Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf paint » 6. dec 2016, 14:11

Flora skrev:
Wizzze skrev:
Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(


:ae: Tænk positivt, det er jul, og den slags ting er perfekte julegave ønsker. Bare sørg for ikke at give ønsket til alle, ellers ender du med 4 brødristere og 7 elkedler :D


Jeg skal sydpå over julen, så jeg får slet ingen julegaver :(


Det behøver ikke være en forhindring, at man skal flyve sydpå (hvis det er dét du skal) :devil:

https://dk.airshoppen.com/
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf mitze » 6. dec 2016, 17:35

Kommodedyret skrev:
mitze skrev:
Kommodedyret skrev:Er der nogen her på debatten der ligesom mig kom til at købe noget på cdon til black friday?
Jeg har lige været inde på deres facebook side som har en hel del sure opslag fra kunder der ikke har modtaget deres ordrer. Jeg har heller ikke modtaget min, men tænker at det er bedre at være sur i flok end helt alene.
Så æh, er der nogen der har lyst ti at brokke sig sammen med mig? Evt etablere en angry mob, eller lign? :)



Jeg har også bestilt derinde og modtaget det. Ingen problemer overhovedet :)


Så du er ikke interesseret, eller hvad?



Beklager jeg fik læst for hurtigt.
Jeg melder bare pas.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 6. dec 2016, 21:19

paint skrev:
Flora skrev:
Wizzze skrev:
Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(


:ae: Tænk positivt, det er jul, og den slags ting er perfekte julegave ønsker. Bare sørg for ikke at give ønsket til alle, ellers ender du med 4 brødristere og 7 elkedler :D


Jeg skal sydpå over julen, så jeg får slet ingen julegaver :(


Det behøver ikke være en forhindring, at man skal flyve sydpå (hvis det er dét du skal) :devil:

https://dk.airshoppen.com/


Det er det. Men det er jo ligesom ikke det samme hvis man selv skal købe dem vel? :naughty:

Det gør nu heller ikke noget. Jeg vil hellere på ferie ;)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Guilded_Lily » 7. dec 2016, 07:40

Flora skrev:
paint skrev:
Flora skrev:
Wizzze skrev:
Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(


:ae: Tænk positivt, det er jul, og den slags ting er perfekte julegave ønsker. Bare sørg for ikke at give ønsket til alle, ellers ender du med 4 brødristere og 7 elkedler :D


Jeg skal sydpå over julen, så jeg får slet ingen julegaver :(


Det behøver ikke være en forhindring, at man skal flyve sydpå (hvis det er dét du skal) :devil:

https://dk.airshoppen.com/


Det er det. Men det er jo ligesom ikke det samme hvis man selv skal købe dem vel? :naughty:

Det gør nu heller ikke noget. Jeg vil hellere på ferie ;)



Hva' fa'en, der er også udsalg tre dage efter jul.
2
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf KitKat » 7. dec 2016, 08:34

Jeg har netop tilmeldt mig et kursus i at lære at lægge tarot. :genert:

Jeg har overvejet det længe og er glad helt ned i maven over endelig at have taget beslutningen, men samtidig er jeg ret nervøs for hvordan min omgangskreds reagerer når de hører om det.
De er ret meget "kan det måles, vejes og beregnes? " typer, og selvom de er skønne og pissegode til at måle, veje og beregne, så frygter jeg lidt at de peger fingre og synes jeg (og det) er fjollet...

Jeg tror bare jeg venter med at fortælle andre end jer herinde om det :D
9
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 7. dec 2016, 22:41

KitKat skrev:[...]
Jeg tror bare jeg venter med at fortælle andre end jer herinde om det :D

Hvad får dig til at tro, at okkultisme er ok herinde? :-p

1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf KitKat » 8. dec 2016, 06:11

dgd2007 skrev:Hvad får dig til at tro, at okkultisme er ok herinde? :-p


Jeg tænker alligevel I herinde er vant til lidt af hvert, så en smule begejstring for et sæt kort burde ikke skabe stor postyr :D
2
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf paint » 9. dec 2016, 20:40

Fransk er meget nemt – Hest hedder cheval, og saadan er det hele vejen igennem!
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 9. dec 2016, 20:42

paint skrev:Fransk er meget nemt – Hest hedder cheval, og saadan er det hele vejen igennem!


Hårh! Det er godt nok længe siden jeg sidst har set det citat!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf icelady » 9. dec 2016, 20:54

Hvis I elsker enten de runde med blå knapper eller de firkantede brune lakridser i Lagermans Lakridskonfekt-poser har Fakta i denne uge begge dele i poser med udelukkende den ene eller den anden slags. :)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf paint » 9. dec 2016, 21:00

ManicNinja skrev:
paint skrev:Fransk er meget nemt – Hest hedder cheval, og saadan er det hele vejen igennem!


Hårh! Det er godt nok længe siden jeg sidst har set det citat!


Jeg faldt lige over det :D
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Aima » 11. dec 2016, 23:49

Aima skrev:Jeg var til andensidste indledende øjenundersøgelse inden min transplantation i går, for første gang fik jeg målt mit syn, mine hornhinder er så ramponerede, at der skulle specialgrej fra Tyskland til. Jeg har 25% syn på venstre øje og 16% syn på højre.

Så er man fandme handicappet :nerve:

Mine øjne blev også scannet, og for begges tilfælde er det indre øje intakt. Det ser ud som om, 2017 bliver året, jeg får en transplantation. Det er vildt nok.


Nå, men bare lige for fortsat at opdatere, så er jeg i fredags indkaldt til allersidste undersøgelse inden en konkret behandlingsplan og et cirka-tidspunkt for transplantation bliver fastlagt. Skejby vil se mig i den første uge af det nye år. (Jeg tør af en eller anden grund jeg ikke selv kender, ikke at nævne datoen).

Det er efterhånden lige før, det var lidt sjovere dengang den der transplantation bare var noget vi legede kom til at ske en dag. Men seriøst, jeg har lige siddet og kigget rundt i mit køkken og forestillet mig, hvordan det vil være, når alt bare er skarpt igen, og til sommer kan jeg formentlig køre bil og alt mulig pis. Det er jo helt... Ja, jeg ved sgu ikke lige hvad det er, men jeg har svært ved at trække vejret helt ned i maven, når jeg tænker på det.
27
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 12. dec 2016, 00:01

Aima skrev:
Aima skrev:Jeg var til andensidste indledende øjenundersøgelse inden min transplantation i går, for første gang fik jeg målt mit syn, mine hornhinder er så ramponerede, at der skulle specialgrej fra Tyskland til. Jeg har 25% syn på venstre øje og 16% syn på højre.

Så er man fandme handicappet :nerve:

Mine øjne blev også scannet, og for begges tilfælde er det indre øje intakt. Det ser ud som om, 2017 bliver året, jeg får en transplantation. Det er vildt nok.


Nå, men bare lige for fortsat at opdatere, så er jeg i fredags indkaldt til allersidste undersøgelse inden en konkret behandlingsplan og et cirka-tidspunkt for transplantation bliver fastlagt. Skejby vil se mig i den første uge af det nye år. (Jeg tør af en eller anden grund jeg ikke selv kender, ikke at nævne datoen).

Det er efterhånden lige før, det var lidt sjovere dengang den der transplantation bare var noget vi legede kom til at ske en dag. Men seriøst, jeg har lige siddet og kigget rundt i mit køkken og forestillet mig, hvordan det vil være, når alt bare er skarpt igen, og til sommer kan jeg formentlig køre bil og alt mulig pis. Det er jo helt... Ja, jeg ved sgu ikke lige hvad det er, men jeg har svært ved at trække vejret helt ned i maven, når jeg tænker på det.


Jeg tror det ord du leder efter er: fantastisk. Du kommer til at kunne se klart igen. Det er sgu da fantastisk! :banan:
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2016, 13:39

Jeg kom lige i tanke om smørebrædder.
Altså udtalt smørebræt.
Sådan et som man havde hver på frokostbordet hos mormor og morfar, så man kunne smøre sin mad der, hvor der var fast, fladt underlag og lægge det på tallerkenen og spise det derfra :love:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf In_your_eyes » 13. dec 2016, 20:40

kidkomb skrev:Jeg kom lige i tanke om smørebrædder.
Altså udtalt smørebræt.
Sådan et som man havde hver på frokostbordet hos mormor og morfar, så man kunne smøre sin mad der, hvor der var fast, fladt underlag og lægge det på tallerkenen og spise det derfra :love:

Åh ja :love: fra dengang, før verden gik af lave :gammel:
3
:pompom:

Tilbage til "Generelt"