :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 17. sep 2015, 16:05

Trådoplæg fra mig i gruppen.



Spørgsmålet har vist været oppe tidligere i en tråd, men for alle os med hukommelse i restordre, kommer det igen:
Nu sad jeg og læste tråden om den hytte der er til salg og hvor der er nogen, der giver udtryk for et ønske om at bo i kollektiv/bofællesskab.
Hvad tænker du om det? Var det noget du kunne tænke dig?



Svampemanden kommer med dette svar:

Så fik jeg fat i en computer her... Bered jer på en længere føjeton.

Kollektiv: Ja.... hvis ikke vi finder ud af at indrette os i små kollektiver, i fremtiden, så ser det sgu sort ud for os.....

Min dyne er din dyne ? - ejj vel ?

Min drøm hedder nok snarere noget i retning af en lille landsby, med fælles landbrug i midten, og udmarkerne rundt om byen.
Et sted hvor alle giver af deres tid, for at få det hele til at fungere, alt fra vugestue/plejehjem til fritidsskolen (den ungerne skal gå i, når de ikke er med mor og far på arbejde)

Et selvforsynende lokalmiljø, knyttet sammen med andre lokalmiljøer.... - og ja hvorfor ikke også have et fælleshus, for de der gerne vil dele tandbørster og lytte til hinandens vinyl, kan udleve deres drømme ?




Random mand skriver:

tror du ikke det vil kræve mange svampe ? Og er det ikke forbudt ?, og er det ikke afprøvet i 60/70'erne ?


Svampemand:

Tøhø.... - og
det sa'e hun oss' i går.....
- og sådan noget.....



Svampemand:

- vi er ikke nået til "din mor" endnu, vel ?


Random mand:

At du inddrager min mor i dine drømme ... Ja jeg kan ikke finde ord, hr svampebob
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. sep 2015, 16:31

Liseletpåtå skrev:Han er jo skæv 24/7 :ticks: :lol:

Og ham var du næsten på date med... Tror du ikke, vi skal godkende dine dates for fremtiden?? :P Eller måske skulle jeg bare lukke i tilfælde af nogen husker, hvem min seneste kæreste var :fløjt:


Tænk hvis hun havde nået at besøge ham til en lækker hjemmelavet svampestuvning :lol:

og jeg er bare flad af grin over at random mand kalder ham Hr. SvampeBob :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 17. sep 2015, 18:07

Gid det bare var en næsten-date. Han var jo i mit hjem. :wacko: Jeg ville jo prøve noget nyt og tvinge mig til ikke at være så fordomsfuld. Arghh, aldrig lytte til fornuft. Så hellere være forudindtaget fremover.


Ellers også kunne ingen bare have forudset dette. :D Han var jo dybt normal på skrift. Skide sød og sjov. Men jeg skal da lige love for, at det var skuespil. :nerve: :lol:
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"