Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2018, 19:32

Velvet-Goldmine skrev:- og ingen billeder af brandmændene?? :sur:

Undskyld.
0
...
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Lurende Peber » 11. jul 2018, 19:37

LadyFox skrev:
Velvet-Goldmine skrev:- og ingen billeder af brandmændene?? :sur:

Undskyld.

Eller kommunemanden? :-D
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. jul 2018, 19:39

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:
Velvet-Goldmine skrev:- og ingen billeder af brandmændene?? :sur:

Undskyld.

Eller kommunemanden? :-D


Bare det at han bliver kaldt "kommunemanden" gør at jeg kan se ham for mig... jeg behøver ikke billede her.
5
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Tilly » 11. jul 2018, 19:39

LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Omg det ser altså uhyggeligt ud! :lol:

Det er heller ikke den tryggeste situation jeg har siddet i, må jeg indrømme. Og mig der lige har sagt jeg ville tisse ladylike inden vi skulle på værtshus og se fodbold, i stedet for bare at gå i en busk. Hvor meget lady er der over mig nu? :shock:

Du har brandmænd, der flokkes om at redde dig.....Nice played :D Sorry :blomst:

Der var tre brandmænd, men det var manden fra kommunen der fik mig ud.

Men vi er da også nødt til at høre hvordan du kom ud? Var det gennem døren (og hvordan fik de den så op), eller blev du løftet ud gennem hullet i loftet? :)
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Nicolait » 11. jul 2018, 20:09

LadyFox skrev:
Winston skrev:
LadyFox skrev:Jeg bruger så min aften på at være fanget på et offentligt toilet hvor det elektroniske ikke virker, og hverken dem man ringer til på nummeret på døren, eller brandvæsnet de har sendt ved hvordan de skal få mig ud. Mit liv peaker ikke lige nu.

]


:ad!: :ad!:

Edit: Er det ikke grundlag for en selvstændig tråd at være fanget på et offentligt toilet på årets lumreste (bogstaveligt talt?) dag?

De prøver i hvert fald at åbne et hul i loftet at få mig ud af. De har opgivet døren, tror jeg, de kommunikerer overhovedet ikke på mig, men det er mit gæt på hvorfor der er hænder på loftsvinduet.
IMG_20180711_202759.jpg


Det ligner noget fra en gyser. Man kunne lige forestille sig at hele ruden blev fyldt med blod. :shock:
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2018, 20:30

Tilly skrev:
LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Omg det ser altså uhyggeligt ud! :lol:

Det er heller ikke den tryggeste situation jeg har siddet i, må jeg indrømme. Og mig der lige har sagt jeg ville tisse ladylike inden vi skulle på værtshus og se fodbold, i stedet for bare at gå i en busk. Hvor meget lady er der over mig nu? :shock:

Du har brandmænd, der flokkes om at redde dig.....Nice played :D Sorry :blomst:

Der var tre brandmænd, men det var manden fra kommunen der fik mig ud.

Men vi er da også nødt til at høre hvordan du kom ud? Var det gennem døren (og hvordan fik de den så op), eller blev du løftet ud gennem hullet i loftet? :)

Brandmændende kom først. Og efter de havde prøvet med deres private nøgler uden held, og havde givet op og begyndt at arbejde med loftet... Så kom kommunemanden, han havde en nøgle. Så jeg missede desværre at komme op gennem taget.
8
...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Tilly » 11. jul 2018, 20:36

LadyFox skrev:
Tilly skrev:
LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Omg det ser altså uhyggeligt ud! :lol:

Det er heller ikke den tryggeste situation jeg har siddet i, må jeg indrømme. Og mig der lige har sagt jeg ville tisse ladylike inden vi skulle på værtshus og se fodbold, i stedet for bare at gå i en busk. Hvor meget lady er der over mig nu? :shock:

Du har brandmænd, der flokkes om at redde dig.....Nice played :D Sorry :blomst:

Der var tre brandmænd, men det var manden fra kommunen der fik mig ud.

Men vi er da også nødt til at høre hvordan du kom ud? Var det gennem døren (og hvordan fik de den så op), eller blev du løftet ud gennem hullet i loftet? :)

Brandmændende kom først. Og efter de havde prøvet med deres private nøgler uden held, og havde givet op og begyndt at arbejde med loftet... Så kom kommunemanden, han havde en nøgle. Så jeg missede desværre at komme op gennem taget.

Det er næsten ærgerligt. Det ville være en episk historie at kunne fortælle om at du engang var blevet reddet ud fra et offentligt toilet ved at blive løftet ud gennem loftet :lol:

Men for dig var det måske rart nok “bare” at blive reddet ud gennem døren. Jeg tror sgu at jeg var gået i panik hvis jeg havde været i din situation!
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2018, 20:40

Tilly skrev:
LadyFox skrev:
Tilly skrev:
LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Omg det ser altså uhyggeligt ud! :lol:

Det er heller ikke den tryggeste situation jeg har siddet i, må jeg indrømme. Og mig der lige har sagt jeg ville tisse ladylike inden vi skulle på værtshus og se fodbold, i stedet for bare at gå i en busk. Hvor meget lady er der over mig nu? :shock:

Du har brandmænd, der flokkes om at redde dig.....Nice played :D Sorry :blomst:

Der var tre brandmænd, men det var manden fra kommunen der fik mig ud.

Men vi er da også nødt til at høre hvordan du kom ud? Var det gennem døren (og hvordan fik de den så op), eller blev du løftet ud gennem hullet i loftet? :)

Brandmændende kom først. Og efter de havde prøvet med deres private nøgler uden held, og havde givet op og begyndt at arbejde med loftet... Så kom kommunemanden, han havde en nøgle. Så jeg missede desværre at komme op gennem taget.

Det er næsten ærgerligt. Det ville være en episk historie at kunne fortælle om at du engang var blevet reddet ud fra et offentligt toilet ved at blive løftet ud gennem loftet :lol:

Men for dig var det måske rart nok “bare” at blive reddet ud gennem døren. Jeg tror sgu at jeg var gået i panik hvis jeg havde været i din situation!

Jeg ærgrer mig så meget. Jeg ville så meget hellere være kommet ud gennem loftet. Det er så meget en bedre historie.
5
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Juki » 11. jul 2018, 20:44

Tilly skrev:
LadyFox skrev:
Tilly skrev:Men vi er da også nødt til at høre hvordan du kom ud? Var det gennem døren (og hvordan fik de den så op), eller blev du løftet ud gennem hullet i loftet? :)

Brandmændende kom først. Og efter de havde prøvet med deres private nøgler uden held, og havde givet op og begyndt at arbejde med loftet... Så kom kommunemanden, han havde en nøgle. Så jeg missede desværre at komme op gennem taget.

Det er næsten ærgerligt. Det ville være en episk historie at kunne fortælle om at du engang var blevet reddet ud fra et offentligt toilet ved at blive løftet ud gennem loftet :lol:

Men for dig var det måske rart nok “bare” at blive reddet ud gennem døren. Jeg tror sgu at jeg var gået i panik hvis jeg havde været i din situation!

I mit hoved har jeg allerede dannet mig billeder fra redningsaktionen. Selvfølgelig inkl. en redningshelikopter.
Mindre kan ikke gøre det.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ExCoastal » 12. jul 2018, 06:17

San Francisco har taget den første sorte kvinde som borgmester i ed i dag. Det er selvfølgelig historisk og på en måde en naturlig udvikling i San Francisco. Hun afløser Ed Lee, som var den første asiatiske borgmester. Han var meget populær, og folk var i chok, efter hans meget pludselige død sidste år.

Borgmesterjobbet I San Francisco har så meget historie. Tilbage i 1978 blev borgmester Moscone og byrådsmedlem Harvey Milk skudt og dræbt af et andet medlem af byrådet. Harvey Milk var den første åbne bøsse i byrådet, så hans mord skabte skabte voldsomme protester i San Francisco.

I 1996 blev Willie Brown valgt til borgmester, den første sorte borgmester. Han var voldsomt populær og var på posten i 8 år. Han skabte en ny generation af nye og unge demokrater, f.eks Gavin Newsom som senere blev borgmester i San Francisco og Kamela Harris (hans tidligere elskerinde), hun er i dag senator I Washington.

Gæt hvem der stod for højtideligheden i dag. Gavin Newsom. Men jeg er glad for, at London Breed får den slags støtte, hun kunne måske blive præsident en dag. Men måske Gavin Newsom først, han er næsten sikker på at blive vores næste guvernør.
3
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Persnikedy » 12. jul 2018, 19:39

Todrick Hall har lagt en delux udgave af Straight Outta Oz på youtube og jeg anbefaler den til fulde.

Han er en skøn historiefortæller, musikken fanger, og damn nogle navne han har fået med :love:


1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Planten » 13. jul 2018, 14:14

En ung mand er lige gået forbi mig på gaden. Han havde bubblebutt. Steaks spillede mom indre dj "bubblebutt", og jeg var lige ved at synge med. Nu skammer jeg mig.... :genert: not! :banan: god weekend debat!
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 13. jul 2018, 15:09

Planten skrev:En ung mand er lige gået forbi mig på gaden. Han havde bubblebutt. Steaks spillede mom indre dj "bubblebutt", og jeg var lige ved at synge med. Nu skammer jeg mig.... :genert: not! :banan: god weekend debat!

Det sker også tit for mig :lol:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Planten » 13. jul 2018, 15:34

Kommodedyret skrev:
Planten skrev:En ung mand er lige gået forbi mig på gaden. Han havde bubblebutt. Steaks spillede mom indre dj "bubblebutt", og jeg var lige ved at synge med. Nu skammer jeg mig.... :genert: not! :banan: god weekend debat!

Det sker også tit for mig :lol:

Jeg tror bare, det er første gang, jeg indrømmer det :lol:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 13. jul 2018, 16:15

Af en fredag den 13. at være, har dagen været rigtig rigtig god og hyggelig, med skøn debattør-frokost og efterfølgende snak :)
Men jeg har købt en ny telefon ... og selvom jeg ikke er overtroisk, såehm ... venter jeg med at gøre den klar til i morgen :genert:

Teknologisk udfordret + fredag den 13. = jeg tør ikke andet

:lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"