Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 5. dec 2016, 19:59

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:
Kommodedyret skrev:Er der nogen her på debatten der ligesom mig kom til at købe noget på cdon til black friday?
Jeg har lige været inde på deres facebook side som har en hel del sure opslag fra kunder der ikke har modtaget deres ordrer. Jeg har heller ikke modtaget min, men tænker at det er bedre at være sur i flok end helt alene.
Så æh, er der nogen der har lyst ti at brokke sig sammen med mig? Evt etablere en angry mob, eller lign? :)

Tror Daine har og har fået det leveret.

Hvis jeg fanger hende på det rigtige tidspunkt kan det måske være at hun alligevel er frisk på lidt brok.

Sorry søde :kys:

Jeg har aldrig haft problemer med CDON og mine varer kom præcis så hurtigt som de plejer (men jeg bestilte også torsdag nat, så har lagt først i køen til at få afsendt). Sidste år gik der dog små 14 dage før jeg fik mine varer, men det er måske lidt sent at brokke sig over det :lol: Og dengang (som nu) var det kun noget til mig selv, så det gjorde såmænd ikke så meget :)

Jeg har dog begyndende tandpine, så det kan være jeg er med på hvad som helst om et par dage, når tandpinen står i fuldt flor :lol:


Ja okay, hvis du har tandpine kan jeg nok ikke lokke med julebag :gruble: Men du er med på en måskeer. :gogo:


Takker ydmygst! Jeg har forresten to små og en stor bordbombe fra sidste nytår, hvis det er :slem:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 5. dec 2016, 19:59

Kommodedyret skrev:
Flora skrev:
Kommodedyret skrev:
Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Er der nogen her på debatten der ligesom mig kom til at købe noget på cdon til black friday?
Jeg har lige været inde på deres facebook side som har en hel del sure opslag fra kunder der ikke har modtaget deres ordrer. Jeg har heller ikke modtaget min, men tænker at det er bedre at være sur i flok end helt alene.
Så æh, er der nogen der har lyst ti at brokke sig sammen med mig? Evt etablere en angry mob, eller lign? :)


Jeg har ikke bestilt noget på cdon - nogensinde faktisk - men det lyder nu festligt med den der angry mob, så hvis du mangler deltagere, så kan jeg godt træde til :afro:


:banan: Så er vi to. Det bliver SÅ hyl, der vil også være julebag :slem:


Årh fedt. Det glæder jeg mig vildt til! :banan: Må man godt tage stjernekastere med også? :kryds:

Ja da! Og bordbomber! :D


WUHUU!! :pompom:

Tænk at det kan være så festligt at hade nogen på andres vegne! :D
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Studsgaard » 5. dec 2016, 20:35

Imorges kunne mellemsten næsten ikke komme hurtigt nok ud af sengen - han plejer at være noget sløv til at stå op. Men i morges hoppede han næsten ud og skyndte sig at komme og sige tillykke med fødselsdagen til mig. Så forsvandt han igen og kom hurtigt tilbage med en gave til mig.
Det er næsten en månede siden han havde lavet den færdig oppe i skolen og det havde været så svært at vente med at give mig den :lun:
Jeg syntes det var så sødt, den oprindelige plan var vist nok det var en fælles julegave til mig og manden, men han kunne bare slet ikke vente mere. :love2:
11
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf icelady » 5. dec 2016, 21:33

Kom lige til at se, der er en del fødselsdagstråde, jeg ikke har fået skrevet i.


Forsinket tillykke til folk :)
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Animi » 5. dec 2016, 22:15

Jeg savner ShuruQ :(
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 5. dec 2016, 22:22

Min brødrister er netop afgået ved døden. Æret være dens minde :trist:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 5. dec 2016, 22:27

Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Spjaerten » 6. dec 2016, 08:40

Jeg er færdig med at julegaveindkøbet ;)
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Rapfisk » 6. dec 2016, 08:53

Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(

Som et gammelt ægtepar, der ikke kan leve uden hinanden :lun:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 6. dec 2016, 09:01

Rapfisk skrev:
Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(

Som et gammelt ægtepar, der ikke kan leve uden hinanden :lun:


Åh ja. De to har hængt sammen som ærtehalm siden de flyttede ind hos mig. Kan godt forstå den er ked af det :P
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Guilded_Lily » 6. dec 2016, 09:17

Flora skrev:
Rapfisk skrev:
Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(

Som et gammelt ægtepar, der ikke kan leve uden hinanden :lun:


Åh ja. De to har hængt sammen som ærtehalm siden de flyttede ind hos mig. Kan godt forstå den er ked af det :P


Hvis du bor i nærheden af en Davidsen, har de begge dele til en hund pt. Så kan du lege Kirsten Giftekniv i køkkenafdelingen.

(Det kan være, det også gælder i Harald Skrald eller Jem og Fix)
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 6. dec 2016, 09:43

Guilded_Lily skrev:
Hvis du bor i nærheden af en Davidsen, har de begge dele til en hund pt. Så kan du lege Kirsten Giftekniv i køkkenafdelingen.

(Det kan være, det også gælder i Harald Skrald eller Jem og Fix)


Det gør jeg ikke desværre. Men tak for tippet :)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Wizzze » 6. dec 2016, 09:45

Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(


:ae: Tænk positivt, det er jul, og den slags ting er perfekte julegave ønsker. Bare sørg for ikke at give ønsket til alle, ellers ender du med 4 brødristere og 7 elkedler :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 6. dec 2016, 09:54

Wizzze skrev:
Flora skrev:Min elkedel har i øvrigt også skrantet lidt på det sidste, så ved ikke hvor længe den klarer den. Det kører altså ikke så godt for mig for tiden - køkkenudstyrsmæssigt :(


:ae: Tænk positivt, det er jul, og den slags ting er perfekte julegave ønsker. Bare sørg for ikke at give ønsket til alle, ellers ender du med 4 brødristere og 7 elkedler :D


Jeg skal sydpå over julen, så jeg får slet ingen julegaver :(
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 6. dec 2016, 13:26

FruDulle skrev:At jeg troede jeg havde totalt styr på mikro og makroøkonomi og har kun fulgt halvt med. Nu er jeg totalt sat af og sidder og søger på grundbøger i erhvervsøkonomi :rulle: Så kan jeg lære det..

Mikro-makro-mad var i hvert fald noget med brune ris ... men det hjælper nok ikke så meget :-D
0

Tilbage til "Generelt"