Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 21. feb 2019, 10:53

cola skrev:
fisken80 skrev:En mand i en gruppe jeg er med i på Facebook. Han ligger inde med en rigtig stor samling tegneserier, der ikke er noget værd i salg, fordi det er ufuldstændige årgange og lettere slidte eksemplarer, der er tale om. Han starter med at skrive, at hvis ingen vil købe dem, så ryger de til forbrændingen. Jeg foreslår ham, at han i stedet giver dem til en genbrugsbutik eller til venteværelset på en børneafdeling på sygehuset. Men det vil han IKKE, for af princip forærer han ikke ting væk...

Det er så underligt, at jeg næsten ikke kan rumme det. Jeg synes det er så meganederen og latterligt, at tænke på den måde.

Hvilken gruppe, jeg samler på tegneserier :-)


Opslaget er slettet nu.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4285

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aesel82 » 21. feb 2019, 11:23

fisken80 skrev:
Aesel82 skrev:
fisken80 skrev:En mand i en gruppe jeg er med i på Facebook. Han ligger inde med en rigtig stor samling tegneserier, der ikke er noget værd i salg, fordi det er ufuldstændige årgange og lettere slidte eksemplarer, der er tale om. Han starter med at skrive, at hvis ingen vil købe dem, så ryger de til forbrændingen. Jeg foreslår ham, at han i stedet giver dem til en genbrugsbutik eller til venteværelset på en børneafdeling på sygehuset. Men det vil han IKKE, for af princip forærer han ikke ting væk...

Det er så underligt, at jeg næsten ikke kan rumme det. Jeg synes det er så meganederen og latterligt, at tænke på den måde.


Jeg er fuldstændig enig med dig.

Kan du ikke byde ham en 10’er og så kan du donere dem videre? Så har han da ikke givet noget væk :D


Nænej, for de sælges kun til "den rigtige køber" (det er ikke uddybet hvem det er) og der skal være tale om en seriøs pris... det er simpelthen SÅ mærkeligt.



:forvirret:

Han lyder som en spøjs fætter.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Moderation

Indlægaf Sophies-mor » 21. feb 2019, 12:47

Sophies-mor skrev:Indlægget er redigeret, da det overtræder retningslinjerne


Uddrag fra retningslinjerne: "Chikane og mobning af andre brugere vil medføre advarsler med senere bortvisning, hvis advarslen ikke efterfølges. Negativ omtale af andre/tidligere debattører fra andre debatter er heller ikke ønsket her på debatten...."

Ok.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Moderation

Indlægaf Sophies-mor » 21. feb 2019, 19:21

Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Indlægget er redigeret, da det overtræder retningslinjerne


Uddrag fra retningslinjerne: "Chikane og mobning af andre brugere vil medføre advarsler med senere bortvisning, hvis advarslen ikke efterfølges. Negativ omtale af andre/tidligere debattører fra andre debatter er heller ikke ønsket her på debatten...."

Ok.

Jeg vil i øvrigt gerne bede vedkommende admin, der har redigeret dette indlæg om at kontakte mig.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 22. feb 2019, 10:00

Hvad der har fået S til at stemme for et forslag startet af DF, kan nogen forklare det ?
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 22. feb 2019, 10:05

Der er en tråd, der hedder "Penge tjent i udlandet til DK" med -1 svar og når man trykker på den, får man besked om, at den ikke findes.

Hvordan kan den ikke findes, når man kan se den? Og hvordan kan der være mindre end 0 svar? Det er meget, meget mystisk :lol:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 22. feb 2019, 10:07

cola skrev:Hvad der har fået S til at stemme for et forslag startet af DF, kan nogen forklare det ?

S ligger reelt set ikke særlig langt fra DF's politik på ret mange områder. De er bare mere stuerene, og pakker tingene pænere ind.
3
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Charly » 22. feb 2019, 10:13

cola skrev:Hvad der har fået S til at stemme for et forslag startet af DF, kan nogen forklare det ?

Der er snart ikke forskel på S og DF mere.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16241
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1408
Likede indlæg: 30219

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf TinaW » 22. feb 2019, 10:15

fisken80 skrev:
Aesel82 skrev:
fisken80 skrev:En mand i en gruppe jeg er med i på Facebook. Han ligger inde med en rigtig stor samling tegneserier, der ikke er noget værd i salg, fordi det er ufuldstændige årgange og lettere slidte eksemplarer, der er tale om. Han starter med at skrive, at hvis ingen vil købe dem, så ryger de til forbrændingen. Jeg foreslår ham, at han i stedet giver dem til en genbrugsbutik eller til venteværelset på en børneafdeling på sygehuset. Men det vil han IKKE, for af princip forærer han ikke ting væk...

Det er så underligt, at jeg næsten ikke kan rumme det. Jeg synes det er så meganederen og latterligt, at tænke på den måde.



Jeg er fuldstændig enig med dig.

Kan du ikke byde ham en 10’er og så kan du donere dem videre? Så har han da ikke givet noget væk :D


Nænej, for de sælges kun til "den rigtige køber" (det er ikke uddybet hvem det er) og der skal være tale om en seriøs pris... det er simpelthen SÅ mærkeligt.


Apropos "den rigtige køber", så ser jeg ofte når jeg kigger hesteannoncer at prisen kan forhandles ved rette køber/hjem. Hvem vil dog sælge et levende væsen til nogen, man ikke mener er rette køber/hjem i første omgang.... :forvirret2:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. feb 2019, 11:04

Flora skrev:Der er en tråd, der hedder "Penge tjent i udlandet til DK" med -1 svar og når man trykker på den, får man besked om, at den ikke findes.

Hvordan kan den ikke findes, når man kan se den? Og hvordan kan der være mindre end 0 svar? Det er meget, meget mystisk :lol:

:D

Jeg slettede den igen fordi det egentlig var et ret uskyldigt spørgsmål, men jeg så tråden med hvor nogle har hapset af kassen osv og tænkte at der nok kunne komme en shitstorm
Min vej. Men ja, det ser helt skørt ud :lol:
1
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kerrigan » 22. feb 2019, 18:00

Undrer mig over hvem det egentligt er der ser alle de madprogrammer der konstant bliver spyttet ud. :gruble:
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
loular
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. dec 2015, 19:04
Kort karma: 39
Likede indlæg: 456

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf loular » 22. feb 2019, 18:06

Kerrigan skrev:Undrer mig over hvem det egentligt er der ser alle de madprogrammer der konstant bliver spyttet ud. :gruble:


Mig :genert:
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 22. feb 2019, 18:08

loular skrev:
Kerrigan skrev:Undrer mig over hvem det egentligt er der ser alle de madprogrammer der konstant bliver spyttet ud. :gruble:


Mig :genert:

Og mig. Ikke fordi jeg synes de et spændende... Men altså.. Jeg gider ikke skifte når de kommer.
1
...
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kerrigan » 22. feb 2019, 18:09

loular skrev:
Kerrigan skrev:Undrer mig over hvem det egentligt er der ser alle de madprogrammer der konstant bliver spyttet ud. :gruble:


Mig :genert:


:lol: :genert:

Der kommer et nyt madprogram på DR1, og så var det at jeg undrede mig. Jeg zapper altid over sådanne programmer.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 22. feb 2019, 18:44

Om kattegrus er organisk affald eller hvilken molock, det skal smides i :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"