Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 30. apr 2016, 17:08

HappyPaww skrev:
dgd2007 skrev:
HappyPaww skrev:Drt har nok været for det revolutionerende nye produkt "Smyr" - en blanding af skyr og smør :tie:

Ah! Jeg skal prøve at se bedre efter, hvis den reklame kommer igen. (De viser en masse i øvrigt gode billeder fra Thy.)

Er det da ikke Bakkedal smørbart reklamen? :gruble:

De har vist også lavet en smyr-tingeling. Forstå det hvem der kan.

jojo.. http://bakkedal.info/produkter/bakkedal-med-skyr.aspx
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 30. apr 2016, 17:35

Jo, I har ret! Der står også "med" Skyr - jeg havde bare ikke set det der "med". Nå men så blev det jo opklaret. Men det er som sagt gode billeder fra Thy. Vi blev da enige om at tage derop en eller anden gang, når vi bliver gamle ... :)
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. apr 2016, 18:01

Det opslag jeg så på facebook i en gruppe der handler om events osv i min by. Opslaget lød cirka sådan: Jeg søger 50-60 klapstole til min datters konfirmation i morgen.

I MORGEN? Hvordan kan man lige komme i tanke om dagen før, at man mangler 50 siddepladser?
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Marichen12 » 30. apr 2016, 18:21

Mulan skrev:
Crookshanks skrev:
Mulan skrev:
Crookshanks skrev:Hvad fanden en hveps luskede rundt efter i mit køkken? Det fortrød den hurtigt... :afro:

Det er utidigt med flyvende kryb - jeg har fundet myggestik! MYGGESTIK! Efter det har sneet og haglet. Jeg klager til Forbrugsforeningen gør jeg. :cuss:


De små svin skal bare udryddes. Jeg havde et kæmpe hvepsebo forrige år. Det var så slemt at de kravlede frem under gulvpanelerne. De skal overhovedet ikke overveje, at flytte ind her i nærheden igen :sur:

Hvepse og tæger er bevis på at Satan eksisterer. Og de skal bare dø.


Tæger/flåter er - by far - noget af det klammeste :panik: Tre børn i udflytterbørnehave har IKKE gjort mig immun overfor synet af dem :tie:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20991

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 12:17

Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Elvispop » 1. maj 2016, 18:57

2SHY skrev:Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes


Folk må ha dovne fingre.
Jeg bliver kaldt elvis, og på den gamle blev jeg tit kaldt ep
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20991

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 19:02

Elvispop skrev:
2SHY skrev:Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes


Folk må ha dovne fingre.
Jeg bliver kaldt elvis, og på den gamle blev jeg tit kaldt ep

Altså hvis jeg havde et monsterlangt og kompliceret nick så kunne jeg forstå det. Det her med at skippe et tal og undlade at holde shift nede er lidt pudsigt

Jeg tror også altid jeg ender med at tænke Elvis ved dig men jeg kan ikke huske om jeg også får pop med :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 1. maj 2016, 21:27

2SHY skrev:
Elvispop skrev:
2SHY skrev:Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes


Folk må ha dovne fingre.
Jeg bliver kaldt elvis, og på den gamle blev jeg tit kaldt ep

Altså hvis jeg havde et monsterlangt og kompliceret nick så kunne jeg forstå det. Det her med at skippe et tal og undlade at holde shift nede er lidt pudsigt

Jeg tror også altid jeg ender med at tænke Elvis ved dig men jeg kan ikke huske om jeg også får pop med :genert:

Jeg sad og tænkte, at du måske ikke udtaler det too shy selv, men nærmere tushie, siden det undrede dig :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20991

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 21:38

kidkomb skrev:
2SHY skrev:
Elvispop skrev:
2SHY skrev:Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes


Folk må ha dovne fingre.
Jeg bliver kaldt elvis, og på den gamle blev jeg tit kaldt ep

Altså hvis jeg havde et monsterlangt og kompliceret nick så kunne jeg forstå det. Det her med at skippe et tal og undlade at holde shift nede er lidt pudsigt

Jeg tror også altid jeg ender med at tænke Elvis ved dig men jeg kan ikke huske om jeg også får pop med :genert:

Jeg sad og tænkte, at du måske ikke udtaler det too shy selv, men nærmere tushie, siden det undrede dig :lol:

:lol: Nej dog ikke :lol: Den er god nok med Too Shy :D
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 1. maj 2016, 21:51

At der er profiler på FB, man ikke kan blokere?
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20991

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 2. maj 2016, 07:51

Guldlok skrev:Konfirmationskørsel.

Altså, jeg ved godt det har været sådan nogle år, men hvornår blev det en trend?!
Nu er jeg da ingen olding (selvom jeg føler det sådan ved udtalelser som denne her) og konfirmeret i 2001 og jeg så ikke én eneste, der blev kørt fra kirke til fest i fancy biler.

Vi blev konfirmeret, fik taget billeder, ønskede hinanden tillykke mv. og så kørte vi ellers hver især med vores forældre i deres helt almindelige biler til vores fester.

Det var det samme her men også tilbage i 90'erne *mimre* :gammel: Jeg synes det virker ret overskruet i det og der går hurtigt sport i den med vildere og vildere ting. Før vi har set os om bliver de vel hentet i helikopter
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 2. maj 2016, 08:58

Guldlok skrev:
2SHY skrev:Det var det samme her men også tilbage i 90'erne *mimre* :gammel: Jeg synes det virker ret overskruet i det og der går hurtigt sport i den med vildere og vildere ting. Før vi har set os om bliver de vel hentet i helikopter


Jeg synes det er lidt mærkeligt, at leje fancy biler til konfirmander. Jeg kunne forstå det, hvis ens far, onkel eller anden familie lidt tilfældigvis havde en sej bil, motorcykel eller lignende, men som det er nu er det jo bare blevet en konkurrence (måske mest blandt forældrene endda..). "SE OS, VI HAR RÅD TIL DYRE BILER". :genert:

Men det må man nok ikke tænke. :fløjt:


Jeg regner med mine drenge bliver hentet i en amerikaner bil når de skal konfirmeres om to og tre år. Men det er fordi min onkel og tante har en hver, det er deres hobby. Men skulle vi ud og leje såda en eller en limo eller what ever, så var de bare blevet smidt i vores almindelige bil.

Jeg tænker om ikke dem der lejer bilerne, gør det fordi det trods alt er så speciel ting at det hører til en speciel dag, derfor bliver det på konfirmationsdagen og ikke på en anden almindelig dag børnene får sådan en oplevelse.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 2. maj 2016, 09:03

Dengang JEG blev konfirmeret for 10 år siden, der gik vi til kirken :gammel:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20991

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 2. maj 2016, 09:53

Guldlok skrev:Og så undrer jeg mig over denne mail fra Apple;

Skærmbillede 2016-05-02 kl. 10.06.59.png


Altså sådan en iPad Pro har en startpris for den mindste model på 5087,50 kr.
Køber nogen så dyre morsdagsgaver ?! :gruble:

Hvad blev der af at give en buket blomster, chokolade, en middag eller lignende?! :genert: :blomst:

Nok har min mor en iPad men hun ville ikke ane hvad hun skulle med en Pro ud over det absolut basale som hun allerede kan
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 2. maj 2016, 11:16

Guldlok skrev:Og så undrer jeg mig over denne mail fra Apple;

Skærmbillede 2016-05-02 kl. 10.06.59.png


Altså sådan en iPad Pro har en startpris for den mindste model på 5087,50 kr.
Køber nogen så dyre morsdagsgaver ?! :gruble:

Hvad blev der af at give en buket blomster, chokolade, en middag eller lignende?! :genert: :blomst:


Jeg kan godt lide, at den åbenbart gør lige så meget for min mor, som hun gør for mig. Det er sikkert en fin maskine - men alligevel?
"Her er en iPad, mor, tak for fødslen, opdragelsen og for at du elsker mig - så er vi kvit."
0

Tilbage til "Generelt"