Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41797

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LaMariposa » 9. jul 2019, 06:28

Hvad chips/nachos hedder i ental? Chip og nacho lyder lidt skørt...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 9. jul 2019, 23:02

sigge skrev:
kidkomb skrev:Fazers skolekridt har altid været en all-time favorit hos mig, men nu har de guddødemig ændret smagen!?
De smager for meget af mint nu.
HVORFOR gør de store firmaer det gang på gang?
"Ny, forbedret smag". Eh, nej? Så godt som aldrig. Og; tror I at vi ville købe jeres produkt, hvis vi mente at det burde smage af noget andet?
Et godt eksempel er Aldays trusseindlæg. "Kom vi putter mere parfume i, så er der sikkert flere der vil købe vores produkt". Nej? I glemmer fuldkommen at forsøge at forstå hvorfor forbrugerne køber jeres produkt. Det kan ske at I får nye kunder (Næh, det gjorde I så ikke, men det kunne enhver dansker snart sagt have fortalt jer) men I mister lige så mange af de gamle.
Argh, det irriterer mig.


Jeg hader stadig Malaco lidt for at ødelægge Lagerman Lakridskonfekt. :genert:

Okay, de ændrede det muligvis, fordi det viste sig at nogle af indholdsstofferne var potentielt sundhedsskadelige, men de ødelagde også fuldkommen smagen. Jeg savner de orange lakridskonfekt, som de smagte i gamle dage.

Det samme med de røde “snørebånd” de både har fået forkert smag og konsistens :puke: :whine:
4
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf AgentPixie » 10. jul 2019, 05:42

Om der er nogen der synes Side 9 pigerne er pæne/lækre/sexede?
4
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 10. jul 2019, 16:07

Jeg mødte Securitas som billetkontrollør i bussen i går morges (Movia). Plejer det ikke at være g4s :gruble:
Nu undrer jeg mig over, hvor længe jeg bevidstløst har stukket kortet frem uden at bemærke uniformen.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Misantropen » 10. jul 2019, 17:09

AgentPixie skrev:Om der er nogen der synes Side 9 pigerne er pæne/lækre/sexede?

Ja, det synes jeg indimellem(jeg kigger ikke dagligt)

Det er snarere deres manglende engagement, talent og påklædningen(slidte sko, tøj der ikke passer sammen etc.) der gør det usexet :genert: Og dårlige fotografer..
0
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1126

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf differentdaydifferentperson » 10. jul 2019, 17:47

Hvorfor alle stoffer ikke er lovlige
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 11. jul 2019, 04:12

differentdaydifferentperson skrev:Hvorfor alle stoffer ikke er lovlige

Det er fordi staten godt kan lide at bestemme over dit liv og dine valg, for så opdager du til sidst ikke at de også har valgt hvilken mælk du må købe eller hvilket tøj du må gå med. Hvilket vi efterhånden er nået til nu.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf BlueBunny » 11. jul 2019, 04:20

cola skrev:
differentdaydifferentperson skrev:Hvorfor alle stoffer ikke er lovlige

Det er fordi staten godt kan lide at bestemme over dit liv og dine valg, for så opdager du til sidst ikke at de også har valgt hvilken mælk du må købe eller hvilket tøj du må gå med. Hvilket vi efterhånden er nået til nu.


:alien:

... eller noget med at visse stoffer fucker dig op i sådan en grad at du er til fare for andre og dig selv.
16
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Primerose » 11. jul 2019, 04:36

zembra1986 skrev:Om jeg mon er den eneste der får hovedpine af at være ude i blæsevejr?


Det gør jeg også! Det starter i ørerne og føles som at blive stukket med strikkepinde ind i øregangen, hvorefter smerten spreder sig til hele hovedet :shock:
Heldigvis sker det næsten kun når jeg cykler i blæsevejr. Specielt om vinteren.

Tror desuden det er arveligt. Min mor og mormor har også altid sagt, at de får ørepine af blæsevejr.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Primerose » 11. jul 2019, 04:42

Studsgaard skrev:
sigge skrev:
kidkomb skrev:Fazers skolekridt har altid været en all-time favorit hos mig, men nu har de guddødemig ændret smagen!?
De smager for meget af mint nu.
HVORFOR gør de store firmaer det gang på gang?
"Ny, forbedret smag". Eh, nej? Så godt som aldrig. Og; tror I at vi ville købe jeres produkt, hvis vi mente at det burde smage af noget andet?
Et godt eksempel er Aldays trusseindlæg. "Kom vi putter mere parfume i, så er der sikkert flere der vil købe vores produkt". Nej? I glemmer fuldkommen at forsøge at forstå hvorfor forbrugerne køber jeres produkt. Det kan ske at I får nye kunder (Næh, det gjorde I så ikke, men det kunne enhver dansker snart sagt have fortalt jer) men I mister lige så mange af de gamle.
Argh, det irriterer mig.


Jeg hader stadig Malaco lidt for at ødelægge Lagerman Lakridskonfekt. :genert:

Okay, de ændrede det muligvis, fordi det viste sig at nogle af indholdsstofferne var potentielt sundhedsskadelige, men de ødelagde også fuldkommen smagen. Jeg savner de orange lakridskonfekt, som de smagte i gamle dage.

Det samme med de røde “snørebånd” de både har fået forkert smag og konsistens :puke: :whine:


Og Katjes’ Salte Fisk. De plejede at smage vildt godt, og så ændrede de et eller andet, og nu er de bare... meh.

Ligesom Nestea der ændrede totalt smag efter skiftet fra sukker til stevia.

:badr:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LaScrooge » 11. jul 2019, 05:01

Primerose skrev:
Studsgaard skrev:
sigge skrev:
kidkomb skrev:Fazers skolekridt har altid været en all-time favorit hos mig, men nu har de guddødemig ændret smagen!?
De smager for meget af mint nu.
HVORFOR gør de store firmaer det gang på gang?
"Ny, forbedret smag". Eh, nej? Så godt som aldrig. Og; tror I at vi ville købe jeres produkt, hvis vi mente at det burde smage af noget andet?
Et godt eksempel er Aldays trusseindlæg. "Kom vi putter mere parfume i, så er der sikkert flere der vil købe vores produkt". Nej? I glemmer fuldkommen at forsøge at forstå hvorfor forbrugerne køber jeres produkt. Det kan ske at I får nye kunder (Næh, det gjorde I så ikke, men det kunne enhver dansker snart sagt have fortalt jer) men I mister lige så mange af de gamle.
Argh, det irriterer mig.


Jeg hader stadig Malaco lidt for at ødelægge Lagerman Lakridskonfekt. :genert:

Okay, de ændrede det muligvis, fordi det viste sig at nogle af indholdsstofferne var potentielt sundhedsskadelige, men de ødelagde også fuldkommen smagen. Jeg savner de orange lakridskonfekt, som de smagte i gamle dage.

Det samme med de røde “snørebånd” de både har fået forkert smag og konsistens :puke: :whine:


Og Katjes’ Salte Fisk. De plejede at smage vildt godt, og så ændrede de et eller andet, og nu er de bare... meh.

Ligesom Nestea der ændrede totalt smag efter skiftet fra sukker til stevia.

:badr:


Fiskene blev veganske. Det var en stor tragedie. Det var både smag og konsistens der ændredes.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2019, 08:25

Hvorfor vi, i vores kommune, ikke har affaldssortering af blød plast, men kun af hård.
Vi kan sortere, og komme af med, rest/bio/papir(som også er en del paplignende ting bla æggebakker og kartoner til cornflakes)/glas/metal/batterier/småelektronik/hård plast.
Hvad med blød plast? Skal jeg starte min bil kun for at køre på genbrugen med blød plast? Det er så sært.
Og hvorfor kan blød og hård plast ikke blandes?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 11. jul 2019, 08:51

paint skrev:
dgd2007 skrev:
paint skrev:Et rabattilbud fra Hotels.com

spar op til 30%.
Rejs mellem 21 november 2015 og 6 juni 2079

Et rabattilbud, der går frem til om 60 år :gammel:

Det lyder da fint - hvis jeg skal rejse, bliver det helt sikkert inden for den periode under alle omstændigheder. :fløjt:


Du kan endda rejse 4 år tilbage i tiden, og stadig få rabatten. ;)

Det kunne man jo selvfølgelig godt nogle gange have brug for ... :-D
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Alphilia » 11. jul 2019, 08:59

[quote="kidkomb"]Hvorfor vi, i vores kommune, ikke har affaldssortering af blød plast, men kun af hård.
Vi kan sortere, og komme af med, rest/bio/papir(som også er en del paplignende ting bla æggebakker og kartoner til cornflakes)/glas/metal/batterier/småelektronik/hård plast.
Hvad med blød plast? Skal jeg starte min bil kun for at køre på genbrugen med blød plast? Det er så sært.
Og hvorfor kan blød og hård plast ikke blandes?[/

Vores container er til både hård og blød plast. Om det sorteres senere aner jeg ikke
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lys » 11. jul 2019, 09:09

kidkomb skrev:Hvorfor vi, i vores kommune, ikke har affaldssortering af blød plast, men kun af hård.
Vi kan sortere, og komme af med, rest/bio/papir(som også er en del paplignende ting bla æggebakker og kartoner til cornflakes)/glas/metal/batterier/småelektronik/hård plast.
Hvad med blød plast? Skal jeg starte min bil kun for at køre på genbrugen med blød plast? Det er så sært.
Og hvorfor kan blød og hård plast ikke blandes?



Vi sorterer hård og blød plast sammen i Københavns Kommune, så det kan det også. Det må afhænge af det anlæg, kommunen afleverer plastfraktionen til.
0

Tilbage til "Generelt"