Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Selina
Indlæg: 235
Tilmeldt: 27. aug 2018, 14:01
Kort karma: 13
Likede indlæg: 370

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Selina » 17. sep 2018, 10:27

Dmitra skrev:DF's nye tegnede plakater i busskurerne.

Jeg er dog fuldt ud klar over det skal tages seriøst men det virker bare så "lige kommet ind med 4toget agtigt", synes jeg.
Den med Martin Henriksen pisser mig i den grad af.
2
Venflon lægger man da mens man kører. :)
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Lykke » 17. sep 2018, 13:12

At Odense har valgt: at rejse er at... indsæt selv ord - som navn til letbanen.
Ej men seriøst. Det er så dybt pinligt!
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Bøtte » 17. sep 2018, 16:48

kidkomb skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Altså hun har skrevet på sin blog for en måned eller to siden at han var taget med på råd omkring overvejelserne fra starten af og at det var alfa og omega at de kunne samarbejde om det og at han godkendte flytningen. Derfor kan man(d) jo stadig godt synes at det er en træls situation at stå i som forældre at ens barn bor langt væk, men at det også giver mening på andre måder og for andre mennekser end en selv.

Omvendt var han der ikke i det første år af pigens liv og var ikke interesseret i at deltage i “alt det hårde”. Hvorfor hun jo flyttede fra ham.

At hun føler at hun har taget ham med på råd er ikke det samme som at han føler at han er blevet det.
Jeg aner ikke hvad der er foregået imellem de to, andet end hvad jeg har læst online.
At han har opført sig dårligt på et tidspunkt har ingenting i verden at gøre med barnets tarv.
Det er ikke barnets tarv at forældre bor så langt fra hinanden.



Det har da alt i verden med barnets tarv at høre at faderen ikke gad deltage, da hun var mindre.


Derudover er jeg enig, jeg synes ikke det er ok en forælder kan flytte 200 km væk uden den andens accept.
Men hvordan det er foregået i den pågældende familie, synes jeg er svært at vurdere.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf kidkomb » 17. sep 2018, 18:16

Bøtte skrev:

Det har da alt i verden med barnets tarv at høre at faderen ikke gad deltage, da hun var mindre.


Derudover er jeg enig, jeg synes ikke det er ok en forælder kan flytte 200 km væk uden den andens accept.
Men hvordan det er foregået i den pågældende familie, synes jeg er svært at vurdere.

Nej, det har da intet med det at gøre?
Forestiller du dig at det at straffe faren for manglende deltagelse da hun var mindre er barnets tarv?
Hvordan kan det overhovedet komme pigen til gode at flytte så langt væk fra faderen?
Hvad han har gjort tidligere er absolut fuldkommen irrelevant. Han deltager åbenbart nu og det vil du pille fra pigen fordi han ikke deltog tidligere? Jeg forstår slet ikke hvad du mener.

EDIT: Jeg har ikke rettet i mit indlæg, men kan godt se at det ser meget hårdt ud og det var egentlig slet ikke meningen. -Det har jeg sagt undskyld til Bøtte for længere nede. Det var bare det jeg ville sige. Hej.
Senest rettet af kidkomb 17. sep 2018, 19:49, rettet i alt 2 gange.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Bøtte » 17. sep 2018, 18:39

kidkomb skrev:
Bøtte skrev:

Det har da alt i verden med barnets tarv at høre at faderen ikke gad deltage, da hun var mindre.


Derudover er jeg enig, jeg synes ikke det er ok en forælder kan flytte 200 km væk uden den andens accept.
Men hvordan det er foregået i den pågældende familie, synes jeg er svært at vurdere.

Nej, det har da intet med det at gøre?
Forestiller du dig at det at straffe faren for manglende deltagelse da hun var mindre er barnets tarv?
Hvordan kan det overhovedet komme pigen til gode at flytte så langt væk fra faderen?
Hvad han har gjort tidligere er absolut fuldkommen irrelevant. Han deltager åbenbart nu og det vil du pille fra pigen fordi han ikke deltog tidligere? Jeg forstår slet ikke hvad du mener.


Jeg tror du læser mit indlæg helt forkert.
Faktisk skriver jeg at jeg er enig at det ikke er godt for barnet at en forælder flytter langt væk.

Mwn faderens indsats da hun var lille, påvirkede da formentlig hendes daværende tarv. Det kan man da ikke bare sige det ikke gjorde. For det gjorde det. Det er egentlig bare det jeg vil frem til.

Jeg siger på INTET tidspunkt at det Mascha gør er barnets tarv. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du kan læse ind i mit indlæg at jeg pille noget fra hende?
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf sansera » 17. sep 2018, 19:43

Min underbo som med jævne mellemrum i over et år har har råbt, at hun vil skilles. Få det gjort, jeg tigger dig. Eller begynd at hviske truslen. Please.
Senest rettet af sansera 26. sep 2018, 17:36, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf kidkomb » 17. sep 2018, 19:44

Bøtte skrev:
kidkomb skrev:
Bøtte skrev:

Det har da alt i verden med barnets tarv at høre at faderen ikke gad deltage, da hun var mindre.


Derudover er jeg enig, jeg synes ikke det er ok en forælder kan flytte 200 km væk uden den andens accept.
Men hvordan det er foregået i den pågældende familie, synes jeg er svært at vurdere.

Nej, det har da intet med det at gøre?
Forestiller du dig at det at straffe faren for manglende deltagelse da hun var mindre er barnets tarv?
Hvordan kan det overhovedet komme pigen til gode at flytte så langt væk fra faderen?
Hvad han har gjort tidligere er absolut fuldkommen irrelevant. Han deltager åbenbart nu og det vil du pille fra pigen fordi han ikke deltog tidligere? Jeg forstår slet ikke hvad du mener.


Jeg tror du læser mit indlæg helt forkert.
Faktisk skriver jeg at jeg er enig at det ikke er godt for barnet at en forælder flytter langt væk.

Mwn faderens indsats da hun var lille, påvirkede da formentlig hendes daværende tarv. Det kan man da ikke bare sige det ikke gjorde. For det gjorde det. Det er egentlig bare det jeg vil frem til.

Jeg siger på INTET tidspunkt at det Mascha gør er barnets tarv. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du kan læse ind i mit indlæg at jeg pille noget fra hende?

Undskyld, Bøtte, jeg kan godt se at mit indlæg ser meget hårdere ud end det var intentionen.
-Jeg kommer lige fra ungerne og nerverne er lidt slidte, sorry .
Jeg tror ikke at pigen kan huske det og mennesker kan jo forandre sig, så jeg synes umiddelbart ikke det har noget med pigens tarv i dag at gøre.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf dgd2007 » 17. sep 2018, 20:22

Vira skrev:
dgd2007 skrev:
Vira skrev:Heste
[...]

Hvad mener du med at du ikke kan tage heste alvorligt? :gruble: :lol:

Jeg synes bare det er et meget dårligt dyr :genert: :lol:

OK, tak for forklaringen. :lol:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf vibbsen » 18. sep 2018, 06:23

Akehurst2 skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Jeg kan især ikke tage seriøst, at hun dokumenterer hele sit liv minutiøst på blog og Instagram, helt ned til overvejelserne om hvorvidt hun skal flytte og hvilket hus, der skal købes, hvordan med at rejse alene som barn og lave en sammenbragt familie - og så bliver hun og hendes fans helt vildt forargede over, at nogen blander sig i overvejelserne. For det er kun okay, hvis det er for at skrive "eeiiij, det er bare så skønt at du vælger kærligheden :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: "


Det værste er de der som kommer med udtalelsen "Når mor er glad er barnet også glad"....

Så kommer jeg til at tænke på en kollega - som er skilt 2 gange - der engang sagde "Det er den løgn vi forældre stikker os selv for at dulme vores dårlige samvittighed over at træffe beslutninger som vi godt ved ikke er optimale for vores børn"

Når Heicks udtalelse i den grad rammer Masha Vang, så er det nok fordi hun udemærket ved at hun er lidt ude på tynd is....At flytte sit barn 200 kilometer væk fra sin far OG hive samme barn op med rod lige efter at det er startet i børnehaveklassen. Det må sgu give lidt skrammer på samvittigheden.....Uanset hvor meget man så måtte have haft far med inde over....Og det kan jeg ikke tage seriøst.
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf vibbsen » 18. sep 2018, 06:29

Iøvrigt så kan jeg på ingen måde tage DF seriøst....

Come on....Hvis I endelig skal hyre en kunstner til at lave plakater af jer selv med åndssvage slogans, så hyr dog for fanden en der ikke får jer til at ligne propaganda fra nazi-tiden.....

Hver gang jeg ser de stupide plakater, så når jeg og hidse mig selv op over hvor latterligt de pågældende personer er afbillede. Inden jeg overhovedet når til at hidse mig op over selve budskabet.....
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. sep 2018, 07:49

vibbsen skrev:
Akehurst2 skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Jeg kan især ikke tage seriøst, at hun dokumenterer hele sit liv minutiøst på blog og Instagram, helt ned til overvejelserne om hvorvidt hun skal flytte og hvilket hus, der skal købes, hvordan med at rejse alene som barn og lave en sammenbragt familie - og så bliver hun og hendes fans helt vildt forargede over, at nogen blander sig i overvejelserne. For det er kun okay, hvis det er for at skrive "eeiiij, det er bare så skønt at du vælger kærligheden :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: "


Det værste er de der som kommer med udtalelsen "Når mor er glad er barnet også glad"....

Så kommer jeg til at tænke på en kollega - som er skilt 2 gange - der engang sagde "Det er den løgn vi forældre stikker os selv for at dulme vores dårlige samvittighed over at træffe beslutninger som vi godt ved ikke er optimale for vores børn"

Når Heicks udtalelse i den grad rammer Masha Vang, så er det nok fordi hun udemærket ved at hun er lidt ude på tynd is....At flytte sit barn 200 kilometer væk fra sin far OG hive samme barn op med rod lige efter at det er startet i børnehaveklassen. Det må sgu give lidt skrammer på samvittigheden.....Uanset hvor meget man så måtte have haft far med inde over....Og det kan jeg ikke tage seriøst.


Jeg synes egentlig det er ret relevant at hun de sidste 6 år har beskrevet gentagne gange at hun har efterlyst mere samvær med faderen, men at det ikke var noget som var ønskværdigt fra hans side. Han ville kun have hver 2. weekend og så kom der senere en dag mere ind. Tænker man vel næppe heller var flyttet hvis ikke det var fordi de begge har temmelig meget fleksibilitet i deres liv og begge ofte tager både den ene og anden vej.

Jeg tvivler på at hun ville skrive om det offentligt hvis ikke at det passede at det var sådan. Ligesom da hun skrev om at han ikke deltog da hun var spæd og hun flyttede fra ham få måneder efter fødslen.

Jeg tror mere det rammer fordi det ikke passer det Anette Heick skriver, altså at han ikke har været indeover. Det har hun også beskrevet flere gange. Man kan mene hvad man vil om beslutningen i sig selv, men man er jo helt blæst hvis man uden nogen som helst snak om at flytte, bare flytter.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf hotlips » 18. sep 2018, 16:43

vibbsen skrev:
Akehurst2 skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Jeg kan især ikke tage seriøst, at hun dokumenterer hele sit liv minutiøst på blog og Instagram, helt ned til overvejelserne om hvorvidt hun skal flytte og hvilket hus, der skal købes, hvordan med at rejse alene som barn og lave en sammenbragt familie - og så bliver hun og hendes fans helt vildt forargede over, at nogen blander sig i overvejelserne. For det er kun okay, hvis det er for at skrive "eeiiij, det er bare så skønt at du vælger kærligheden :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: "


Det værste er de der som kommer med udtalelsen "Når mor er glad er barnet også glad"....

Så kommer jeg til at tænke på en kollega - som er skilt 2 gange - der engang sagde "Det er den løgn vi forældre stikker os selv for at dulme vores dårlige samvittighed over at træffe beslutninger som vi godt ved ikke er optimale for vores børn"

Når Heicks udtalelse i den grad rammer Masha Vang, så er det nok fordi hun udemærket ved at hun er lidt ude på tynd is....At flytte sit barn 200 kilometer væk fra sin far OG hive samme barn op med rod lige efter at det er startet i børnehaveklassen. Det må sgu give lidt skrammer på samvittigheden.....Uanset hvor meget man så måtte have haft far med inde over....Og det kan jeg ikke tage seriøst.


Det tror jeg ikke nødvendigvis, hvis bare man kan få en runde mere i medierne så er det ikke meget jeg ikke tiltror den dame, faktisk er det lige før jeg tror hun har besluttet det her bare fordi hun godt vidste det ville give hende chance for at være forurettet mor som det også bare er synd for,jeg har ikke indtryk af at der skulle være noget der ligner en samvittighed på det punkt.

Hun gør et eller andet dumt hun ved kommer i pressen og så synger hun for sin syge moster mens hun hyler op om at hun er blevet klippet urimeligt sammen, at det er helt misforstået eller også så siger hun at hun jo virkelig er blevet dybt såret, det er hver gang, så er det det ender med at det også bare er synd for hende, uanset om hun er ved at flytte til den anden ende af landet, om det går ud over hendes barn, eller hun har svinet en eller anden til,i det her tilfælde er det jo ganske forbløffende, for det kiesa skrev som hun ikke rigtig synes tæller, det er meget tæt op ad den begrundelse hun kommer med for at det er mest synd for hende.. Og det der er på spil er dog en datter der flytter væk fra ens hverdag, det andet er kritik fra en kone hun angiveligt ikke kender.
Det er jo faktisk ret imponerende at hun kan være tæt på at slippe afsted med det.

Det er meget meget lidt jeg har til overs for linse og ikke mindst hendes voldelige anlæg men så længe det bliver ved snakken er det dog trods alt ikke hyl, klynk og selv ynk hun har som hobby, faktisk tror jeg ikke jeg har hørt om hun har haft ondt af sig selv, selvom hun med en del berettigelse kunne have haft det.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf vibbsen » 18. sep 2018, 21:33

hotlips skrev:
vibbsen skrev:
Akehurst2 skrev:
kidkomb skrev:Macha Vangs klynkeri over at nogen formaster sig til at påpege at det ikke er barnets tarv at flytte 200km fra den anden forælder. Og hendes dårlige undskyldning om at Nicolas var taget med på råd.
Gu' var han da ej, så havde han ikke skrevet den kommentar offentligt.
Mand dig op og varetag dit barns tarv.
Hun bliver voksen på et tidspunkt og så kan du flytte.
Grrrrr


Jeg kan især ikke tage seriøst, at hun dokumenterer hele sit liv minutiøst på blog og Instagram, helt ned til overvejelserne om hvorvidt hun skal flytte og hvilket hus, der skal købes, hvordan med at rejse alene som barn og lave en sammenbragt familie - og så bliver hun og hendes fans helt vildt forargede over, at nogen blander sig i overvejelserne. For det er kun okay, hvis det er for at skrive "eeiiij, det er bare så skønt at du vælger kærligheden :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: "


Det værste er de der som kommer med udtalelsen "Når mor er glad er barnet også glad"....

Så kommer jeg til at tænke på en kollega - som er skilt 2 gange - der engang sagde "Det er den løgn vi forældre stikker os selv for at dulme vores dårlige samvittighed over at træffe beslutninger som vi godt ved ikke er optimale for vores børn"

Når Heicks udtalelse i den grad rammer Masha Vang, så er det nok fordi hun udemærket ved at hun er lidt ude på tynd is....At flytte sit barn 200 kilometer væk fra sin far OG hive samme barn op med rod lige efter at det er startet i børnehaveklassen. Det må sgu give lidt skrammer på samvittigheden.....Uanset hvor meget man så måtte have haft far med inde over....Og det kan jeg ikke tage seriøst.


Det tror jeg ikke nødvendigvis, hvis bare man kan få en runde mere i medierne så er det ikke meget jeg ikke tiltror den dame, faktisk er det lige før jeg tror hun har besluttet det her bare fordi hun godt vidste det ville give hende chance for at være forurettet mor som det også bare er synd for,jeg har ikke indtryk af at der skulle være noget der ligner en samvittighed på det punkt.

Hun gør et eller andet dumt hun ved kommer i pressen og så synger hun for sin syge moster mens hun hyler op om at hun er blevet klippet urimeligt sammen, at det er helt misforstået eller også så siger hun at hun jo virkelig er blevet dybt såret, det er hver gang, så er det det ender med at det også bare er synd for hende, uanset om hun er ved at flytte til den anden ende af landet, om det går ud over hendes barn, eller hun har svinet en eller anden til,i det her tilfælde er det jo ganske forbløffende, for det kiesa skrev som hun ikke rigtig synes tæller, det er meget tæt op ad den begrundelse hun kommer med for at det er mest synd for hende.. Og det der er på spil er dog en datter der flytter væk fra ens hverdag, det andet er kritik fra en kone hun angiveligt ikke kender.
Det er jo faktisk ret imponerende at hun kan være tæt på at slippe afsted med det.

Det er meget meget lidt jeg har til overs for linse og ikke mindst hendes voldelige anlæg men så længe det bliver ved snakken er det dog trods alt ikke hyl, klynk og selv ynk hun har som hobby, faktisk tror jeg ikke jeg har hørt om hun har haft ondt af sig selv, selvom hun med en del berettigelse kunne have haft det.


Altså, jeg tror nu ikke at Masha ligefrem flytter til Jylland for at få en tur mere i medierne.....Og jeg er faktisk ret sikker på at hun har vendt situationen med barnets far......Jeg er måske bare ikke sikker på at hun har lyttet til hvad han egentlig har sagt....For hvad søren skal man som samværsforældre gøre når ens eks vil flytte til den anden ende af landet og har fuld forældremyndighed...Man har faktisk ikke andet at gøre end at klappe hælene sammen og få det bedste ud af det...

Men jeg tror måske at det er kommet bag på hende, at der er nogen som rent faktisk IKKE nødvendigvis synes at det er OK....Og som tillader sig at stille spørgsmålstegn ved farmands "accept" af dette....Det kan da godt være at han har sagt "Jeg bakker dig op"....Men det er da ikke det samme som at han ikke hellere ville have at hun IKKE flyttede...

Det som imidlertid falder mig mest for brystet er dog at det åbenbart ikke handler nær så meget om det barn som bliver revet op med rode lige efter skolestart og flyttet 200 kilometer væk, som det handler om de voksnes følelser......Og det er så der jeg står af......Masha Vang kan efter min mening tale herfra og til dommedag om hvor enige hende og eksen er om det her....Men det bliver aldrig andet end lapning på en dårlig samvittighed....Håber jeg da....For hvis man ikke selv kan se at det bestemt ikke er barnet der er i fokus her....Jamen så er man da helt ud i havren...
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf vibbsen » 19. sep 2018, 11:13

Jeg kan ikke tage Danske Bank seriøst....Overhovedet....Det er jo fuldstændig til GRIN at man som øverste ledelse kan slippe fra en sag om hvidvaskning i milliard-klassen, ved at trække sig.....

Alle andre steder ville det have medført at man blev kylet ud på røv og albuer......
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf dgd2007 » 19. sep 2018, 11:22

vibbsen skrev:Jeg kan ikke tage Danske Bank seriøst....Overhovedet....Det er jo fuldstændig til GRIN at man som øverste ledelse kan slippe fra en sag om hvidvaskning i milliard-klassen, ved at trække sig.....

Alle andre steder ville det have medført at man blev kylet ud på røv og albuer......

Det er jo heller ikke sikkert de kan.
Det er jo ikke de involverede landes myndigheder der har talt i dag, kun bankens egen undersøgelse.
0

Tilbage til "Generelt"