Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 21. jan 2016, 07:24

Her er et eksempel jeg har postet tidligere. Det er jo komplet ulæseligt
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 21. jan 2016, 07:33

Det var nok ikke det smarteste træk at vælge at tage nederdel på i dag ... Kæft det er koldt!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jan 2016, 08:49

Hvis du lige trænger til at se en kavalkade af alle verdens 65-årige mænd der spiller guitar, så skal du bare søge på Simon og Garfunkels nummer "Feeling groovy", for den har de nemlig allesammen lavet et covernummer af og uploadet på Youtube.

Edit: Det samme gælder forresten også alle ukulelespillende teenagehipsterpiger.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 21. jan 2016, 09:12

Kommodedyret skrev:
Fru Sunshine skrev:
klumphen skrev:Dem af jer der har en stor hårpragt, send den en ekstra kærlig tanke i disse kolde tider. Den varmer jer mere end I tror! (sagde ham uden hår på hovedet)

Hvis det gør så stor forskel, vil jeg gerne have lige så meget hårpragt på resten af kroppen, som jeg har på hovedet.
:-D


Fedt, så kan det være at du kan score dig en rolle som Chewbacca i den næste Starwars film.
Billede

Der skulle også være mulighed for lære replikkerne.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 21. jan 2016, 09:14

Annione skrev:Det er skide irriterende at have 4x citater, når min sidder på sin iPhone - man skal fammer scrolle i en evighed. Og SÅ svære er de altså heller og slette - heller ikke på en iPhone.

Jeg ved ikke noget om iPhone, men jeg synes, det er mere besværligt på min mobil og på min tablet end at scrolle, så jeg trimmer ikke.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf icelady » 21. jan 2016, 09:30

kidkomb skrev:Jeg synes vitterlig ikke at I bør tage det personligt. Og slet ikke i en grad der kan få jer til at overveje jeres deltagen på debatten.
At trimme citaterne er ikke svært, det kræver et øjeblik ekstra, når man citerer, men når folk ikke gør det, så bliver trådene alenlange og meget tunge at følge med i.
Så mister jeg lidt af lysten.
Det med nutids r er en kæphest og burde nok have været skrevet i "Det må man ikke sige..." -tråden.
Hverken min tegnsætning eller alt muligt andet sprogligt er spor fejlfrit.



Jeg kan nu sagtens forstå, folk finder det irriterende og nedslående, og måske tager det personligt, når de igen og igen skal læse, deres indlæg er til gene for brugere. :)

Og netop fordi det er set skrevet flere steder herinde så forstår jeg endnu bedre, hvis folk mister lysten.

Man kan altid debattere hvad der er bedst; trimmede citater og korrekt stavning med muligvis færre debattører til følge, eller lange citater og dårlig stavning med flere debattører til følge.

Jeg hælder personligt til det sidste, for citater og dårlig stavning er til at leve med; tværtimod synes jeg det ville være synd og skam, hvis debatten mister sin diversitet og brugere, fordi de føler de ikke gør som andre vil have.

Personligt kan jeg godt forstå at de lange citater er træls; men jeg er på fra bærbar og har dermed nemmere ved at scrolle over dem, end folk med tablet/mobiler.


Edit: Tastefejl.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ina » 21. jan 2016, 09:40

Kigger på sommerhuse, og kunne egentlig godt li det her - indtil jeg så det her billede. :panik: :shock: :whine: :8:

image.jpeg
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. jan 2016, 09:46

ina skrev:Kigger på sommerhuse, og kunne egentlig godt li det her - indtil jeg så det her billede. :panik: :shock: :whine: :8:

image.jpeg


Det ser faktisk virkelig funktionelt ud af et sommerhuskøkken at være og vil hurtigt kunne fikses op, medmindre der selvfølgelig er noget rigtig galt med rummet. Min mormors sommerhuskøkken var lidt på samme måde, og det blev hurtigt og forholdsvist billigt til noget helt andet med nye elementer fra Ikea eller Kvik, hårde hvidevarer fra Harald Nyborg og noget mindre hidsigt linoleum på gulvet.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jan 2016, 09:50

DetSorteCirkus skrev:
Det ser faktisk virkelig funktionelt ud af et sommerhuskøkken at være og vil hurtigt kunne fikses op, medmindre der selvfølgelig er noget rigtig galt med rummet. Min mormors sommerhuskøkken var lidt på samme måde, og det blev hurtigt og forholdsvist billigt til noget helt andet med nye elementer fra Ikea eller Kvik, hårde hvidevarer fra Harald Nyborg og noget mindre hidsigt linoleum på gulvet.

:slem:
scream.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. jan 2016, 09:51

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Det ser faktisk virkelig funktionelt ud af et sommerhuskøkken at være og vil hurtigt kunne fikses op, medmindre der selvfølgelig er noget rigtig galt med rummet. Min mormors sommerhuskøkken var lidt på samme måde, og det blev hurtigt og forholdsvist billigt til noget helt andet med nye elementer fra Ikea eller Kvik, hårde hvidevarer fra Harald Nyborg og noget mindre hidsigt linoleum på gulvet.

:slem:
scream.jpg


Nåååhr...:lol:

Ej, men hvorfor? Altså ikke til Ina, men til sælger? Og især "hvorfor" til ejendomsmægler.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jan 2016, 09:53

DetSorteCirkus skrev:
Ej, men hvorfor? Altså ikke til Ina, men til sælger? Og især "hvorfor" til ejendomsmægler.


Svaret er nok at der nede i husets kælder bor en 2x3 meter stor moderedderkop, og dette er en af hendes spioner som lige skulle op og se hvad alt det postyr handlede om... og om der var friskt menneskekød i farvandet.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Æske » 21. jan 2016, 10:07

Kaffe er Gud i dag!
6
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. jan 2016, 10:10

Dirtylittledevil skrev:Svaret er nok at der nede i husets kælder bor en 2x3 meter stor moderedderkop, og dette er en af hendes spioner som lige skulle op og se hvad alt det postyr handlede om... og om der var friskt menneskekød i farvandet.


Plus at de her edderkopper er af en ganske særlig art, som bliver usynlige for dem, der opholder sig i huset.
Det er derfor, eksemplaret på billedet ikke er blevet opdaget.
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5869

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 21. jan 2016, 10:13

At tiden hvor man kan afslutte et ægteskabligt kapitel i sit liv ved symbolsk at kaste sin vielsesring over bord fra en mennesketom færge, eller ud over en klippekant i det dybe intet til indre toner af brusende strygere, er aldeles forbi!

Der vil gå nøjagtigt 2 dage, så vil der være en eller anden amatørdykker eller wannabe naturvejleder der har krattet algerne eller støvet ud fra indgraveringen og skrevet et opslag på Facebook, der selvfølgelig går viralt og du står atter til ansigt med din inderlige failure, der bare klistrer til dig som epoxy.

Men tænker folk på det? Næ nej... :rulle:
12
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5869

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 21. jan 2016, 10:20

Skumfidusen skrev:
I guder - jeg risikerer altså at der en eller anden dag er nogen der prøver at finde mig ad den vej. Men den ring jeg bar engang passer symbolsk ret godt til at være blevet kylet i vandet og jeg skulle gerne tage den tilbage bare for at kunne smide den i havet en gang til.


Men den oprindelige og overvældende stemning er alligevel liiiidt feset af, ikke? :-D
Senest rettet af Velvet-Goldmine 21. jan 2016, 20:14, rettet i alt 4 gange.
0

Tilbage til "Generelt"