Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Frk. L » 25. okt 2015, 15:34

Jeg.drikker.aldrig.mere!!
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf decibell » 25. okt 2015, 15:43

egernunge skrev:Jeg har lige haft den særeste oplvelse i dag, og jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skal skrive det.

I formiddags havde jeg et ubesvaret opkald fra et ukendt nr. Der var blevet lagt en besked på min telefonsvarer, hvor en kvinde fortæller, at hendes mand har fundet en pung under en gåtur, og at de mener, at det er min pung og om jeg ikke vil ringe tilbage. Jeg slog det nr. op, hun opgav i beskeden, og hun bor ca. 300 meter fra mig. Jeg tjekkede selvfølgelig straks min taske, men kunne se, at min pung var der. Så jeg ringede tilbage og tænkte, at det nok var en misforståelse af en art.

Men nej. Der var alt muligt ID i pungen - sygesikringsbevis, MasterCard, studiekort, buskort etc, hvor mit navn stod på. Så det er min pung. Og pludselig ved jeg, hvad det er for en pung, hun har fundet.

For 2½ år siden fik jeg nemlig stjålet min pung. I København. Jeg bor i Århus!??

Hvordan er pungen kommet fra København til Århus? Og hvorfor f... dukker den op lige nu? Det er dæleme mystisk, synes jeg :stoned:

Stort set alt indholdet i pungen var der i øvrigt - bortset fra pengene (selvfølgelig) og så mit kørekort.


Sikke en rejse, den pung har været ude på. Jeg læste på Fucking Flink om en, der fik sin bærbare tilbage efter et halvt år. En kvinde havde fundet den på en græsplæne.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 25. okt 2015, 15:45

egernunge skrev:Jeg har lige haft den særeste oplvelse i dag, og jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skal skrive det.

I formiddags havde jeg et ubesvaret opkald fra et ukendt nr. Der var blevet lagt en besked på min telefonsvarer, hvor en kvinde fortæller, at hendes mand har fundet en pung under en gåtur, og at de mener, at det er min pung og om jeg ikke vil ringe tilbage. Jeg slog det nr. op, hun opgav i beskeden, og hun bor ca. 300 meter fra mig. Jeg tjekkede selvfølgelig straks min taske, men kunne se, at min pung var der. Så jeg ringede tilbage og tænkte, at det nok var en misforståelse af en art.

Men nej. Der var alt muligt ID i pungen - sygesikringsbevis, MasterCard, studiekort, buskort etc, hvor mit navn stod på. Så det er min pung. Og pludselig ved jeg, hvad det er for en pung, hun har fundet.

For 2½ år siden fik jeg nemlig stjålet min pung. I København. Jeg bor i Århus!??

Hvordan er pungen kommet fra København til Århus? Og hvorfor f... dukker den op lige nu? Det er dæleme mystisk, synes jeg :stoned:

Stort set alt indholdet i pungen var der i øvrigt - bortset fra pengene (selvfølgelig) og så mit kørekort.


Kvinden der ringede var i virkeligheden den der stjal din pung i sin tid og hun har stalket dig i det skjulte lige siden. Flyttet med til Århus da du selv flyttede og har helt bevidst bosat sig lige i nærheden. Nu er tiden så kommet hvor hun endelig samlede mod til at tage kontakt og ringede derfor for at sige hun havde fundet din pung. Nu er planen så, at når du henter den, så skal I drikke kaffe, lære hinanden at kende og endelig leve lykkeligt sammen til jeres dages ende :shock: :shock: :shock: .

Mit råd: LØØØØØØØB!!!! :shock: :ad!: :8:


:devil:
4
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf egernunge » 25. okt 2015, 16:13

Flora skrev:
egernunge skrev:Jeg har lige haft den særeste oplvelse i dag, og jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skal skrive det.

I formiddags havde jeg et ubesvaret opkald fra et ukendt nr. Der var blevet lagt en besked på min telefonsvarer, hvor en kvinde fortæller, at hendes mand har fundet en pung under en gåtur, og at de mener, at det er min pung og om jeg ikke vil ringe tilbage. Jeg slog det nr. op, hun opgav i beskeden, og hun bor ca. 300 meter fra mig. Jeg tjekkede selvfølgelig straks min taske, men kunne se, at min pung var der. Så jeg ringede tilbage og tænkte, at det nok var en misforståelse af en art.

Men nej. Der var alt muligt ID i pungen - sygesikringsbevis, MasterCard, studiekort, buskort etc, hvor mit navn stod på. Så det er min pung. Og pludselig ved jeg, hvad det er for en pung, hun har fundet.

For 2½ år siden fik jeg nemlig stjålet min pung. I København. Jeg bor i Århus!??

Hvordan er pungen kommet fra København til Århus? Og hvorfor f... dukker den op lige nu? Det er dæleme mystisk, synes jeg :stoned:

Stort set alt indholdet i pungen var der i øvrigt - bortset fra pengene (selvfølgelig) og så mit kørekort.


Kvinden der ringede var i virkeligheden den der stjal din pung i sin tid og hun har stalket dig i det skjulte lige siden. Flyttet med til Århus da du selv flyttede og har helt bevidst bosat sig lige i nærheden. Nu er tiden så kommet hvor hun endelig samlede mod til at tage kontakt og ringede derfor for at sige hun havde fundet din pung. Nu er planen så, at når du henter den, så skal I drikke kaffe, lære hinanden at kende og endelig leve lykkeligt sammen til jeres dages ende :shock: :shock: :shock: .

Mit råd: LØØØØØØØB!!!! :shock: :ad!: :8:


:devil:


:lol:

Jeg har nu allerede hentet den. :-D Og det var et ældre (og vældigt flinkt) ægtepar, der havde fundet den. Ikke lige prototypen på stalkere, men man ved selvfølgelig aldrg :lol:

Der var i øvrigt ikke tid til kaffe, for de ventede på at få beøg af deres oldebørn :P
5
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 25. okt 2015, 17:53

egernunge skrev::lol:

Jeg har nu allerede hentet den. :-D Og det var et ældre (og vældigt flinkt) ægtepar, der havde fundet den. Ikke lige prototypen på stalkere, men man ved selvfølgelig aldrg :lol:

Der var i øvrigt ikke tid til kaffe, for de ventede på at få beøg af deres oldebørn :P

Kan det ikke tænkes, du simelthen har tabt den, inden du tog til Kbh. dengang, men først opdaget det, da du kom derover? :gruble:
0
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf egernunge » 25. okt 2015, 18:16

dgd2007 skrev:
egernunge skrev::lol:

Jeg har nu allerede hentet den. :-D Og det var et ældre (og vældigt flinkt) ægtepar, der havde fundet den. Ikke lige prototypen på stalkere, men man ved selvfølgelig aldrg :lol:

Der var i øvrigt ikke tid til kaffe, for de ventede på at få beøg af deres oldebørn :P

Kan det ikke tænkes, du simelthen har tabt den, inden du tog til Kbh. dengang, men først opdaget det, da du kom derover? :gruble:


Nej, for jeg havde tjekket, at pungen var i min taske en times tid før, jeg opdagede, at den var væk. Og der var den der helt sikkert. :)
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Aima » 25. okt 2015, 18:17

Jeg kommer simpelthen ikke til at sove i nat pga. den pung-historie.

Virkelig, uden ironi. Vi må altså få løst gåden.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 18:19

Aima skrev:Jeg kommer simpelthen ikke til at sove i nat pga. den pung-historie.

Virkelig, uden ironi. Vi må altså få løst gåden.


Jeg har det lidt på samme måde nu. Jeg tror aldrig jeg helt kan få ro i nat, uden en ordentlig løsning. Det er altså virkelig spøjst at den bare sådan dukker op lige pludselig :gruble:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dime » 25. okt 2015, 18:21

Nogen har dengang nakket pungen i kbh. og tilfældigvis skulle omkring tæt på århus for nylig, og ville checke adressen ud i forhold til et eventuelt indbrud?
Skummel tanke, men det ku' vel være :(
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 25. okt 2015, 18:24

Aima skrev:Jeg kommer simpelthen ikke til at sove i nat pga. den pung-historie.

Virkelig, uden ironi. Vi må altså få løst gåden.

tv-kriminal-610-blod.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Aima » 25. okt 2015, 18:24

Syg Abe skrev:Nogen har dengang nakket pungen i kbh. og tilfældigvis skulle omkring tæt på århus for nylig, og ville checke adressen ud i forhold til et eventuelt indbrud?
Skummel tanke, men det ku' vel være :(


Men hvad skulle motivet være ift. alle mulige andre steder at lave et knæk? Der var jo ingen nøgle eller noget i? (Så vidt jeg ved)
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dime » 25. okt 2015, 18:27

Aima skrev:Men hvad skulle motivet være ift. alle mulige andre steder at lave et knæk? Der var jo ingen nøgle eller noget i? (Så vidt jeg ved)


Næh, det har du jo ret i.
Dunno, synes sgu det er vildt underligt :D
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Aima » 25. okt 2015, 18:31

Syg Abe skrev:
Aima skrev:Men hvad skulle motivet være ift. alle mulige andre steder at lave et knæk? Der var jo ingen nøgle eller noget i? (Så vidt jeg ved)


Næh, det har du jo ret i.
Dunno, synes sgu det er vildt underligt :D


Hey, jeg har det! Måske har nogen fundet den i Kbh, og så har de ville aflevere den (lidt langsomt i optrækket, godt nok, men jaja), og så har de OGSÅ tabt den, (meget uheldigt at det så sker, så tæt på, godt nok, men jaja) og SÅ har de ældre mennesker fundet den, og DE har passet godt på pungen. Typisk gammelt-menneske-adfærd, sådan set.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf egernunge » 25. okt 2015, 18:41

Syg Abe skrev:Nogen har dengang nakket pungen i kbh. og tilfældigvis skulle omkring tæt på århus for nylig, og ville checke adressen ud i forhold til et eventuelt indbrud?
Skummel tanke, men det ku' vel være :(


Måske :gruble: Men ville en tasketyv beholde en pung i 2½ år? Det er jo bevismateriale ift. politiet, hvis vedkommende nu skulle blive nakket for noget andet.

Min egen teori er, at nogen på et eller andet tidspunkt har fundet pungen i København, og så sendt den til mig. Og at postbuddet ikke har fået skubbet den ordentligt ind i postkassen, og nogen så har neglet den derfra (og sikkert er blevet slemt skuffede, med mindre h*n samler på gamle kvitteringer fra Føtex :lol:). Alternativt at postbuddet selv lige har ville se, hvad indholdet var (jeg har fået stjålet temmeligt mange ting af Postdanmark gennem årene, så jeg har ikke så høje tanker om deres ansatte.)

Men timingen er stadig sær. Jeg kunne forstå det, hvis det kun var et par måneder siden, at den blev stjålet, men 2½ år? :gruble:
3
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 25. okt 2015, 18:44

Hvordan er pungens stand? Altså bærer den præg af at have ligget ude i 2½ år (i regn og blæst osv.) eller ser den ud som om den har ligget indendøre?
0

Tilbage til "Generelt"