Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1418
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 16822
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ado » 26. aug 2018, 06:31

Findes der ørepropper, der lukker AL lyd ude? Jeg spørger desperat.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2226

Indlægaf Chatsy » 26. aug 2018, 10:36

Jeg savner til tider at have nogen at snakke alverdens nonsens med. Typisk er min ene bror og jeg ret gode til at have tossede samtaler, men det er ikke så tit jeg snakker med ham.

Sidst vi gjorde kom vi ind på vores huskøb. Han og jeg har begge købt hus på samme tid og han vil til Tyskland for at købe en allerhelvedes masse drikkevarer. Og et langbord.
"Hvor mange gæster har du inviteret? Så mange venner har du sgu ikke" kommenterede jeg.
"Ingen!" svarede han.
"Hvad i alverden skal du så med et langbord og en masse drikkevarer?"
"Det er jo en fest for mig selv"
"...det.. det er jo på sin vis rigtigt"

Det drejede så ind på, at han har stole hele vejen rundt om sit langbord og til bords har han forskellige billeder af sig selv, som han holder fest med i bedste 90-års-fødselsdagsstil. Det stak helt af og vi var færdige af grin til sidst fordi det blev en helt absurd scenarie, hvor han skåler til sine egne portrætfotografier og snakker med sig selv. Især fordi han er den type person, der kunne finde på det, så helt urealistisk var det jo heller ikke.

Man kan aldrig få nok "Skulle-nok-have-været-der" samtaler og øjeblikke.
4
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 48
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 2431

Indlægaf Ondemand » 26. aug 2018, 11:10

Hvis jeg nogensinde skal have en hund så køber jeg sådan et apparat :klap:

5
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 669
Likede indlæg: 12420

Indlægaf Persnikedy » 26. aug 2018, 12:13

Jeg var lige ved at puste mig op og blive gal i går. Jeg fortalte det til min ven tidliger i dag hvad der skete og hans udtryk var "Gurl, you were gonna bring it..." så nu får i den også lige

Jeg var til middelalder tamtam i Horsens. Der var en grå bygning fuld af toiletter og køen foran damernes var lang, på begge sider, og min blære havde allerede holdt sig i en halv time så jeg så stort på det, og gik ind til herrene.
Der var så man kunne se ind og til den anden side af toilettet og jeg kunne se at der var masser af frie toiletter, og ingen kø. (Og heller igen pissetrug så jeg kunne ikke komme til at se noget ved et uheld. Der var kun toiletbåse)
Da jeg er færdig derinde og er på vej ud står der nogle unge mennesker og peger i min retning og siger bestemt "Det, der er i hvert fald ikke en dame".
"ahvad!" tænker jeg. Jeg havde både pæn kjole på, den gode bh som skubber barmen helt op, og mit lange hår løst... "Hvor vover de små narrøve..."
Heldigvis inden jeg puster mig og og bander dem til helved kigger jeg bag mig.. Så var det pludselig tydeligt at han pegede på skiltet med den kendte mandefigur som fortæller at det var en herre toilet, og jeg kan da også høre på de andres svar at så havde de fundet den rigtige indgang inden de gik forbi mig uden så meget som at kigge i min retning...

:genert:

Nå, men jeg fik da et adrenalin kick og en viden om at jeg en anden gang nok var klar til at skælde ud hvis det skulle være nødvendigt - hvilket er rart at vide da jeg normal er skide konfliktsky
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1255

Indlægaf MissHindenburg » 26. aug 2018, 18:04

Ado skrev:Findes der ørepropper, der lukker AL lyd ude? Jeg spørger desperat.

Jeg har nogle som er støbt til mine ører, de lukker ikke alt lyd ude, men de tager rigtig meget.

Jeg fik dem fordi min mand snorker. Efter lidt tid hvor jeg lige skulle vænne mig til dem, sov jeg som en sten. Jeg kan stadig høre ham, men det er noget dæmpet og jeg vågner ikke midt om natten pga. snork/grynt fra ham.

De er fremstillet i middelfart på phonak, jeg kan ikke huske hvad jeg gav for dem, jeg mener det var omkring 1000kr.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2354
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22611

Indlægaf kidkomb » 27. aug 2018, 08:00

Jeg har været på korweekend med en millard mennesker omkring mig hele tiden og jeg kan godt mærke at jeg er temmelig, erhm, ilter i dag.
Så på forhånd undskyld :genert:
3
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 842
Likede indlæg: 12080

Indlægaf dgd2007 » 27. aug 2018, 10:51

kidkomb skrev:Jeg har været på korweekend med en millard mennesker omkring mig hele tiden og jeg kan godt mærke at jeg er temmelig, erhm, ilter i dag.
Så på forhånd undskyld :genert:

"ilter" er et godt ord! :lol:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1457
Likede indlæg: 26199

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. aug 2018, 17:16

Det bliver et nej herfra, VisitJammerbugten...

1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1444
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12969

Indlægaf Fru Sunshine » 28. aug 2018, 04:26

Man kan godt spise lakridspiber til morgenmad.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2226

Indlægaf Chatsy » 28. aug 2018, 18:52

Jeg fik nøglen til mit hus i dag.

Jeg kan stadig ikke rigtig fatte, at jeg endelig er nået så vidt. Det kan være, det hjælper på det, når alt mit skrammel er flyttet dertil i løbet af næste uge. Er stadig ikke færdig med at pakke, men hvad, nu kan jeg flytte småtingene i etaper, indtil flyttefirmaet kan hente de ting, jeg ikke selv kan flytte. Yay! :banan:
16
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 179
Likede indlæg: 3567

Indlægaf BlueBunny » 29. aug 2018, 14:15

Jeg er virkelig langt med min bog. Den mangler lidt korrektur og opsætteren/layouteren er gået i gang.

Det bliver virkelig til noget :banan:

/bluebunny-snart-forfatter-på-cv’et
17
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 30. aug 2018, 09:19

Hvis du skære nogle af gulerødderne i hjerteform til din suppe vil den varme ekstra godt

IMG_20180830_1113341.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 31. aug 2018, 06:44

Der er bøvl i dag ved kommunen om førtidspensions udbetalingerne men det skulle blive fixet i løbet af formiddagen
0
Fab-Yule-Ous
FormerlyKnownAs
Kort karma: 542
Likede indlæg: 4118

Indlægaf FormerlyKnownAs » 31. aug 2018, 07:12

Persnikedy skrev:Der er bøvl i dag ved kommunen om førtidspensions udbetalingerne men det skulle blive fixet i løbet af formiddagen

Det er alle lønudbetalinger der er bøvl med, inkl overførselsindkomst. Noget med Nationalbanken bla bla. Men det skulle være fikset

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... nu/7287001
0
/Dullen
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 31. aug 2018, 07:38

FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:Der er bøvl i dag ved kommunen om førtidspensions udbetalingerne men det skulle blive fixet i løbet af formiddagen

Det er alle lønudbetalinger der er bøvl med, inkl overførselsindkomst. Noget med Nationalbanken bla bla. Men det skulle være fikset

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... nu/7287001

Jeg har lige tjekket min konto, stadig intet. Da jeg ringede til borgerservice for en time siden sagde de bare atd et ville blive fixet i løbet af formiddagen så måske de ikke er nået til FP'erne endnu
0
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Generelt"