Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 29. dec 2016, 12:27

Novella skrev:At man kun drikker champagne til nytår. Hvorfor gør man egentlig ikke det noget oftere? Det bliver fandme et nytårsforsæt for 2017 her.


Det GØR man også! ;)

Billede Billede
Skål
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 29. dec 2016, 12:34

Ficus skrev:Ser DR2s 24 timer vi aldrig glemmer kavalkade.

Undrer mig over hvor dårligt jeg generelt husker de danske begivenheder.

Lige nu om fyrværkerifabrikken i Seest.
Altså kan da godt huske det skete, men slet ikke at det var så vildt og alt de omkringliggende huse brændte til grunden og at vinduer, glas og flasker smadrede og fløj rundt i en endnu større omkreds.


Tænk hvis Tv2 news havde eksisteret da Seest sprang i luften, de ville have fået en kollektiv orgasme, og stillet om live, ved hvert eneste brag, og rapportere havde sneget sig rundt i alle baghaverne og fortalt om hver enkelt smadret rude og murskade. Der ville have været flere newsfolk end brandfolk :devil:
Men det er nok også derfor at vi ikke husker tidligere hændelser så godt, vi er vant til, at selv små ting, får den helt store tur nu :gruble:
Senest rettet af Wizzze 29. dec 2016, 13:05, rettet i alt 1 gang.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lulu-p » 29. dec 2016, 12:38

Wizzze skrev:
Ficus skrev:Ser DR2s 24 timer vi aldrig glemmer kavalkade.

Undrer mig over hvor dårligt jeg generelt husker de danske begivenheder.

Lige nu om fyrværkerifabrikken i Seest.
Altså kan da godt huske det skete, men slet ikke at det var så vildt og alt de omkringliggende huse brændte til grunden og at vinduer, glas og flasker smadrede og fløj rundt i en endnu større omkreds.


Tænk hvis Tv2 havde eksisteret da Seest sprang i luften, de ville have fået en kollektiv orgasme, og stillet om live, ved hvert eneste brag, og rapportere havde sneget sig rundt i alle baghaverne og fortalt om hver enkelt smadret rude og murskade. Der ville have været flere newsfolk end brandfolk :devil:
Men det er nok også derfor at vi ikke husker tidligere hændelser så godt, vi er vant til, at selv små ting, får den helt store tur nu :gruble:


TV2 eksisterede da i bedste velgående. Jeg mener et var i 2004 at Seest sprang i luften. Men det er muligt at dere news-kanal endnu ikke eksisterede..og deres helikopter endnu ikke indkøbt :gruble:
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lulu-p » 29. dec 2016, 12:42

Novella skrev:At man kun drikker champagne til nytår. Hvorfor gør man egentlig ikke det noget oftere? Det bliver fandme et nytårsforsæt for 2017 her.


Altså..det er helt normalt at åbne en flaske bobler som velkomstdrink i vores omgangskreds. Mærkedage fejres også med bobler..og så er det jo virkelig svært at spise sushi uden bobler :D .

En varm sommerdag på altanen er også oplagt. Anledningerne kan tælles i 1000 tal..så bare kom igang :-p
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 29. dec 2016, 13:05

lulu-p skrev:
Wizzze skrev:
Ficus skrev:Ser DR2s 24 timer vi aldrig glemmer kavalkade.

Undrer mig over hvor dårligt jeg generelt husker de danske begivenheder.

Lige nu om fyrværkerifabrikken i Seest.
Altså kan da godt huske det skete, men slet ikke at det var så vildt og alt de omkringliggende huse brændte til grunden og at vinduer, glas og flasker smadrede og fløj rundt i en endnu større omkreds.


Tænk hvis Tv2 havde eksisteret da Seest sprang i luften, de ville have fået en kollektiv orgasme, og stillet om live, ved hvert eneste brag, og rapportere havde sneget sig rundt i alle baghaverne og fortalt om hver enkelt smadret rude og murskade. Der ville have været flere newsfolk end brandfolk :devil:
Men det er nok også derfor at vi ikke husker tidligere hændelser så godt, vi er vant til, at selv små ting, får den helt store tur nu :gruble:


TV2 eksisterede da i bedste velgående. Jeg mener et var i 2004 at Seest sprang i luften. Men det er muligt at dere news-kanal endnu ikke eksisterede..og deres helikopter endnu ikke indkøbt :gruble:


Ja der var lige smuttet et news
1
Do as I say! :whip:
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buffy » 29. dec 2016, 14:18

Champagne? Det smager jo ikke ret godt...
5
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophaya » 29. dec 2016, 14:35

Wizzze skrev:
Ficus skrev:Ser DR2s 24 timer vi aldrig glemmer kavalkade.

Undrer mig over hvor dårligt jeg generelt husker de danske begivenheder.

Lige nu om fyrværkerifabrikken i Seest.
Altså kan da godt huske det skete, men slet ikke at det var så vildt og alt de omkringliggende huse brændte til grunden og at vinduer, glas og flasker smadrede og fløj rundt i en endnu større omkreds.


Tænk hvis Tv2 news havde eksisteret da Seest sprang i luften, de ville have fået en kollektiv orgasme, og stillet om live, ved hvert eneste brag, og rapportere havde sneget sig rundt i alle baghaverne og fortalt om hver enkelt smadret rude og murskade. Der ville have været flere newsfolk end brandfolk :devil:
Men det er nok også derfor at vi ikke husker tidligere hændelser så godt, vi er vant til, at selv små ting, får den helt store tur nu :gruble:


Ulykken i Seest var faktisk så voldsomt, at det var decideret traumatisk for mange børn/beboere i området. Der bliver stadig forsket i børnenes grad af PTSD :) Det er lidt sjovt, at folk husker det som en så lille ting :P
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Myresluger » 29. dec 2016, 14:52

Buffy skrev:Champagne? Det smager jo ikke ret godt...


Lige mine ord! Champagne og mine smagsløg er ikke et godt match :genert: Næh rødvin du, det ved man hvad er :ivrig:
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 29. dec 2016, 15:01

... hvad "puavad-BANG-ging" er? :gruble:
Alle bankreklamer har snakket om det de sidste par år!
1
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buffy » 29. dec 2016, 15:05

Myresluger skrev:
Buffy skrev:Champagne? Det smager jo ikke ret godt...


Lige mine ord! Champagne og mine smagsløg er ikke et godt match :genert: Næh rødvin du, det ved man hvad er :ivrig:


Rødvin :lun:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 29. dec 2016, 15:39

Nu, I snakker om Seest...

Jeg mener at kommunen vil bygge der (eller også vil de sælge området og lade andre bygge der).. men området skal hedde Fyrværkeri-parken.


På den ene side er navnet malplaceret, på den anden side er det jo netop dét man husker området for. :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4283

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aesel82 » 29. dec 2016, 17:07

icelady skrev:Nu, I snakker om Seest...

Jeg mener at kommunen vil bygge der (eller også vil de sælge området og lade andre bygge der).. men området skal hedde Fyrværkeri-parken.


På den ene side er navnet malplaceret, på den anden side er det jo netop dét man husker området for. :gruble:


Det er Lejerbo, der vil bygge udlejningsboliger der.
Jeg synes navnet er enormt malplaceret og upassende.

http://www.jv.dk/artikel/2415998:Koldin ... keriparken
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. dec 2016, 18:37

Dame i perifære vennekreds, der simpelthen laver så meget og voldsomt drama at det nærmest bliver komisk, pga kærestebøvl. Virkelig sådan noget med at opsøge folk midt om natten, være fuld og råbe og skrige og blande alle mulige stakkels udenforstående ind i det. Samtidig med at hun igen og igen poster de der billeder på facebook om at hun hader drama og hun håber 2017 bliver dramafrit år osv.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 29. dec 2016, 20:06

Sophaya skrev:
Wizzze skrev:
Ficus skrev:Ser DR2s 24 timer vi aldrig glemmer kavalkade.

Undrer mig over hvor dårligt jeg generelt husker de danske begivenheder.

Lige nu om fyrværkerifabrikken i Seest.
Altså kan da godt huske det skete, men slet ikke at det var så vildt og alt de omkringliggende huse brændte til grunden og at vinduer, glas og flasker smadrede og fløj rundt i en endnu større omkreds.


Tænk hvis Tv2 news havde eksisteret da Seest sprang i luften, de ville have fået en kollektiv orgasme, og stillet om live, ved hvert eneste brag, og rapportere havde sneget sig rundt i alle baghaverne og fortalt om hver enkelt smadret rude og murskade. Der ville have været flere newsfolk end brandfolk :devil:
Men det er nok også derfor at vi ikke husker tidligere hændelser så godt, vi er vant til, at selv små ting, får den helt store tur nu :gruble:


Ulykken i Seest var faktisk så voldsomt, at det var decideret traumatisk for mange børn/beboere i området. Der bliver stadig forsket i børnenes grad af PTSD :) Det er lidt sjovt, at folk husker det som en så lille ting :P

Jeg havde helt glemt det :0
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 29. dec 2016, 20:07

Myresluger skrev:
Buffy skrev:Champagne? Det smager jo ikke ret godt...


Lige mine ord! Champagne og mine smagsløg er ikke et godt match :genert: Næh rødvin du, det ved man hvad er :ivrig:

Jeg har samme problem med rødvin og øl
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"