Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf paint » 22. okt 2018, 20:14

dgd2007 skrev:
Falstria skrev:
dgd2007 skrev:Ha ha, rumvæsen-tråden har som en af de eneste fået flertal af mandlige debattører på det sidste. :-D
Slå følge ;-)

Come to the dark side of debatten :D

Jo tak, problemet er bare at jeg ikke rigtig tror på de der ufoer. :lol:


:P

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ado » 26. okt 2018, 07:31

Princip har lavet en svensk glögg med rom. Færdigblandet i glasflaske. Den kan virkelig anbefales!
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LaMariposa » 26. okt 2018, 09:11

Spjaerten skrev:
dgd2007 skrev:
Spjaerten skrev:Ej har ikke set den med salty caramel. Heg er pjattet med den med peanutbutter

Er det nynorsk? :lol:

Ja :genert:

Eller fede fingre, der skal naturligvis stå jeg.


Det har et ord, det er fordi FFC (fat finger correction) er slået fra på din telefon :-D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LaMariposa » 26. okt 2018, 09:12

:blush2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
:lun: Be brave
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Spjaerten » 26. okt 2018, 09:15

LaMariposa skrev:
Spjaerten skrev:
dgd2007 skrev:
Spjaerten skrev:Ej har ikke set den med salty caramel. Heg er pjattet med den med peanutbutter

Er det nynorsk? :lol:

Ja :genert:

Eller fede fingre, der skal naturligvis stå jeg.


Det har et ord, det er fordi FFC (fat finger correction) er slået fra på din telefon :-D



Love it :lun: FFC i want one :D
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 26. okt 2018, 09:15

Ado skrev:Princip har lavet en svensk glögg med rom. Færdigblandet i glasflaske. Den kan virkelig anbefales!

:love: Og den ser ud til at være god stærk. Anbefalingen er lagt i notesblokken :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16949
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Misantropen » 26. okt 2018, 14:54

Den her smager som flydende risalamande. Jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt.
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 30. okt 2018, 20:28

Er der en af de debattører, som bor i England, der kan hjælpe mig med at købe nogle engelske frimærker og sende dem til mig?
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Spjaerten » 1. nov 2018, 20:01

Tak i er søde :kys:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ExCoastal » 2. nov 2018, 00:12

Battle of the Bay. For sidste gang inden Oakland Raiders flytter til Las Vegas. Snøft....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Lurende Peber » 2. nov 2018, 04:58

ExCoastal skrev:Battle of the Bay. For sidste gang inden Oakland Raiders flytter til Las Vegas. Snøft....

Hvorfor nu det? Er Raiders blevet købt? Bliver de til Las Vegas Raiders? (Ja jeg følger tydeligvis ikke med) Hvordan er det blevet modtaget af fansene ?
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ExCoastal » 2. nov 2018, 05:35

Lurende Peber skrev:
ExCoastal skrev:Battle of the Bay. For sidste gang inden Oakland Raiders flytter til Las Vegas. Snøft....

Hvorfor nu det? Er Raiders blevet købt? Bliver de til Las Vegas Raiders? (Ja jeg følger tydeligvis ikke med) Hvordan er det blevet modtaget af fansene ?


Klubbens ejer kunne ikke finde en løsning i Oakland for et nyt stadion, så han besluttede sig for at flytte holdet. Ikke nogen nem beslutning, det krævede et absolut flertal i en afstemning blandt andre NFL holdejere, det har nok taget 3 år at komme så langt. Og han skulle også finde finansiering til at bygge et stadion i Las Vegas, men han fik masser af støtte fra selve byen.

Raider Nation (som deres fans hedder) er mildest talt vildt skuffede. De har altid været nogle af de skøreste og vildeste fans, så den vinkel kommer til at mangle i Las Vegas.

49ers vandt kampen. Stort!
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Wizzze » 2. nov 2018, 05:47

ExCoastal skrev:
Lurende Peber skrev:
ExCoastal skrev:Battle of the Bay. For sidste gang inden Oakland Raiders flytter til Las Vegas. Snøft....

Hvorfor nu det? Er Raiders blevet købt? Bliver de til Las Vegas Raiders? (Ja jeg følger tydeligvis ikke med) Hvordan er det blevet modtaget af fansene ?


Klubbens ejer kunne ikke finde en løsning i Oakland for et nyt stadion, så han besluttede sig for at flytte holdet. Ikke nogen nem beslutning, det krævede et absolut flertal i en afstemning blandt andre NFL holdejere, det har nok taget 3 år at komme så langt. Og han skulle også finde finansiering til at bygge et stadion i Las Vegas, men han fik masser af støtte fra selve byen.

Raider Nation (som deres fans hedder) er mildest talt vildt skuffede. De har altid været nogle af de skøreste og vildeste fans, så den vinkel kommer til at mangle i Las Vegas.

49ers vandt kampen. Stort!


LV har jo sukket efter et hold i årevis, så de skal nok støtte op. De har fået et NHL hold og der er masser af publikum og fan events. Og der er nok lidt flere penge at pumpe i LV end i Oakland. Men ja fans bliver skuffede når en franchise skifter by, bare se på San Diego.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ExCoastal » 2. nov 2018, 06:05

Wizzze skrev:
ExCoastal skrev:
Lurende Peber skrev:
ExCoastal skrev:Battle of the Bay. For sidste gang inden Oakland Raiders flytter til Las Vegas. Snøft....

Hvorfor nu det? Er Raiders blevet købt? Bliver de til Las Vegas Raiders? (Ja jeg følger tydeligvis ikke med) Hvordan er det blevet modtaget af fansene ?


Klubbens ejer kunne ikke finde en løsning i Oakland for et nyt stadion, så han besluttede sig for at flytte holdet. Ikke nogen nem beslutning, det krævede et absolut flertal i en afstemning blandt andre NFL holdejere, det har nok taget 3 år at komme så langt. Og han skulle også finde finansiering til at bygge et stadion i Las Vegas, men han fik masser af støtte fra selve byen.

Raider Nation (som deres fans hedder) er mildest talt vildt skuffede. De har altid været nogle af de skøreste og vildeste fans, så den vinkel kommer til at mangle i Las Vegas.

49ers vandt kampen. Stort!


LV har jo sukket efter et hold i årevis, så de skal nok støtte op. De har fået et NHL hold og der er masser af publikum og fan events. Og der er nok lidt flere penge at pumpe i LV end i Oakland. Men ja fans bliver skuffede når en franchise skifter by, bare se på San Diego.


Det bliver stort for Las Vegas, deres første NFL hold. Helt klart. Næste skridt...vind nogle kampe. Selvom Jon Gruden er tilbage ved roret, og Derek Carr gør sit bedste som QB, så er de 1-8 for sæsonen.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Æble » 2. nov 2018, 06:07

Jeg blev moster i nat. Til en lille pige som jeg forløste sammen med min svoger på stuegulvet inden jm kom.

Sindssyg vild oplevelse :gisp: :love:
40

Tilbage til "Generelt"