Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 12:56

kidkomb skrev:I accept the terms.


Jeg bliver jo helt rørt!
Så skal jeg bare lige finde en dag jeg har fødselsdag.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 13:02

Yir-Velvet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 1. jul 2016, 13:04

Min BMI er tilbage i normalen igen. Så det er ikke helt spil at takke nej til lækker kage, selvom det føles syndigt.
5
...
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Marichen12 » 1. jul 2016, 13:05

Jeg elsker jer allesammen for at gøre min fredag eftermiddag SÅ meget sjovere :dåne:
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 13:20

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg accepterer ingen former for dresscode, hører altid The Sorrowful Wife fire gange i træk og spiser kun hjemmelavede chips. Det må du godt lige tage med i dine overvejelser, når du planlægger, Velvet.

Udover det, er jeg enten virkelig hidsig eller det sødeste menneske I nogensinde har mødt, når jeg ankommer. Det er desværre ikke til at forudse.


Soundtracket i sig selv kan jo få bugt med selv den mest indædte, og du må møde op i præcis den mundering du lyster.
Jeg tænker at udlicitere opgaven med hjemmelavede chips til Kidkomb hvis hun gerne vil have sin børneplade med og høre et nummer eller to (det ER jo min fødselsdag, så jeg er large), så jeg har faktisk allerede styr på detaljerne kan jeg se.

Det er ikke for at være respektløs, men jeg er altså ikke født i går. Jeg kan under ingen omstændigheder spise chips der er fremstillet i Kidkombs køkken, sålænge hun er sammen med sin nuværende kæreste. Der er simpelthen for høj risiko for forgiftning. Det må løses på en anden måde.


Harsh!

- og så får jeg spekulationer om hvorvidt du ER Kidkombs kæreste siden du kan udtale dig så skråsikkert om hygiejnestandarden i hendes køkken, eller om vi er ude i et lille problematisk menage au trois, men det er jeg nok mest tryg ved at i klarer internt alligevel.

Hvor om alting er, så vil jeg flytte udliciteringen til dig, så du kan vælge et køkken hvor du føler dig tryg ved at der ristes kartoffelskiver (du skal også høre samme nummer 4 gange i træk, ikk'?), og så finder jeg lige ud af hvad Kidkombs betaling for børnesange skal være i stedet.
Det er en god eftermiddag!
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 13:50

Jeg godkender hermed de indtil videre reviderede betingelser.
Og lad os SÅ få noget fest :-D
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mangoness » 1. jul 2016, 14:42

Fyrst Eberhard skrev:"Friday Night!"



Jeg kan ikke lade være med automatisk at tænke på den her :lol:



"Trying to get Friday out of my head" :lol:



Er der nogen, der har en sang om søndag? :-D :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 14:44

Fyrst Eberhart skrev:Grunden til min bekymring findes lidt længere tilbage i tråden.

Mine behov er ikke på den måde til forhandling. De chips må komme fra Badesandalen så. Du skal jo også have en gave, og da jeg har livsvarig karantæne fra samtlige storcentre i hovedstadsområdet, bliver der rigeligt at se til. Heldigvis er mine forklædninger legendariske, så det skal nok gå. Lige pt. er mit gavebudget på 23 kr, dog vil et hurtigt, lyssky salg af knægtens ene cykel højst sandsynligt kunne forklares som tyveri.

Så stop lige med at insinuere at jeg er besværlig.


Jeg har mødt mennesker der var lettere at have med at gøre, det har jeg. Men jeg vil ikke lade det komme mellem os her på min fødselsdag.
Jeg er sikker på at du kan håndtere alle dine praktiske udfordringer, og så synes jeg at vi skal, som Kidkomb siger, se at få noget fest!!

1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Persnikedy » 1. jul 2016, 14:58

Mangoness skrev:
Fyrst Eberhard skrev:"Friday Night!"



Jeg kan ikke lade være med automatisk at tænke på den her :lol:



"Trying to get Friday out of my head" :lol:



Er der nogen, der har en sang om søndag? :-D :lol:


Jeps, men den "knap" så festlig

1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Badesandalen » 1. jul 2016, 15:50

Fyrst Eberhard skrev:Grunden til min bekymring findes lidt længere tilbage i tråden.

Mine behov er ikke på den måde til forhandling. De chips må komme fra Badesandalen så. Du skal jo også have en gave, og da jeg har livsvarig karantæne fra samtlige storcentre i hovedstadsområdet, bliver der rigeligt at se til. Heldigvis er mine forklædninger legendariske, så det skal nok gå. Lige pt. er mit gavebudget på 23 kr, dog vil et hurtigt, lyssky salg af knægtens ene cykel højst sandsynligt kunne forklares som tyveri.

Så stop lige med at insinuere at jeg er besværlig.


Hovhov, jeg står både for at fylde noget i punchbowlen der får folk til at danse til kidkombs plader, og at starte dansen. På trods af at jeg ikke kan danse. Overhovedet. Jeg får guacamole-damen til at ligne en ballerina i sammenligning, okay? Jeg håber bare at alle synes det er så akavet at de skynder sig at danse rundt om mig så de ikke behøver at kigge på mig. :genert:
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 16:01

Jeg glæder mig SÅ meget! :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 17:40

Fyrst Eberhard skrev:Ja, fest, du har ret. Og tak for din måde at være på. Som en lille gestus, tager jeg Trotyl-Jørgen nede fra Café Den Spændte Hane med. Han skal bare have en Hawaii-pizza og tilladelse til at ryge sine Caminante-cerutter indendørs, så rører han i punch-bowlen under hele festen. Det manglede bare.

Uh, Iggy.


Nemlig. Iggy :lun: - man må faktisk også gerne komme med 2 gaver, det gør ikke noget.

Men ved du hvad, jeg blev helt lun om hjertet da du omtalte Jørgen. De der Caminante sendte mig fluks tilbage til tiden som 5-6 årig hvor jeg blev sendt ned til tobakshandleren på Jydeholmen i Vanløse når oldemor, der boede på 5., skulle have cerutter. Den lå lige overfor legetøjsforretningen som der blev trykket næse mod vinduet hos.
Jeg har besluttet at jeg (også) har fødselsdag om sommeren, så kan vi holde havedøren åben så Jørgen også kan føle sig velkommen.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 1. jul 2016, 17:52

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Badesandalen skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Fedt!! Så mangler vi bare 30 mere. Jeg tænker at diske op med en punchbowle og saltstænger, men så skal folk også lige tage en stol med.


Stole? Hvis alle sammen tager en fed plade med skal gulvet da være ryddet så der kan danses! Nu kender jeg ikke din musiksmag, men hvis man er lidt modig kan man danse til alt. :D


Det bliver så fedt! :dåne: Vi tager Nick Cave efter at have slået os løs til Pink Floyd og dernæst Waits... altid Waits.
Seriøst.... bedste fest EVER!!

Jeg accepterer ingen former for dresscode, hører altid The Sorrowful Wife fire gange i træk og spiser kun hjemmelavede chips. Det må du godt lige tage med i dine overvejelser, når du planlægger, Velvet.

Udover det, er jeg enten virkelig hidsig eller det sødeste menneske I nogensinde har mødt, når jeg ankommer. Det er desværre ikke til at forudse.


Med andre ord er du fuldstændigt, som jeg forventede. :D Det var da lige godt utroligt!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Bimmerdyret » 1. jul 2016, 18:31

I'm sorry
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Joe » 1. jul 2016, 18:50

Er det for sent at melde sig til Velvets fødselsdag? Jeg er herre klar, og en meget energisk danser (som en fuld kollega sagde, da jeg var på dansegulvet til firmafest "hun er ikke elegant, men hun er nuser.")
4

Tilbage til "Generelt"