Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 6. dec 2015, 15:07

Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg stod op kl. 7.30 og havde en lang liste med ting, jeg skulle nå i dag. Lave tre slags chokolade, lave pebernødder, overtrække honninghjerter med chokolade, gøre rent, i fitness og til julefrokost.

Jeg har fået lagt dejen til pebernødder, lavet fyldet til to slags chokolade og færdiggjort den ene slags.. That's it.. Og jeg har haft så travlt, at jeg ikke har haft tid til frokost..

Hvordan er det overhovedet muligt?



Iiihh. Det er hel uudholdeligt som mine fingre klør nu. :devil: Sorry SM. Jeg ska nok la vær. :blush2:


Har jeg sagt noget dumt igen? :genert:


Neej nuser. :D Det er bare den dumme firebird der driller igen. :devil:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Rapfisk » 6. dec 2015, 15:17

At der åbenbart ikke er en singletråd herinde.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 6. dec 2015, 18:12

Smiling_Goat skrev:Nuser? :ticks:

    Billede
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 7. dec 2015, 13:53

Jeg undrer mig over hvorfor man bager julesmåkager når nu den rå dej smager så meget bedre end de bagte småkager :gruble: :deer:
6
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 14:00

GLS. Jeg venter en pakke i dag (noget til køkkenet - selvfølgelig!), og for en times tid siden kunne jeg se GLS-bilen parkere uden for opgangen. Så langt så godt - men der kom bare ingen pakke! De to chauffører rodede hele vogntøjet igennem, hvorefter de øjensynligt gav op - OG KØRTE! Min pakke er stadig angivet som på vej til at blive leveret; gad vide hvor den så er... :gruble:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 15:11

ShuruQ skrev:Hvor den gigantiske hveps der pludselig fløj rundt i min stue kom fra?


:whine:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. dec 2015, 15:22

Fillie skrev:GLS. Jeg venter en pakke i dag (noget til køkkenet - selvfølgelig!), og for en times tid siden kunne jeg se GLS-bilen parkere uden for opgangen. Så langt så godt - men der kom bare ingen pakke! De to chauffører rodede hele vogntøjet igennem, hvorefter de øjensynligt gav op - OG KØRTE! Min pakke er stadig angivet som på vej til at blive leveret; gad vide hvor den så er... :gruble:


Jeg forhøjer med Post DK. Jeg fik en mail om at nu var min pakke afleveret på min adresse. Men der er sgu ingen pakke nogen steder og jeg har været hjemme hele dagen :(
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 15:48

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:GLS. Jeg venter en pakke i dag (noget til køkkenet - selvfølgelig!), og for en times tid siden kunne jeg se GLS-bilen parkere uden for opgangen. Så langt så godt - men der kom bare ingen pakke! De to chauffører rodede hele vogntøjet igennem, hvorefter de øjensynligt gav op - OG KØRTE! Min pakke er stadig angivet som på vej til at blive leveret; gad vide hvor den så er... :gruble:


Jeg forhøjer med Post DK. Jeg fik en mail om at nu var min pakke afleveret på min adresse. Men der er sgu ingen pakke nogen steder og jeg har været hjemme hele dagen :(


Meget mærkeligt firma. Eller måske lever du et dobbeltliv, som er så godt skjult, at du ikke engang kender til det. :gruble:

GLS har netop været her igen, og det lignede umiskendeligt den samme bil med de samme chauffører. Men pakken er i hus. :danse:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. dec 2015, 15:59

Fillie skrev:
Meget mærkeligt firma. Eller måske lever du et dobbeltliv, som er så godt skjult, at du ikke engang kender til det. :gruble:

GLS har netop været her igen, og det lignede umiskendeligt den samme bil med de samme chauffører. Men pakken er i hus. :danse:


Heldige dig! :lol2:
Jaeh, jeg tænker det sikkert er min onde tvilling der messer med mit liv igen! :naughty:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 16:03

Måske har vi at gøre med endnu et par ting, som har været på spændende eventyr ligesom pungen? :slem:

Dog har jeg svært ved at forestille mig "Stegesoens Forunderlige Rejse"; altså den er for tung til lige at snige sig med nogen, med mindre man er kæmpe stor og stærk...

Nu bliver det for mærkeligt. :stoned:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 16:10

Rakel skrev:At folk står 4 meter væk fra køen og studerer varer og bliver fornærmet over, at jeg stillede mig bag den bageste i den 'synlige' kø.


Den adfærd har altid undret mig. Enten står man i kø, eller også gør man ikke. Men nogen mener tilsyneladende, at alle kan se, de har en plads i køen, selvom de træder ud af den for at stå og glo på et eller andet...
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. dec 2015, 09:50

Helt nykøbt og aldrig brugt strømpe tages på, og så ligger der gud hjælpe mig en lille sten nede i strømpen. Lige sådan en lille træls en der kunne sidde og irritere under foden hele dagen.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 8. dec 2015, 09:55

Crookshanks skrev:Hvad fanden der er foregået her, og hvorfor i alverden folk ikke siger fra? Hvad i alverden får arrangørerne til at tænke "Hey, det her er da en skidegod ide?"

Jeg var smuttet efter 5 min, hvis jeg havde været tilstede. Jeg fatter ikke at voksne mennesker overhovedet accepterede og deltog i en tur med sådanne indslag. Ej, hvor er det bare øv og nedværdigende.

http://www.djoefbladet.dk/blad/2015/20/ ... strip.aspx

Jeg er enig i, at det er fuldkommen horribelt, men synes dårligt man kan klandre ruserne for ikke at sige fra. Man er i en meget sårbar situation, når man starter nyt studie og mange vil gå meget langt for at forsøge at passe ind.
Vejlederne burde dog have fingrene så meget i maskinen, at det er tæt på at jeg synes at de skal straffes efter gældende lovgivning.
På RUC er der også en syg, syg kultur omkring ruser. Jeg har dog ikke hørt lige så slemme historier som denne.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 8. dec 2015, 10:03

Hvad der sker for at folk skriver "dkdkdkdk" med lille skrift i så mange opslag på FB? :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 8. dec 2015, 10:13

kidkomb skrev:
Crookshanks skrev:Hvad fanden der er foregået her, og hvorfor i alverden folk ikke siger fra? Hvad i alverden får arrangørerne til at tænke "Hey, det her er da en skidegod ide?"

Jeg var smuttet efter 5 min, hvis jeg havde været tilstede. Jeg fatter ikke at voksne mennesker overhovedet accepterede og deltog i en tur med sådanne indslag. Ej, hvor er det bare øv og nedværdigende.

http://www.djoefbladet.dk/blad/2015/20/ ... strip.aspx

Jeg er enig i, at det er fuldkommen horribelt, men synes dårligt man kan klandre ruserne for ikke at sige fra. Man er i en meget sårbar situation, når man starter nyt studie og mange vil gå meget langt for at forsøge at passe ind.
Vejlederne burde dog have fingrene så meget i maskinen, at det er tæt på at jeg synes at de skal straffes efter gældende lovgivning.
På RUC er der også en syg, syg kultur omkring ruser. Jeg har dog ikke hørt lige så slemme historier som denne.


Det lader da heldigvis til, at ledelsen tager det alvorligt http://www.djoefbladet.dk/blad/2015/20/ ... rligt.aspx
0
Klimatosse

Tilbage til "Generelt"