Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 3. jan 2017, 20:12

Skorstenen skrev:
Spjaerten skrev:
Skorstenen skrev::forvirret: Jeg undrer mig totalt over, at der er reklamer for serien Grethe, der starter på tv2 i aften.

Især fordi jeg altså så det mellem jul og nytår

Du har vel set det på TV2's app. Tror ikke de har sendt det i tv endnu


Jeg har slet ikke tv2s app. Jeg forstår det simpelthen ikke. Men skal nok lade være med at spoile (jeg må jo være tv-synsk eller noget.) :lol:

Du er ikke synsk :D Jeg så også noget af første afsnit imellem jul og nytår (meget underlig serie btw)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 3. jan 2017, 21:19

Ado skrev:En admin i en singlegruppe. Både hendes navn, som er: Tøsen (Og hendes fornavn). Og at hun sender live ret ofte. Og så reklamerer hun for det i god tid, som var det en livestream fra kongehusets badeværelse. "Jeg går på live senere i aften" - 1 time senere - "Så er det om 10 min. jeg sender live".

Det der livestream noget er det værste der er sket i Facebooks historie.. Det er langt de fleste tilfælde såå intetsigende.
9
...
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tricolette » 4. jan 2017, 07:30

Hvorfor der holder en bulgarsk bil i indkørslen ved mit kontor - dér hvor jeg plejer at holde!

Har snakket med min udlejer, om de har udenlandsk besøg - de bor selv på matriklen - og det har de ikke.
De så godt bilen holder der i går aftes, og troede den hurtigt forsvandt igen.

Nu har jeg taget billeder af bilen - just in case....
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buffy » 4. jan 2017, 16:59

Smiling_Goat skrev:Folk der brokker sig over Wish-app'en på Trustpilot. Eller nok nærmere det de brokker sig over.

App'en er lidt ligesom e-bay - ekstremt billige varer - så det kommer lidt bag på mig, at der er folk på Trustpilot der i ramme alvor brokker sig over kvaliteten. Altså.. Hvad regner man med? Alt nærmest koster mellem 8-50 kr. (smykker, tøj, elektronik, you name it) selvfølgelig er det ikke god kvalitet.

App'en angiver også en "normalpris" ved hver vare, og hvor meget man sparer ved købet, og også det brokker folk sig over, for de tror ikke på, det er rigtigt til den kvalitet. Oh really? Så din halskæde til 8 kr. Er ikke i virkeligheden 2.000 kr. Værd? :stoned:

Jeg er virkelig overrasket (og undrende) overfor, at nogen kan misforstå konceptet SÅ meget. Jeg mener, mange af dem er ikke bare utilfredse, de er rasende, og jeg tænker lidt: "ja, så dine øreringe er ikke af ægte guld, men de kostede en 10'er, og de er da meget pæne.. Så er det vel heller ikke værrere?"


Jeg elsker Wish, men hvis man tror det er top kvalitet man køber der, er man altså ikke den hurtigst knallert på molen.
4
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buffy » 4. jan 2017, 17:12

Smiling_Goat skrev:
Buffy skrev:
Smiling_Goat skrev:Folk der brokker sig over Wish-app'en på Trustpilot. Eller nok nærmere det de brokker sig over.

App'en er lidt ligesom e-bay - ekstremt billige varer - så det kommer lidt bag på mig, at der er folk på Trustpilot der i ramme alvor brokker sig over kvaliteten. Altså.. Hvad regner man med? Alt nærmest koster mellem 8-50 kr. (smykker, tøj, elektronik, you name it) selvfølgelig er det ikke god kvalitet.

App'en angiver også en "normalpris" ved hver vare, og hvor meget man sparer ved købet, og også det brokker folk sig over, for de tror ikke på, det er rigtigt til den kvalitet. Oh really? Så din halskæde til 8 kr. Er ikke i virkeligheden 2.000 kr. Værd? :stoned:

Jeg er virkelig overrasket (og undrende) overfor, at nogen kan misforstå konceptet SÅ meget. Jeg mener, mange af dem er ikke bare utilfredse, de er rasende, og jeg tænker lidt: "ja, så dine øreringe er ikke af ægte guld, men de kostede en 10'er, og de er da meget pæne.. Så er det vel heller ikke værrere?"


Jeg elsker Wish, men hvis man tror det er top kvalitet man køber der, er man altså ikke den hurtigst knallert på molen.


Jeg har købt en trøje, tre halskæder, et smykkestativ, en bh og et par trusser til 200 kr. Inkl. Porto i dag.. Jeg er ret indstillet på, der er en stor sandsynlighed for, at jeg ikke vil kunne bruge flere af tingene, og jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan tro andet. Forretningen skal jo også køre rundt for dem..


Jeg har købt 4 bluser og forventer, at det meste ikke kan bruges, men det er faktisk kun 1 det er rigtig skod. Så positivt overrasket ftw :-D
1
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buffy » 4. jan 2017, 17:21

Smiling_Goat skrev:
Buffy skrev:
Smiling_Goat skrev:
Buffy skrev:
Smiling_Goat skrev:Folk der brokker sig over Wish-app'en på Trustpilot. Eller nok nærmere det de brokker sig over.

App'en er lidt ligesom e-bay - ekstremt billige varer - så det kommer lidt bag på mig, at der er folk på Trustpilot der i ramme alvor brokker sig over kvaliteten. Altså.. Hvad regner man med? Alt nærmest koster mellem 8-50 kr. (smykker, tøj, elektronik, you name it) selvfølgelig er det ikke god kvalitet.

App'en angiver også en "normalpris" ved hver vare, og hvor meget man sparer ved købet, og også det brokker folk sig over, for de tror ikke på, det er rigtigt til den kvalitet. Oh really? Så din halskæde til 8 kr. Er ikke i virkeligheden 2.000 kr. Værd? :stoned:

Jeg er virkelig overrasket (og undrende) overfor, at nogen kan misforstå konceptet SÅ meget. Jeg mener, mange af dem er ikke bare utilfredse, de er rasende, og jeg tænker lidt: "ja, så dine øreringe er ikke af ægte guld, men de kostede en 10'er, og de er da meget pæne.. Så er det vel heller ikke værrere?"


Jeg elsker Wish, men hvis man tror det er top kvalitet man køber der, er man altså ikke den hurtigst knallert på molen.


Jeg har købt en trøje, tre halskæder, et smykkestativ, en bh og et par trusser til 200 kr. Inkl. Porto i dag.. Jeg er ret indstillet på, der er en stor sandsynlighed for, at jeg ikke vil kunne bruge flere af tingene, og jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan tro andet. Forretningen skal jo også køre rundt for dem..


Jeg har købt 4 bluser og forventer, at det meste ikke kan bruges, men det er faktisk kun 1 det er rigtig skod. Så positivt overrasket ftw :-D


Ja, det lyder meget rigtigt. Jeg forventer altid at tingene er ubrugelige, og bliver positivt overrasket når det ikke er tilfældet :lol:


Haha og den der var skod, har jeg gemt, for pasformen var lige i øjet, så den bliver sprættet op og brugt som mønster en dag :-D
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Skorstenen » 4. jan 2017, 18:49

Folk generelt. En spørger i en tilsalg gruppe på Face om der er nogen der ved hvor man kan få renset sin jakke/vest.
Nogen er så flinke at linke til et lokalt renseri.

Herefter kommer følgende spørgsmål: Ved I hvad det koster at få renset en hvid vest?

HEY - du fik et link. RING OG SPØRG ET EFFING RENSERI!
9
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Skorstenen » 4. jan 2017, 18:50

Og så undrer jeg mig over at der er folkedanserdragter på udsalg på Zalando.
2
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Queen Molly » 5. jan 2017, 08:55

Jeg undrer mig over reality TV.
Altså hvorfor er det interessant at se mange sæsoner af nogle husmødre i Beverly Hills? Eller London?
Tilfældige menneskers tilfældige hverdag.
Undrer mig så også over at min gider deltage i programmet.
Eller tattoo salonen. Er det næste dagligdagen i H&M i Åbenrå?

Godt at TV3 ikke er den eneste kanal på mit TV. :D
2
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 5. jan 2017, 09:14

Queen Molly skrev:Jeg undrer mig over reality TV.
Altså hvorfor er det interessant at se mange sæsoner af nogle husmødre i Beverly Hills? Eller London?
Tilfældige menneskers tilfældige hverdag.
Undrer mig så også over at min gider deltage i programmet.
Eller tattoo salonen. Er det næste dagligdagen i H&M i Åbenrå?

Godt at TV3 ikke er den eneste kanal på mit TV. :D


Jeg undrer mig kun over det når det bliver omtalt herinde eller i diverse medier
ellers er det ikke noget jeg ligger mærke til, muligvis fordi jeg ikke bruger kanaler der afbryder deres programmer med reklamer
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 5. jan 2017, 18:40

Hvorfor Chrome skal være så besværlig på visse områder?


Sundhed.dk, Borger,dk.... ikke på vikår om jeg må logge på de sider, hvis jeg bruger Chrome..men bruger jeg firefox eller IE er der ingen problemer.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 5. jan 2017, 18:52

Smiling_Goat skrev:Hvad der er bedst for et nyopereret sår. Et bad eller ikke et bad.

Et bad fjerner vel i virkeligheden kun døde hudceller, som ikke udgør nogen egentlig risiko for infektion, men vandet indeholder bakterier, som kan udgøre en risiko for infektion? :gruble:


Har du ikke fået vejl ved udskrivning? Normalt må man tage brusebad efter 1-2 døgn alt efter sårenes art. Karbad først når såret er lukket helt.
0
14 11 14
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Charly » 5. jan 2017, 19:33

At det tilsyneladende kommer bag på min mand hver eneste aften, at vores fælles barn skal have læst godnat historie og puttes. I hvert fald er det altid mig, der står for det...
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 5. jan 2017, 19:52

Smiling_Goat skrev:
Delfin skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvad der er bedst for et nyopereret sår. Et bad eller ikke et bad.

Et bad fjerner vel i virkeligheden kun døde hudceller, som ikke udgør nogen egentlig risiko for infektion, men vandet indeholder bakterier, som kan udgøre en risiko for infektion? :gruble:


Har du ikke fået vejl ved udskrivning? Normalt må man tage brusebad efter 1-2 døgn aladet ert efter sårenes art. Karbad først når såret er lukket helt.


Jojo, jeg har fået at vide, hvad man må. Jeg undrer mig bare over, hvad der er bedst.


Nååh :D

Jeg går bare ud fra, at badet er bedst, når man må gå i bad. Jeg er også kommet hjem med sår, som de direkte har anbefalet at skylle med bruseren. Der kommer jo bakterier til såret fra omgivelserne, og jeg er ret sikker på, at vandet skyller nogle af de bakterier væk. Man bruge jo også sæbe, som er med til at rense.
1
14 11 14
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 5. jan 2017, 20:13

Smiling_Goat skrev:
Delfin skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvad der er bedst for et nyopereret sår. Et bad eller ikke et bad.

Et bad fjerner vel i virkeligheden kun døde hudceller, som ikke udgør nogen egentlig risiko for infektion, men vandet indeholder bakterier, som kan udgøre en risiko for infektion? :gruble:


Har du ikke fået vejl ved udskrivning? Normalt må man tage brusebad efter 1-2 døgn alt efter sårenes art. Karbad først når såret er lukket helt.


Jojo, jeg har fået at vide, hvad man må. Jeg undrer mig bare over, hvad der er bedst.


Langt de fleste infektioner er ens egne bakterier der er på afveje. Ja, der er bakterier i vand, men der er en del flere på din hud omkring såret. :)
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Generelt"