Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lillebjoern » 19. sep 2017, 14:15

NejJegErIkkeAsiat skrev:En bilforhandler der ikke holder åbent om lørdagen...især når vi nu ønskede en prøvetur.
Er der ikke krise i bilbranchen :gruble:


Det undrede vi os også meget over. Vi er i gang med den helt store prøvetur-omgang, da vi overvejer at købe ny bil, men de fleste har lukket i weekenden. Og lukker derudover kl. 16 i hverdagene. Så man kan altså ikke prøvekøre biler, hvis man har et almindeligt 8-16 job :stoned:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf musling » 19. sep 2017, 19:49

ManicNinja skrev:
musling skrev:Folk der liker deres egne opslag på facebook?


Nogle folk gør det med fuldt overlæg, fordi likes er med til at promovere opslaget (Facebooks logaritme for visning tager udgangspunkt i den slags). Både antallet og tidspunktet for likesne er afgørende - du vil derfor ofte se, at (mindre, selvstændige) erhvervsdrivende med hårdt brug for promovering liker deres egne opslag "forsinket" - altså når den første aktivitet (likes, kommentarer, delinger) er aftaget. På den måde "genoplives" opslaget = kommer op i toppen af flere andre brugeres feeds.

Selve antallet af likes har selvfølgelig også en betydning.

Jeg er så barnlig, at jeg ind imellem går ind i kommentarsporet hos særligt slemme likes-huntere og skriver: "Jeg kan se, du liker alle egne opslag for at få udbredt og markedsført dit produkt så meget som muligt. Det vil jeg da gerne hjælpe med, så du får hermed en kommentar for yderligere at holde liv i dit opslag. Kommentaren lyder: "Gud, hvor jeg synes, det virker desperat og pinligt at like egne opslag"."


Det er så ikke tilfældet her - hos den person jeg lige har i tankerne, er der intet behov for at promovere og liket sker umiddelbart efter det er slået op.

Men egenligt et smart fif med virksomheds-promovering, selvom jeg stadig synes det er lidt for meget.
Men hvad gør man ikke for reklame? Og hvad gør man ikke for _gratis_ reklame? ;)
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 19. sep 2017, 21:16

Nu har jeg flere gange stødt på påstanden om at

ku klux klan præsenterer ikke kristendommen
Derfor repræsenterer teoristen ikke muslimer

Og så er det jeg undrer mig over hvem der egentligt siger at ku klux klan var kristne ?

Så vidt jeg kan læse mig frem til så de ikke sig selv som kristne
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 19. sep 2017, 21:25

Aspargsen skrev:Nu har jeg flere gange stødt på påstanden om at

ku klux klan præsenterer ikke kristendommen
Derfor repræsenterer teoristen ikke muslimer

Og så er det jeg undrer mig over hvem der egentligt siger at ku klux klan var kristne ?

Så vidt jeg kan læse mig frem til så de ikke sig selv som kristne

Hvorfor omtaler du dem i datid?
0
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 19. sep 2017, 21:35

Aspargsen skrev:Nu har jeg flere gange stødt på påstanden om at

ku klux klan præsenterer ikke kristendommen
Derfor repræsenterer teoristen ikke muslimer

Og så er det jeg undrer mig over hvem der egentligt siger at ku klux klan var kristne ?

Så vidt jeg kan læse mig frem til så de ikke sig selv som kristne


Det er formentlig ét af deres symboler, der får nogle til at drage dén slutning.

Billede

Faktisk, var de (i hvert fald i starten) anti-katolske, anti-semitiske, anti-homo, anti-sorte (og sikkert en masse mere 'anti'
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 20. sep 2017, 02:20

Aspargsen skrev:Nu har jeg flere gange stødt på påstanden om at

ku klux klan præsenterer ikke kristendommen
Derfor repræsenterer teoristen ikke muslimer

Og så er det jeg undrer mig over hvem der egentligt siger at ku klux klan var kristne ?

Så vidt jeg kan læse mig frem til så de ikke sig selv som kristne

Det mener jeg selv de har påstået de var (især i den anden iteration fra 1915): de rigtige, hvide, protestantiske kristne: https://en.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2017, 18:01

Hvorfor ens næse løber, når man spiser krydret/stærk mad? :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 20. sep 2017, 18:02

Hvorfor vedkommende mener, at bedstemoren på nogen måde skulle have ret til permanent ophold i Danmark?

http://ekstrabladet.dk/nationen/danmark ... om/6833830
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 20. sep 2017, 18:21

At folk stadig ikke kan se at mænd blir født pædofile... med alle disse sager http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-09-2 ... ge-i-timen
Først er det den forkerte person og bagefter har det nok bare været en gammel mand der har aet et barn på kinden, som gamle folk har en tendens til.
Hvis bare folk ville holde op med at male pædofil på alt der bare tilnærmelsesvis har en smule med nærkontakt at gøre.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2017, 19:49

Mistermor skrev:
cola skrev:At folk stadig ikke kan se at mænd blir født pædofile... med alle disse sager http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-09-2 ... ge-i-timen
Først er det den forkerte person og bagefter har det nok bare været en gammel mand der har aet et barn på kinden, som gamle folk har en tendens til.
Hvis bare folk ville holde op med at male pædofil på alt der bare tilnærmelsesvis har en smule med nærkontakt at gøre.


Jeg har læst dit indlæg og dit link flere gange, og jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad du mener?

x2 :gruble:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2017, 19:51

Nicolait skrev:Hvorfor vedkommende mener, at bedstemoren på nogen måde skulle have ret til permanent ophold i Danmark?

http://ekstrabladet.dk/nationen/danmark ... om/6833830

Humanitært ophold burde hun få.
Hvis jeg var dem, så ville lade hende begå væbnet røveri eller noget i den dur, så hun kom i fængsel.
Eller som minimum skulle forblive i Dk indtil hendes sag kom for retten.
Vupti....
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 20. sep 2017, 19:59

kidkomb skrev:
Nicolait skrev:Hvorfor vedkommende mener, at bedstemoren på nogen måde skulle have ret til permanent ophold i Danmark?

http://ekstrabladet.dk/nationen/danmark ... om/6833830

Humanitært ophold burde hun få.
Hvis jeg var dem, så ville lade hende begå væbnet røveri eller noget i den dur, så hun kom i fængsel.
Eller som minimum skulle forblive i Dk indtil hendes sag kom for retten.
Vupti....


Humanitært ophold - hvorfor?

Det bør ikke være os til last, at de ikke har samme medicinske standard i hendes hjemland.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 20. sep 2017, 20:02

kidkomb skrev:
Mistermor skrev:
cola skrev:At folk stadig ikke kan se at mænd blir født pædofile... med alle disse sager http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-09-2 ... ge-i-timen
Først er det den forkerte person og bagefter har det nok bare været en gammel mand der har aet et barn på kinden, som gamle folk har en tendens til.
Hvis bare folk ville holde op med at male pædofil på alt der bare tilnærmelsesvis har en smule med nærkontakt at gøre.


Jeg har læst dit indlæg og dit link flere gange, og jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad du mener?

x2 :gruble:


Jeg tror der mangler et "ikke" mellem "mænd" og "bliver". Jeg forstår det som at cola mener, at folk er for hurtige til at råbe pædofili i situationer, hvor det ikke er i nærheden af at være gældende.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2017, 20:13

Nicolait skrev:
kidkomb skrev:
Nicolait skrev:Hvorfor vedkommende mener, at bedstemoren på nogen måde skulle have ret til permanent ophold i Danmark?

http://ekstrabladet.dk/nationen/danmark ... om/6833830

Humanitært ophold burde hun få.
Hvis jeg var dem, så ville lade hende begå væbnet røveri eller noget i den dur, så hun kom i fængsel.
Eller som minimum skulle forblive i Dk indtil hendes sag kom for retten.
Vupti....


Humanitært ophold - hvorfor?

Det bør ikke være os til last, at de ikke har samme medicinske standard i hendes hjemland.

Jeg virkelig ikke se hvorfor kriminelle skal have ophold her i landet, fordi deres hjemland kunne finde på at dømme dem til døden, hvis en dement 90-årig ikke kan få ophold, når hun ikke engang har nogen til at tage imod sig i sit hjemland og ganske sikkert vil dø meget kort tid efter at være kommet til sit hjemland (forudsat at det passer)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 20. sep 2017, 21:00

Hvem dælen vil skrive under så han kan komme med i valget :gruble:

https://www.bt.dk/politik/dovne-robert- ... helt-andet
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Generelt"