Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Juki » 12. jun 2018, 12:03

Pjeps skrev:Numse Rasmus VM sang https://youtu.be/_rVjM4vy020 :tie:

De der programmer man kunne få til sin computer i starten af 00'erne, hvor man selv kunne lave sin egen musik, har ikke eksisteret forgæves.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf kidkomb » 14. jul 2018, 11:15

Folk der spreder deres mandehad overalt.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf dgd2007 » 14. jul 2018, 11:39

vulpesVelox skrev:Stockholm-Knuset: Folk som insisterer på at få et akavet knus fremfor bare at gi' hånd. Det er især slemt, når de insisterer på det førend de overhovedet kender ens navn.

Hvorfor hedder det et stockholmsknus? :gruble:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf dgd2007 » 14. jul 2018, 18:10

vulpesVelox skrev:Det var bare noget, jeg fandt på i forbifarten. Sådan a la syndromet, der bærer samme navn.. :)

Ahh, ganz kreativ :)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Wizzze » 5. sep 2018, 19:32

Vira skrev:Heste

Thomas Rhode

Bøfsandwich uden løg

Huwaei P8 lite

DBAs kundeservice

Bubber, inkl. alle de programmer han har lavet

Bearnaisedressing fra Bähncke

Sebastian fra Bilka i Slagelse (måske er det omvendt?, vi har i hvert fald ikke et specielt godt forhold :lol2:)

Wisconsin (ostehoax much???)

Fede Finn og funny boys

Min far når han vil ringe til Jubii support fordi en bestemt reklame fylder hele hans skærm

Umami

Frosne frugter fra den lokale bazar, hvad fanden er sur banan? eller bitter melon?

Melodi Grand Prix


Har du det bedre nu? :lol:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Purple Haze » 6. sep 2018, 06:29

Mistermor skrev:
Alkaia skrev:
Dmitra skrev:DF's nye tegnede plakater i busskurerne.

Jeg er dog fuldt ud klar over det skal tages seriøst men det virker bare så "lige kommet ind med 4toget agtigt", synes jeg.

Jeg bliver i hvert fald træt helt ind i knoglerne af sådanne reklamer...
(tog dette billede i går)

Jeg får lyst til at melde mig ud (af Danmark).


Jeg bliver så provokeret, at jeg får flere ideer til, hvad man skal smide for at melde sig ind i DF. :puke:


Jeg fantasere om at tilføje ‘menneskerettighederne’ ‘medmenneskelighed’ og ligende på de dem med - der er så meget vi skal passe på.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Purple Haze » 6. sep 2018, 06:30

Dmitra skrev:DF's nye tegnede plakater i busskurerne.

Jeg er dog fuldt ud klar over det skal tages seriøst men det virker bare så "lige kommet ind med 4toget agtigt", synes jeg.


Jo Jow, det er jo for at de for Guds skyld ikke må virke elitære.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf decibell » 15. sep 2018, 16:44

En Facebook-bekendt, der akut søger bolig, fordi den nye ejer har opsagt dem for selv at bo i huset. Måden, det stilles op på, giver opfattelsen af, at den nye ejer er meget urimelig, og at det er synd for dem sådan pludselig at blive sat ud af en bolig, de har haft i mange år. Men det viser sig, at de faktisk er blevet opsagt med et års varsel, og nu er året snart gået. Så de har haft 10 mdr. indtil videre uden at (have gjort noget for at) finde noget. Hvor akut har det lige været? :gruble:
13
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf DifferentGirl » 15. sep 2018, 17:19

DF og deres nye reklamer :puke:
10
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2018, 21:10

Vira skrev:Heste
[...]

Hvad mener du med at du ikke kan tage heste alvorligt? :gruble: :lol:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf kidkomb » 17. sep 2018, 05:42

Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr
17
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40734

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Akehurst2 » 17. sep 2018, 06:25

kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Jeg kan især ikke tage seriøst, at hun dokumenterer hele sit liv minutiøst på blog og Instagram, helt ned til overvejelserne om hvorvidt hun skal flytte og hvilket hus, der skal købes, hvordan med at rejse alene som barn og lave en sammenbragt familie - og så bliver hun og hendes fans helt vildt forargede over, at nogen blander sig i overvejelserne. For det er kun okay, hvis det er for at skrive "eeiiij, det er bare så skønt at du vælger kærligheden :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: "
18
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. sep 2018, 06:35

kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Altså hun har skrevet på sin blog for en måned eller to siden at han var taget med på råd omkring overvejelserne fra starten af og at det var alfa og omega at de kunne samarbejde om det og at han godkendte flytningen. Derfor kan man(d) jo stadig godt synes at det er en træls situation at stå i som forældre at ens barn bor langt væk, men at det også giver mening på andre måder og for andre mennekser end en selv.

Omvendt var han der ikke i det første år af pigens liv og var ikke interesseret i at deltage i “alt det hårde”. Hvorfor hun jo flyttede fra ham.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf kidkomb » 17. sep 2018, 09:15

FormerlyKnownAs skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Altså hun har skrevet på sin blog for en måned eller to siden at han var taget med på råd omkring overvejelserne fra starten af og at det var alfa og omega at de kunne samarbejde om det og at han godkendte flytningen. Derfor kan man(d) jo stadig godt synes at det er en træls situation at stå i som forældre at ens barn bor langt væk, men at det også giver mening på andre måder og for andre mennekser end en selv.

Omvendt var han der ikke i det første år af pigens liv og var ikke interesseret i at deltage i “alt det hårde”. Hvorfor hun jo flyttede fra ham.

At hun føler at hun har taget ham med på råd er ikke det samme som at han føler at han er blevet det.
Jeg aner ikke hvad der er foregået imellem de to, andet end hvad jeg har læst online.
At han har opført sig dårligt på et tidspunkt har ingenting i verden at gøre med barnets tarv.
Det er ikke barnets tarv at forældre bor så langt fra hinanden.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. sep 2018, 09:38

kidkomb skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Altså hun har skrevet på sin blog for en måned eller to siden at han var taget med på råd omkring overvejelserne fra starten af og at det var alfa og omega at de kunne samarbejde om det og at han godkendte flytningen. Derfor kan man(d) jo stadig godt synes at det er en træls situation at stå i som forældre at ens barn bor langt væk, men at det også giver mening på andre måder og for andre mennekser end en selv.

Omvendt var han der ikke i det første år af pigens liv og var ikke interesseret i at deltage i “alt det hårde”. Hvorfor hun jo flyttede fra ham.

At hun føler at hun har taget ham med på råd er ikke det samme som at han føler at han er blevet det.
Jeg aner ikke hvad der er foregået imellem de to, andet end hvad jeg har læst online.
At han har opført sig dårligt på et tidspunkt har ingenting i verden at gøre med barnets tarv.
Det er ikke barnets tarv at forældre bor så langt fra hinanden.


Hun udtaler sig på begges vegne på den her sag, så man må jo antage at det er clearet med ham at hun udtaler sig således.

“Der har endnu ingen konflikt været mellem Nicolas og mig omkring flytning, så det er uforstående for os begge, at andre føler trang til at blande sig i det,' skriver Mascha Vang på sin blog.”

Jeg tænker også at man ikke skriver på en offentlig blog hvor far naturligvis kan læse med, at beslutningen ikke er taget uden fars godkendelse og støtte, hvis det ikke passer.

Umiddelbart synes jeg at der er læst en masse antagelser ind i det der er skrevet, men som rent faktisk ikke står der, eller som er beskrevet/uddybet i tidligere indlæg.

Hvordan andre indretter sig blander jeg mig ikke i, han får såvidt det er beskrevet ikke mindre adgang til sin datter når han er i jylland mindst en gang om ugen uanset og de har aftalt at de ses der, ligesom at hun ofte er på Sjælland og pigen er med og at der en masse fleksibilitet. Det er tidligere beskrevet at hun har prøvet at presse gentagne på for mere samvær, inden den her situation, men at han ikke var interesseret i mere end hver 2. weekend.
0

Tilbage til "Generelt"