Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1258
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 12179

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 13. feb 2018, 17:51

Nicolait skrev:Jeg har siddet under dit vindue og hørt dig snakke. :ninja:

Ej du sendte mig en gang et link med nogle videooptagelser, hvor du snakkede med Sebastian.

Umiddelbart tror jeg faktisk, at noget af det sværeste for folk generelt er, at skulle skrige på kommando, og få det til at lyde naturligt.

Jeg har en hukommelse som en si så den er helt væk for mig :lol:

Og tak for en lille gang creep me out :8:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1128
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17787

Indlægaf LadyFox » 13. feb 2018, 17:59

Hvorfor det at stå i en kø fjerner den akavede stemning af at vente sammen med fremmede mennesker.
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1620

Indlægaf Nicolait » 13. feb 2018, 22:36

2SHY skrev:
Nicolait skrev:Jeg har siddet under dit vindue og hørt dig snakke. :ninja:

Ej du sendte mig en gang et link med nogle videooptagelser, hvor du snakkede med Sebastian.

Umiddelbart tror jeg faktisk, at noget af det sværeste for folk generelt er, at skulle skrige på kommando, og få det til at lyde naturligt.

Jeg har en hukommelse som en si så den er helt væk for mig :lol:

Og tak for en lille gang creep me out :8:

Det var så lidt. Skulle det være en anden gang. :devil:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 153
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2352

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 14. feb 2018, 12:34

En kollega der nu har meldt sig ud af vores frokostordning.
Vi overgik til en anden leverandør (Meyers) her fornylig, og det har helt klart været et løft kvalitetsmæssigt. Råvarerne er bedre, der er kræset mere om retterne og en stor del af det er økologisk.
Men min kollega har ikke lavet andet end at bitche over maden allerede fra før det overhovedet startede :stoned: Hun var så forudindtaget omkring hele konceptet, at hun ganske enkelt ikke har været i stand til at se noget som helst positivt i ændringen. Maden er "mærkelig" hvis de har pyntet salaten med lidt bønnespirer eller hvis der ikke lige er roastbeef eller makrelsalat som pålæg.
Men hun er generelt den der type der er skrækslagen for ændringer i sit liv. Jeg vidste bare ikke at det var så ekstremt at en ny frokostordning ligefrem kunne vælte hendes verden.
Men nu har hun altså besluttet sig for at bytte en lækker frokostordning til 18 kr. om dagen ud med en hjemmelavet madpakke.
Velbekomme.
9
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 649
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3995

Indlægaf Vira » 14. feb 2018, 14:16

At jeg har lige har set et opslag på Facebook hvor en dame spørger om der nu "kommer en konge eller noget" når Prins Henrik er død. Det undrer mig at man kan være så uvidende
11
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 692
Likede indlæg: 13246

Indlægaf Juki » 14. feb 2018, 14:19

Vira skrev:At jeg har lige har set et opslag på Facebook hvor en dame spørger om der nu "kommer en konge eller noget" når Prins Henrik er død. Det undrer mig at man kan være så uvidende

Og ikke bare googler det..
1
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 149
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 2361

Indlægaf Ellin » 14. feb 2018, 14:20

En person på facebook, der fraråder at bruge en bestemt blond/affarvning til håret, fordi hun fik farven i øjet og måtte have det renset/skyllet.

De billeder, der blev lagt op sammen med, kom jeg til at grine lidt af. Fordi så dårligt et menneske var jeg lige på det tidspunkt. :genert:
3
:ninja:
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 25
Likede indlæg: 1615

Indlægaf Ghattner » 14. feb 2018, 14:41

NejJegErIkkeAsiat skrev:En kollega der nu har meldt sig ud af vores frokostordning.
Vi overgik til en anden leverandør (Meyers) her fornylig, og det har helt klart været et løft kvalitetsmæssigt. Råvarerne er bedre, der er kræset mere om retterne og en stor del af det er økologisk.
Men min kollega har ikke lavet andet end at bitche over maden allerede fra før det overhovedet startede :stoned: Hun var så forudindtaget omkring hele konceptet, at hun ganske enkelt ikke har været i stand til at se noget som helst positivt i ændringen. Maden er "mærkelig" hvis de har pyntet salaten med lidt bønnespirer eller hvis der ikke lige er roastbeef eller makrelsalat som pålæg.
Men hun er generelt den der type der er skrækslagen for ændringer i sit liv. Jeg vidste bare ikke at det var så ekstremt at en ny frokostordning ligefrem kunne vælte hendes verden.
Men nu har hun altså besluttet sig for at bytte en lækker frokostordning til 18 kr. om dagen ud med en hjemmelavet madpakke.
Velbekomme.

Sådan en havde jeg også på mit gamle arbejde. Tror ogås det var Meyers vi gik over til og udvalget og kvaliteten blev i manges øjne løftet gevaldigt. Det var dog ikke et hit for dem med lidt for traditonel smag og i stedet for at være lidt åben prøve de nye retter, tog hende her 3 stykker rugbrød og lavede 3 bananmadder for det var noget hun kendte.
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 649
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3995

Indlægaf Vira » 14. feb 2018, 15:06

At jeg åbenbart får post to gange om ugen, det er bare på samme dag.

Kommer hjem i dag kl. 13, der ligger der 3 ting i min postkasse, er ude et smut igen kl. 15, der ligger der en ting mere. Og ingen af delene er kommet med pakkeposten, da det er 3 meget små pakker og et brev :forvirret:

Og jeg har mange gange set to der kører med post her på vejen, de kører lige efter hinanden :nerve:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 153
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2352

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 14. feb 2018, 15:31

Ghattner skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:En kollega der nu har meldt sig ud af vores frokostordning.
Velbekomme.

Sådan en havde jeg også på mit gamle arbejde. Tror ogås det var Meyers vi gik over til og udvalget og kvaliteten blev i manges øjne løftet gevaldigt. Det var dog ikke et hit for dem med lidt for traditonel smag og i stedet for at være lidt åben prøve de nye retter, tog hende her 3 stykker rugbrød og lavede 3 bananmadder for det var noget hun kendte.

Jeg må indrømme at jeg er spændt på at se hvad hun disker op med i madpakken, for hun slår mig ikke lige som typen der er voldsom kreativ i køkkenet.
Men hun kan selvfølge fortryde og melde sig ind igen om 3 måneder.
1
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 11
Likede indlæg: 342

Indlægaf Queen Molly » 14. feb 2018, 15:34

Vira skrev:At jeg har lige har set et opslag på Facebook hvor en dame spørger om der nu "kommer en konge eller noget" når Prins Henrik er død. Det undrer mig at man kan være så uvidende

Jeg har lige grinet af det samme. Håber dog at hendes undskyldning er at hun bare er meget ung. :D
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 156
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 3864

Indlægaf Miss_no_More » 14. feb 2018, 16:12

Ellin skrev:En person på facebook, der fraråder at bruge en bestemt blond/affarvning til håret, fordi hun fik farven i øjet og måtte have det renset/skyllet.

De billeder, der blev lagt op sammen med, kom jeg til at grine lidt af. Fordi så dårligt et menneske var jeg lige på det tidspunkt. :genert:

Ha ha, men den var vel heller ikke beregnet til øjet? :D

"ADVARSEL! Køb ALDRIG mandler fra REMA. Af en uforklarlig grund puttede jeg tre i næsen og efter et døgn, gjorde det afsindigt ondt :(
Derfor HOLD JER FRA DERES MANDLER!"
11
2018 here I come! :banan:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 471
Likede indlæg: 7989

Indlægaf Rosa Espinosa » 14. feb 2018, 18:02

Da kæresten er ude ved postkassen tidligere, så kommer der en ældre dame gående med hendes hund. Hun hiver den ind i vores forhave, så den åbenbart kan bruge den som toilet. Min kæreste siger ret befippet "jeg håber ikke den laver noget", hvortil damen svarer "gør det da noget?". Min kæreste svarer at ja selvfølgelig gør det noget, det er vores forhave, damen siger skuffet nå og hiver sin hund til sig og går videre.
Hvorfor opfører ældre mennesker sig tit som om de kan tillade sig hvad som helst. Det er da grotesk.
14
Tak for tippet, du er bare alletiders, hej hej
Lykke
Kort karma: 144
Likede indlæg: 3002

Indlægaf Lykke » 14. feb 2018, 18:22

Rosa Espinosa skrev:Da kæresten er ude ved postkassen tidligere, så kommer der en ældre dame gående med hendes hund. Hun hiver den ind i vores forhave, så den åbenbart kan bruge den som toilet. Min kæreste siger ret befippet "jeg håber ikke den laver noget", hvortil damen svarer "gør det da noget?". Min kæreste svarer at ja selvfølgelig gør det noget, det er vores forhave, damen siger skuffet nå og hiver sin hund til sig og går videre.
Hvorfor opfører ældre mennesker sig tit som om de kan tillade sig hvad som helst. Det er da grotesk.

Nej det er da ‘ungdommen’ som der er noget galt med. Da ikke de ældre!! Det er altid dem som er høflige. Kun unge mennesker springer over i køen, eller lader deres hunde skide i andre menneskers forhaver... eller...
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 503
Likede indlæg: 8260

Indlægaf Lemonella » 14. feb 2018, 18:30

Lykke skrev:
Rosa Espinosa skrev:Da kæresten er ude ved postkassen tidligere, så kommer der en ældre dame gående med hendes hund. Hun hiver den ind i vores forhave, så den åbenbart kan bruge den som toilet. Min kæreste siger ret befippet "jeg håber ikke den laver noget", hvortil damen svarer "gør det da noget?". Min kæreste svarer at ja selvfølgelig gør det noget, det er vores forhave, damen siger skuffet nå og hiver sin hund til sig og går videre.

Nej det er da ‘ungdommen’ som der er noget galt med. Da ikke de ældre!! Det er altid dem som er høflige. Kun unge mennesker springer over i køen, eller lader deres hunde skide i andre menneskers forhaver... eller...

Jeg tror nu alle aldersgrupper, kan være repræsenteret når det gælder, “hvem gør, hvad”.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"