Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Marichen12 » 16. jul 2016, 05:18

Godmorgen...

Halvdelen af familien sover længe her på den første feriedag, den anden halvdel vågende 6.30...jeg er klart havnet i den forkerte halvdel :panik: :lol: :rulle:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 17:10

Én ting er helt sikkert. Programmerne med "Anne-mad og Anders i USA" er det allerallersidste på min TV-Huskeliste, længe efter "Filmet kanotur på Gudenåen i 8 timer" og "Nærfilm af kanyler der penetrerer hud i slow motion"
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43765

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf paint » 16. jul 2016, 17:20

Dirtylittledevil skrev:Én ting er helt sikkert. Programmerne med "Anne-mad og Anders i USA" er det allerallersidste på min TV-Huskeliste, længe efter "Filmet kanotur på Gudenåen i 8 timer" og "Nærfilm af kanyler der penetrerer hud i slow motion"


Jeg ville næsten sige, længere nede på listen end en tre timer lang, finsk dokumentarfilm i sort/hvid fra 1970erne, om konvoluttens historie.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 17:23

paint skrev:
Dirtylittledevil skrev:Én ting er helt sikkert. Programmerne med "Anne-mad og Anders i USA" er det allerallersidste på min TV-Huskeliste, længe efter "Filmet kanotur på Gudenåen i 8 timer" og "Nærfilm af kanyler der penetrerer hud i slow motion"


Jeg ville næsten sige, længere nede på listen end en tre timer lang, finsk dokumentarfilm i sort/hvid fra 1970erne, om konvoluttens historie.


Oh yes. Ja den film har jeg set, den var barsk at komme igennem, jeg græd hele den sidste time.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf decibell » 16. jul 2016, 19:29

2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14667
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 16. jul 2016, 20:38

Jeg har fejret første feriedag med ½ grillkylling og pomfritter fra grillen. Og to slags hjemmelavet is til dessert. :savl:

Og så har jeg ellers hygget mig med at se Anne og Anders i USA.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 20:59

Wauw. Nu får jeg jo nærmest lyst til at se de dér Anne og Anders-programmer, som jeg ellers er gået bevidst udenom. Fordi jeg brækker mig over den type person ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Æske » 16. jul 2016, 21:19

ManicNinja skrev:Wauw. Nu får jeg jo nærmest lyst til at se de dér Anne og Anders-programmer, som jeg ellers er gået bevidst udenom. Fordi jeg brækker mig over den type person ...


Jeg har også set dem, jeg er kæmpefan af Anders Agger.
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Badesandalen » 16. jul 2016, 23:20

At I skulle gøre jer selv den tjeneste at se The Joy of Painting. Hvordan kan man dog lade være med at smile over en mand der maler glade skyer over et "almighty" bjerg og fortæller seeren at h*n også kan male flot og at der ingen fejltagelser er? Og så havde han egern med i studiet. Bob Ross må have været det rareste menneske i verden da han levede. :lun:
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mangoness » 17. jul 2016, 05:07

Badesandalen skrev:At I skulle gøre jer selv den tjeneste at se The Joy of Painting. Hvordan kan man dog lade være med at smile over en mand der maler glade skyer over et "almighty" bjerg og fortæller seeren at h*n også kan male flot og at der ingen fejltagelser er? Og så havde han egern med i studiet. Bob Ross må have været det rareste menneske i verden da han levede. :lun:


Jeg elsker, når folk snakker med så rolig en stemme, som han gør. :lun:

Jeg har også forelsket mig i ham her, som en af jer linkede til tidligere. Han er så hyggelig! :love:

https://www.youtube.com/channel/UCnmgSO ... zy0yFeglyA
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 17. jul 2016, 06:38

Det fascinerer mig faktisk lidt, at så mange af vores indlæg i "Hvordan har du det lige nu?" handler om at være træt, om ikke at kunne sove. Om natten - fordi man har sovet for lang middagslur. Eller om dagen som middagslur, fordi nogen forstyrrer eller man ikke kan finde ro. Utroligt mange indlæg handler også om at have sovet dårligt. Det dér søvn ér bare vildt vigtigt!

Nåmmen. Jeg har sovet skønt til i dag - og er lige straks på arbejdspinden. Godmorgen!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Badesandalen » 17. jul 2016, 07:51

Mangoness skrev:
Badesandalen skrev:At I skulle gøre jer selv den tjeneste at se The Joy of Painting. Hvordan kan man dog lade være med at smile over en mand der maler glade skyer over et "almighty" bjerg og fortæller seeren at h*n også kan male flot og at der ingen fejltagelser er? Og så havde han egern med i studiet. Bob Ross må have været det rareste menneske i verden da han levede. :lun:


Jeg elsker, når folk snakker med så rolig en stemme, som han gør. :lun:

Jeg har også forelsket mig i ham her, som en af jer linkede til tidligere. Han er så hyggelig! :love:

https://www.youtube.com/channel/UCnmgSO ... zy0yFeglyA


Han er også enormt hyggelig. Jeg kan godt forstå hvorfor han blev adopteret som internet-bedstefar. :lol2:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 17. jul 2016, 12:21

Næste store hit bliver Poké-dating.
Siger det bare.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2276

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf computermus » 17. jul 2016, 12:35

Æske skrev:
ManicNinja skrev:Wauw. Nu får jeg jo nærmest lyst til at se de dér Anne og Anders-programmer, som jeg ellers er gået bevidst udenom. Fordi jeg brækker mig over den type person ...


Jeg har også set dem, jeg er kæmpefan af Anders Agger.

Han er bare fantastisk. Jeg ved fra nogle som min mor kender, at på det tidspunkt hvor han lavede dokumentaren "Sømanden og Juristen", der kom de meget på lige netop det hospice, fordi en af deres pårørende var meget syg. de fortalte at de overhovedet ikke mærkede det mindste til at der blev filmet der. Filmholdet var , ifølge dem, meget diskrete.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf landsbytossen » 17. jul 2016, 12:42

Jeg vil gerne veksle en 1000 kr. seddel til enkroner med de debattører, der tæller til 1000 i "Patrick tråden".

På 437 indlæg er de nået til 343
4
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Generelt"