Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 20:30

Har lige været logget ind på Den Unævnelige (tm) for første gang i hm... 3-4 måneder. Ville bare lige kigge lidt i min gamle tråd. For første gang siden jeg stoppede med at skrive i den. Og æhm ... Det var sgu lidt overvældende. Den smule, jeg turde læse, viste mig godt nok, at ... jeg er kommet virkelig langt. :8: Jeg var jo en helt anden dengang. Faktisk så meget en anden, at jeg ikke helt kan huske, hvordan det var. :ad!: Flere af jer var med til at hjælpe mig. Jo, I var så! :)

Og nu er vi her. Og har vores helt eget skønne sted. Vi kan altså faktisk nærmest ikke være bekendt at lade være med at flashe det godt og grundigt, sådan at alle mulige ser os, hvis de googler diverse emner, som nogen herinde har sagt noget om. Skal vi holde noget så godt for os selv? :gruble:

Mon Patrick (eller andre her) har nogle ideer til, hvordan vi flasher vores fantastiske sted, så andre også kan få glæde af det, og så vi sikrer sitets eksistens med "nyt blod"?

Derudover skal jeg have fundet ud af, OM jeg skal begynde at skrive lidt igen. Og HVOR. Hvis der er nogen, der har anbefalinger eller advarsler ift et dansk blog-community eller lignende, så kom endelig med dem!
Senest rettet af ManicNinja 2. jan 2016, 20:55, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 20:54

Nu må I altså stoppe med at skrive om, at det er prollet at drikke alkohol alene. Det er allerhøjest sutagtigt. :sur:

Det er tværtimod folk, der ankommer i joggingtøj med klirrende nettoposer og straks går i krig med at drikke slavevodka med appelsinjuice om et rundt, lidt for lavt bord, mens de tænder den ene Pall Mall efter den anden henslængt i et slidt, slidt, SLIDT, sort læderarrangement, som står lige op ad disken til et tekøkken, hvor nogen er i færd med at line amfbaner op på den fedtede bordplade, der nærmest er ved at flække pga. bassen fra den tekno, som brager fra nogle enorme højttalere med blottet front...

De er mange sammen, og DE er prollede. Og desværre nok en masse andet som er vildt synd for dem, men man er altså ikke en prolledulle, blot fordi man nyder at blive lidt plimmelimsk i eget gode selskab.

NÅ! :sur:
11
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 2. jan 2016, 21:58

Jeg synes stadig vi skal købe bannerplads på DD. Sådan i virkeligheden.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mani » 2. jan 2016, 22:11

kidkomb skrev:Jeg synes stadig vi skal købe bannerplads på DD. Sådan i virkeligheden.

But why :forvirret:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Novella » 2. jan 2016, 22:12

Er I da fuldstændig fucking sunshine, hvor er det koldt i blæsten! Jeg troede lige jeg kunne gå en bette aftentur iført frakke, støvler og jeans, men mine lår blev så nedfrosne at jeg seriøst var bekymret for forfrysninger. Jeg har stadig ikke fået normal hudtemperatur trods en halv time under dynen.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 2. jan 2016, 22:14

Mani skrev:
kidkomb skrev:Jeg synes stadig vi skal købe bannerplads på DD. Sådan i virkeligheden.

But why :forvirret:

For at reklamere for debatten?
Så når vi da målgruppen :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mani » 2. jan 2016, 22:21

kidkomb skrev:For at reklamere for debatten?
Så når vi da målgruppen :lol:
Jeg tænker, at man skal have været temmelig ignorant eller besøge DD meget sjældent for ikke at kende til denne side. Og jeg forstår ikke interessen for at reklamerer der og overtage brugere for enhver pris samtidig med man er utilfreds med tonen. Godt nok gør manglende moderation noget, men det er vel først og fremmest brugerene der skriver grimt.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 2. jan 2016, 22:32

Mani skrev:
kidkomb skrev:For at reklamere for debatten?
Så når vi da målgruppen :lol:
Jeg tænker, at man skal have været temmelig ignorant eller besøge DD meget sjældent for ikke at kende til denne side. Og jeg forstår ikke interessen for at reklamerer der og overtage brugere for enhver pris samtidig med man er utilfreds med tonen. Godt nok gør manglende moderation noget, men det er vel først og fremmest brugerene der skriver grimt.

Jeg er ikke utilfreds med tonen? Hvor ser du det henne?
Jeg tror du ser spøgelser, fordi du tror at der er en gruppe, der bevidst obstruerer DD pga indebrændthed. Udover, at jeg bestemt synes at man skal forsøge at se sarkasmen i debatten omkring DD herinde, så er jeg ikke en del af det. Jeg fik min profil slettet og har ikke de problemer de andre har.
Som i øvrigt er alvorlige problemer mht privatliv og rettigheder!
Jeg har interesse i at reklamere for denne debatside, fordi jeg gerne vil have, at den vokser sig større og mere interessant og levedygtig.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 3. jan 2016, 06:54

kidkomb skrev:
Mani skrev:
kidkomb skrev:For at reklamere for debatten?
Så når vi da målgruppen :lol:
Jeg tænker, at man skal have været temmelig ignorant eller besøge DD meget sjældent for ikke at kende til denne side. Og jeg forstår ikke interessen for at reklamerer der og overtage brugere for enhver pris samtidig med man er utilfreds med tonen. Godt nok gør manglende moderation noget, men det er vel først og fremmest brugerene der skriver grimt.

Jeg er ikke utilfreds med tonen? Hvor ser du det henne?
Jeg tror du ser spøgelser, fordi du tror at der er en gruppe, der bevidst obstruerer DD pga indebrændthed. Udover, at jeg bestemt synes at man skal forsøge at se sarkasmen i debatten omkring DD herinde, så er jeg ikke en del af det. Jeg fik min profil slettet og har ikke de problemer de andre har.
Som i øvrigt er alvorlige problemer mht privatliv og rettigheder!
Jeg har interesse i at reklamere for denne debatside, fordi jeg gerne vil have, at den vokser sig større og mere interessant og levedygtig.


Jeg gætter på at Mani mener, mange af de brugere der er på DD lige nu, skriver så grimt/bruger en så grim tone derovre, at vi helst ikke skal have dem herover. Jeg tror ikke, det var ment som et angreb på det du (ikke) skrev :)
Jeg er enig med dig i, at vi da helst skulle vokse os stor og levedygtig, men skulle vi endelig reklamere et sted, skal der jo kigges på hvad vi synes vi mangler herovre. Flere har "efterlyst" lidt dybere emner/mere personlige issues, så hvor finder vi nogen, der kunne smide sådanne emner på bordet?
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 3. jan 2016, 08:09

Ved at tiltrække mange flere. Trolls går væk igen når ingen reagerer og nationen-segmentet kan modereres væk.
Men iblandt dem er der gode, konstruktive og spændende debattører, som vi gerne vil have og vigtigst at alt; nyt blod fører mere nyt blod med sig.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 3. jan 2016, 08:14

Wizzze skrev:
ManicNinja skrev:WTF!? Er vi pludselig blevet 725 brugere herinde? Cool!

:panik: :dance:


Det vælter jo ind, måske skulle vi indføre grænsekontrol, måske gemmer der sig terroisttrolls i mellem :-D

Rolig nu! Der er sikkert bare dobbeltprofiler ;)
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 3. jan 2016, 09:01

Daine skrev:
kidkomb skrev:
Mani skrev:
kidkomb skrev:For at reklamere for debatten?
Så når vi da målgruppen :lol:
Jeg tænker, at man skal have været temmelig ignorant eller besøge DD meget sjældent for ikke at kende til denne side. Og jeg forstår ikke interessen for at reklamerer der og overtage brugere for enhver pris samtidig med man er utilfreds med tonen. Godt nok gør manglende moderation noget, men det er vel først og fremmest brugerene der skriver grimt.

Jeg er ikke utilfreds med tonen? Hvor ser du det henne?
Jeg tror du ser spøgelser, fordi du tror at der er en gruppe, der bevidst obstruerer DD pga indebrændthed. Udover, at jeg bestemt synes at man skal forsøge at se sarkasmen i debatten omkring DD herinde, så er jeg ikke en del af det. Jeg fik min profil slettet og har ikke de problemer de andre har.
Som i øvrigt er alvorlige problemer mht privatliv og rettigheder!
Jeg har interesse i at reklamere for denne debatside, fordi jeg gerne vil have, at den vokser sig større og mere interessant og levedygtig.


Jeg gætter på at Mani mener, mange af de brugere der er på DD lige nu, skriver så grimt/bruger en så grim tone derovre, at vi helst ikke skal have dem herover. Jeg tror ikke, det var ment som et angreb på det du (ikke) skrev :)
Jeg er enig med dig i, at vi da helst skulle vokse os stor og levedygtig, men skulle vi endelig reklamere et sted, skal der jo kigges på hvad vi synes vi mangler herovre. Flere har "efterlyst" lidt dybere emner/mere personlige issues, så hvor finder vi nogen, der kunne smide sådanne emner på bordet?


Hvad angår de mere personlige emner, venter jeg med at dele, til der kommer en indlægsbegrænsning på det lukkede forum, så man skal være en del de Debatten, før man kan læse med. Der kører en tråd om emnet i netop det lukkede forum. :)
Senest rettet af Fillie 3. jan 2016, 09:29, rettet i alt 1 gang.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf lillebjoern » 3. jan 2016, 11:50

JEG ER LIGE BLEVET TILMELDT KØREKORT :banan: :banan:

Endelig!!!! Så mange år hvor jeg har følt mig fysisk begrænset :-D Aldrig mere skal børn kigge på mig med vantro i øjnene, "kan... kan du ikke køre bil? Er du ikke VOKSEN?". Aldrig mere vente tre måneder på at komme i IKEA fordi man ikke kan tage sine reoler med i bus. Aldrig mere være tvunget til at drikke snaps hos svigerfamilien, for jeg kan bare sige "JEG kører i aften :cool: ".


:pompom: :pompom:
10
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf mitze » 3. jan 2016, 11:55

Hvis der skal reklameres nogen steder, burde det da være på Hestenettet? Vi skal da have nogle alvidende folk herind til at komme med alle de gode råd :D
8
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf canoodle » 3. jan 2016, 13:15

Vi kan også rekruttere Slyngebarn og nogle af de andre mommy-sider :D
2
All Adventurous women do

Tilbage til "Generelt"