Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Kolibrien
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:48
Kort karma: 79
Likede indlæg: 588

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kolibrien » 18. feb 2018, 11:41

Hehe I er for wasabi-vilde :worship:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 18. feb 2018, 18:31

Hvorfor vi har TV2 Lorry når vi bor på Sydsjælland.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2018, 18:34

Pandesteg skrev:Hvorfor vi har TV2 Lorry når vi bor på Sydsjælland.

Er det via parabol?
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 18. feb 2018, 18:36

Studsgaard skrev:
Pandesteg skrev:Hvorfor vi har TV2 Lorry når vi bor på Sydsjælland.

Er det via parabol?


Ja!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2018, 18:39

Pandesteg skrev:
Studsgaard skrev:
Pandesteg skrev:Hvorfor vi har TV2 Lorry når vi bor på Sydsjælland.

Er det via parabol?


Ja!

Så har i nok dem allesammen fra alle regionerne. I skal bare lige finde den rigtige :)
Det har vi via canal digital
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 18. feb 2018, 18:43

Studsgaard skrev:
Pandesteg skrev:
Studsgaard skrev:
Pandesteg skrev:Hvorfor vi har TV2 Lorry når vi bor på Sydsjælland.

Er det via parabol?


Ja!

Så har i nok dem allesammen fra alle regionerne. I skal bare lige finde den rigtige :)
Det har vi via canal digital


Tak! :worship: fandt den nu - bare irriterende den ikke er i HD.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 1234 » 18. feb 2018, 21:20

Hvor mange penge folk kan købe bolig for i beliggenhed beliggenhed beliggenhed og ofte i en ret ung alder.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 18. feb 2018, 21:25

2SHY skrev:
Nicolait skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:
2SHY skrev:At jeg lige har købt en mikrofon :genert: Jeg aner ikke hvad der foregår i min overtrætte hjerne


Du skal til at synge og danse, så kan du blive den nye Celine dion. :banan:

Ah dog ikke :) Jeg har tænkt mig at aflægge en audition til en podcast :genert: :blush:


Sådan en historiefortælling?

Ja. Det kaldes voice acting (og nej jeg har absolut nada erfaring med det så det skal nok blive alle tiders :lol: ). Ej jeg har et stykke hvor jeg kan vise jeg kan lidt dialog og lidt mere straight forward oplæsning (som jeg faktisk synes jeg er okay god til).

Det er sådan noget som det her (ca 25 sek inde)



Jeg har da fået dem til at tage en short story ind som jeg har skrevet, så den skulle komme med indenfor den nærmeste fremtid. Så... nu må vi se om min stemme kan bruges til at skræmme livet af folk :lol:

Så... øh... i dag sendte jeg min audition demo afsted og forventede absolut ikke at høre noget og da slet ikke feedback siden der var meldt ud at det kunne de ikke give (bl.a. fordi de nærmest var blevet bestormet af håbefulde mennesker). Og her til aften er den her mail så dumpet ind i min mailbox:

Hi Charlotte,

I'm Jon's sound guy (from Creepy Podcast) and I just wanted to say hello. I listened to your audition today and I thought it was really good - the sound quality was excellent and your accent is nowhere near as bad ass you made it seem in your facebook posts! I think you can become very good at this if you want to.

I would suggest not trying so much to sound like a man when you read male roles - just say it without "thinking" about what "he" sounds like. Your voice is good and your accent is perfectly natural. Heck, I'm from Virginia and sound like a hillbilly when I talk. Your voice is your voice. It's part of what makes you... you!

As you practice, think about speaking your lines as if they are your words. That will help. It takes practice but you can do this. Great hearing you! I hope we'll have the chance to work together very soon!

Best,

Steve

Så nu ved jeg ikke om jeg skal øve noget mere og reaudition eller hvad der skal ske. Jeg er noget rundforvirret faktisk! Men meget smigret!

Jeg har ikke hørt fra den anden podcast jeg sendte demoen til men øve bør jeg nok gøre under alle omstændigheder
16
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 19. feb 2018, 00:23

2SHY skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:
2SHY skrev:At jeg lige har købt en mikrofon :genert: Jeg aner ikke hvad der foregår i min overtrætte hjerne


Du skal til at synge og danse, så kan du blive den nye Celine dion. :banan:

Ah dog ikke :) Jeg har tænkt mig at aflægge en audition til en podcast :genert: :blush:


Sådan en historiefortælling?

Ja. Det kaldes voice acting (og nej jeg har absolut nada erfaring med det så det skal nok blive alle tiders :lol: ). Ej jeg har et stykke hvor jeg kan vise jeg kan lidt dialog og lidt mere straight forward oplæsning (som jeg faktisk synes jeg er okay god til).

Det er sådan noget som det her (ca 25 sek inde)



Jeg har da fået dem til at tage en short story ind som jeg har skrevet, så den skulle komme med indenfor den nærmeste fremtid. Så... nu må vi se om min stemme kan bruges til at skræmme livet af folk :lol:

Så... øh... i dag sendte jeg min audition demo afsted og forventede absolut ikke at høre noget og da slet ikke feedback siden der var meldt ud at det kunne de ikke give (bl.a. fordi de nærmest var blevet bestormet af håbefulde mennesker). Og her til aften er den her mail så dumpet ind i min mailbox:

Hi Charlotte,

I'm Jon's sound guy (from Creepy Podcast) and I just wanted to say hello. I listened to your audition today and I thought it was really good - the sound quality was excellent and your accent is nowhere near as bad ass you made it seem in your facebook posts! I think you can become very good at this if you want to.

I would suggest not trying so much to sound like a man when you read male roles - just say it without "thinking" about what "he" sounds like. Your voice is good and your accent is perfectly natural. Heck, I'm from Virginia and sound like a hillbilly when I talk. Your voice is your voice. It's part of what makes you... you!

As you practice, think about speaking your lines as if they are your words. That will help. It takes practice but you can do this. Great hearing you! I hope we'll have the chance to work together very soon!

Best,

Steve

Så nu ved jeg ikke om jeg skal øve noget mere og reaudition eller hvad der skal ske. Jeg er noget rundforvirret faktisk! Men meget smigret!

Jeg har ikke hørt fra den anden podcast jeg sendte demoen til men øve bør jeg nok gøre under alle omstændigheder


Sejt - du ender jo med at blive myrdet om og om igen på lydbøger. :gogo:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 19. feb 2018, 00:34

Nicolait skrev:
Sejt - du ender jo med at blive myrdet om og om igen på lydbøger. :gogo:

Ah nok ikke lige lydbøger men på podcast. Hvis det da ikke er mig der slår nogen ihjel :devil:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 19. feb 2018, 03:11

2SHY skrev:
Nicolait skrev:
Sejt - du ender jo med at blive myrdet om og om igen på lydbøger. :gogo:

Ah nok ikke lige lydbøger men på podcast. Hvis det da ikke er mig der slår nogen ihjel :devil:


En kvindelig morder. :panik: :-D
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 19. feb 2018, 07:59

Nicolait skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:
Sejt - du ender jo med at blive myrdet om og om igen på lydbøger. :gogo:

Ah nok ikke lige lydbøger men på podcast. Hvis det da ikke er mig der slår nogen ihjel :devil:


En kvindelig morder. :panik: :-D

Oh trust me... har man lyttet til The NoSleep Podcast ved man at de er out there :devil:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Stitch » 19. feb 2018, 08:16

Kolibrien skrev:Om der er nogle, der rent faktisk kan spise alt det wasabi, man får til sin sushi? Det er aldrig lykkedes mig at få spist mere end knap halvdelen.


Jeg synes der er alt for lidt med :slem:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 19. feb 2018, 09:32

2SHY skrev:
Nicolait skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:
Sejt - du ender jo med at blive myrdet om og om igen på lydbøger. :gogo:

Ah nok ikke lige lydbøger men på podcast. Hvis det da ikke er mig der slår nogen ihjel :devil:


En kvindelig morder. :panik: :-D

Oh trust me... har man lyttet til The NoSleep Podcast ved man at de er out there :devil:


:shock:
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 19. feb 2018, 18:34

Hvorfor folk køber så meget på Wish, når der ikke er andet end problemer med leveringen.
1

Tilbage til "Generelt"