Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 4. dec 2018, 13:30

PerXX skrev:
cola skrev:
DenBruneMunk skrev:At en vært kan spørge, twerker du? : https://www.dr.dk/sporten/fodbold/ballo ... oede-nogen


Havde vinderen været Messi eller Ronaldo , så havde de nok ikke fået spørgsmålet om de laver helikopteren???

:shock:

Jeg er mere WTF over hans undskyldning... "mine mangel på engelskundskaber og deres kultur" HALLO mand, havde det været en kvinde fra et hvilket som helst andet land, ville det stadig være stødende.


I øvrigt stillede han spørgsmålet på fransk, så jeg ved ikke helt hvor hans engelskkundskaber kommer ind i billedet.

Han er da helt rundt på gulvet, han snakker fransk til en norsk spiller og giver hans engelskkundskaber skylden... hvilket land kommer ham der sagde det fra ? Danmark ?
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 4. dec 2018, 17:54

Der er åbnet endnu en thai-massage her i byen. I forvejen var der mindst 5. Er der virkelig så mange liderbukke, at der er kunder nok.

Nej, jeg kommer ikke selv så fine steder, man jeg har både øjne og ører
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf In_your_eyes » 4. dec 2018, 19:06

:gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager
4
:pompom:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Misantropen » 4. dec 2018, 19:57

cola skrev:
PerXX skrev:
cola skrev:
DenBruneMunk skrev:At en vært kan spørge, twerker du? : https://www.dr.dk/sporten/fodbold/ballo ... oede-nogen


Havde vinderen været Messi eller Ronaldo , så havde de nok ikke fået spørgsmålet om de laver helikopteren???

:shock:

Jeg er mere WTF over hans undskyldning... "mine mangel på engelskundskaber og deres kultur" HALLO mand, havde det været en kvinde fra et hvilket som helst andet land, ville det stadig være stødende.


I øvrigt stillede han spørgsmålet på fransk, så jeg ved ikke helt hvor hans engelskkundskaber kommer ind i billedet.

Han er da helt rundt på gulvet, han snakker fransk til en norsk spiller og giver hans engelskkundskaber skylden... hvilket land kommer ham der sagde det fra ? Danmark ?

Jeg synes de sagde Sverige i en eller anden nyhedsudsendelse.


Apropos den her sag. Det undrer mig at en masse har været ude og erklære at han er sexistisk osv. på hende fodboldspillerens vegne. Vi kan sagtens blive enige om at det var plat og unødvendigt at spørge om, men jeg synes virkelig ofte mange er hurtige til at pådutte andre nogle følelser de "bør" have.

I et interview efterfølgende udtalte fodboldspilleren at hun ikke havde opfattet det upassende på samme måde som mange andre åbenbart har.

Giv hende dog en chance for lige at reflektere over om hun stadig mener det når stormen har lagt sig, i stedet for at bestemme over hende på den måde :gammel:

Det er da (også) vildt nedladende overfor hende.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 4. dec 2018, 20:10

In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 4. dec 2018, 20:17

landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.


Det har du nemlig ret i. Det er ikke ret længe siden der blev lavet en undersøgelse blandt thaimassage-stederne i Odense, og langt over halvdelen bekræftede at happy ending var en mulighed.
Der var en kvinde, der selv drev en massageklinik uden seksuelle ydelser, der var dødtræt af det ry det gav alle steder, fordi det blev forventet, at hun også lavede happy ending. Det havde hjort, at hun i perioder kun tog kvindelige kunder ind.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 4. dec 2018, 20:21

fisken80 skrev:
landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.


Det har du nemlig ret i. Det er ikke ret længe siden der blev lavet en undersøgelse blandt thaimassage-stederne i Odense, og langt over halvdelen bekræftede at happy ending var en mulighed.
Der var en kvinde, der selv drev en massageklinik uden seksuelle ydelser, der var dødtræt af det ry det gav alle steder, fordi det blev forventet, at hun også lavede happy ending. Det havde hjort, at hun i perioder kun tog kvindelige kunder ind.

Jeg ved, at nogle steder skal kunderne have været der flere gange, inden happy ending er en mulighed.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HerErJeg » 4. dec 2018, 20:29

Jeg skal til Wien i uge 6. Altså midt vinter. Det er en grupperejse, og indtil videre er jeg den eneste som har valgt at tage en taske med udover håndbagage.
Det er koooldt, vi skal være udenfor, pænt tøj, vintertøj, varme sko og alt muligt kan da ikke moses ned i en håndbagage?
1
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf In_your_eyes » 4. dec 2018, 21:30

landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.

Så du ved med 100% sikkerhed at ALLE der tilbyder thai massage også tilbyder happy ending. Imponerende :worship:
0
:pompom:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 4. dec 2018, 21:41

In_your_eyes skrev:
landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.

Så du ved med 100% sikkerhed at ALLE der tilbyder thai massage også tilbyder happy ending. Imponerende :worship:

Come on! Han skriver "rigtig mange", det er du klog nok til at forstå ikke betyder AAALLLLEEEE.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 4. dec 2018, 21:42

In_your_eyes skrev:
landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.

Så du ved med 100% sikkerhed at ALLE der tilbyder thai massage også tilbyder happy ending. Imponerende :worship:

Argh, jeg fik ikke udtrykt mig tydeligt nok, fordi jeg rettede i mit indlæg. Jeg ved, at ikke alle gør.

Men de, som ikke tilbyder happy ending, har også liderbukke blandt kunderne. Nogle spørger efter ekstra under behandlingen
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf In_your_eyes » 4. dec 2018, 21:59

kidkomb skrev:
In_your_eyes skrev:
landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.

Så du ved med 100% sikkerhed at ALLE der tilbyder thai massage også tilbyder happy ending. Imponerende :worship:

Come on! Han skriver "rigtig mange", det er du klog nok til at forstå ikke betyder AAALLLLEEEE.

Åbenbart ikke, dåååmme dåååmme lille mig...
0
:pompom:
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf In_your_eyes » 4. dec 2018, 22:04

landsbytossen skrev:
In_your_ey :puke: es skrev:
landsbytossen skrev:
In_your_eyes skrev::gruble: At nogen tror at der er happy ending includeret ved alle thai massager

Det kan ikke være mig, du hentyder til. For det ved jeg. Men jeg ved også, at der er ved rigtig mange, også dem som officielt siger, der ikke er.

Så du ved med 100% sikkerhed at ALLE der tilbyder thai massage også tilbyder happy ending. Imponerende :worship:

Argh, jeg fik ikke udtrykt mig tydeligt nok, fordi jeg rettede i mit indlæg. Jeg ved, at ikke alle gør.

Men de, som ikke tilbyder happy ending, har også liderbukke blandt kunderne. Nogle spørger efter ekstra under behandlingen

Det giver mening, tak for forklaringen
:blomst:
Jamen jeg er da slet ikke i tvivl om at de spørger efter det alle steder, hvilket jeg synes er et ret underligt syn at have på thai kvinder. "du giver massage, ergo giver du også happy ending" :badr:
0
:pompom:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 4. dec 2018, 22:05

Mistermor skrev:Jeg undrer mig over, hvordan man har det generelt, hvis man kan komme til at græde ved at tale om køer, der slagtes. Altså jeg er helt med på, at landbruget kunne give dyrene bedre vilkår, og at transport osv kan være væmmelig, og at man slår dyrene ihjel. Og jeg kan også godt se, at det er svært at gradbøje forfærdelighed. Men børn spiser græs i Syrien, der er krig og elendighed mange steder, hvordan rummer de det, hvis de kan græde udenfor et slagteri? Det må jo være ulideligt at være dem. (veganere, fra Save movement)

Det undrede også mig, men det kan være man bliver grådlabil af at være vegarianer ... :gruble:
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf zembra1986 » 4. dec 2018, 22:35

Mistermor skrev:Jeg undrer mig over, hvordan man har det generelt, hvis man kan komme til at græde ved at tale om køer, der slagtes. Altså jeg er helt med på, at landbruget kunne give dyrene bedre vilkår, og at transport osv kan være væmmelig, og at man slår dyrene ihjel. Og jeg kan også godt se, at det er svært at gradbøje forfærdelighed. Men børn spiser græs i Syrien, der er krig og elendighed mange steder, hvordan rummer de det, hvis de kan græde udenfor et slagteri? Det må jo være ulideligt at være dem. (veganere, fra Save movement)


En del af mig kan ikke tage det seriøst, men en anden og måske endda lidt større del har faktisk bare ondt af dem. Det må fandme være hårdt at være SÅ medfølende overfor alt levende. Min moster er også ret fanatisk veganer og hun fortæller at hun tit sidder derhjemme og græder over alle dyrs lidelser. Jeg tænker virkelig det er tragisk og forfærdeligt at det kan påvirke et menneske så meget. Det kan da ikke være sundt!

Så er jeg sgu alligevel glad for at være lidt mere "kold og kynisk" (vil dog meget gerne have bedre dyrevelfærd og køber så vidt muligt økologisk og friland).......Det er måske lige til "det må man ikke sige" tråden, men verden er bare ikke indrettet til folk med SÅ meget kærlighed og bliver det nok aldrig.
1

Tilbage til "Generelt"