Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Vinaia » 1. dec 2016, 20:42

Anne Droid skrev:
vUlpeS skrev:Jeg vidste godt, at det er fysisk umuligt at slikke sig selv på albuen, men jeg er _noget_ overrasket over at opdage, at det samme gør sig gældende for armhulen. :forvirret:


Jeg har haft en elev der kunne slikke sig selv på albuen.

Min eks-svigerinde kunne også slikke sig selv på albuen. :D
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 1. dec 2016, 21:01

Nicolait skrev:Hvorfor bliver jeg ved med at få bannerreklamer for et eller andet, der hedder nazilæges frontludere? Det blev nævnt et sted, måske herinde, men jeg deltog vist ikke i samtalen.


Uhhh en lidelsesfælle.

Her er de stoppet igen.

Til gengæld får jeg nu reklamer for noget masterclass i screenwriting.

Det må være sådan et spil, der er mellem reklamerne og mig; "nååååå, så du bryder dig ikke om de filmforslag jeg kommer med; så prøv du lige selv, om du kan gøre det bedre"

Jeg overvejer mit næste træk :gruble:
6
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 1. dec 2016, 21:14

Jeg har søgt efter en pakke via track & trace og undrer mig over den her formulering.
"Lige nu kan du ikke spore brevet, pakke eller palle. Prøv igen senere. Levering af din forsendelse er ikke påvirket af denne lidelse. Du vil normalt modtage en meddelelse, når varen er tilgængelig, eller er klar til levering."

Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en lidelse. Medmindre PostNord kan kaldes en lidelse :gruble:
15
Klimatosse
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 1. dec 2016, 21:27

vUlpeS skrev:
Anne Droid skrev:
vUlpeS skrev:Jeg vidste godt, at det er fysisk umuligt at slikke sig selv på albuen, men jeg er _noget_ overrasket over at opdage, at det samme gør sig gældende for armhulen. :forvirret:


Jeg har haft en elev der kunne slikke sig selv på albuen.

Der findes også en reality-stjerne, som kan, men de fleste personer med almindelig biometrisk radius kan ikke. Jeg skulle bruge en sådan almindelig begrænsning for at sandsynliggøre udsagnet om armhulen. - ellers var der formentlig ikke nogen, som ville hoppe på limpinden. :jule:

:blush: :genert:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 1. dec 2016, 21:33

Anne Droid skrev:Jeg har søgt efter en pakke via track & trace og undrer mig over den her formulering.
"Lige nu kan du ikke spore brevet, pakke eller palle. Prøv igen senere. Levering af din forsendelse er ikke påvirket af denne lidelse. Du vil normalt modtage en meddelelse, når varen er tilgængelig, eller er klar til levering."

Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en lidelse. Medmindre PostNord kan kaldes en lidelse :gruble:

Det kan PostNord sagtens!
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 1. dec 2016, 22:23

Mangoness skrev:
Novella skrev:
Rosa Espinosa skrev:Esbjerg for helvede, din dejlige dejlige by :lol:

Animalske endetarme? Er det ikke dem, man laver indbagte blæksprutteringe af :D


Detaljer, tak :genert:

Altså, da jeg var teenager var det almindeligt kendt, at de indbagte blæksprutteringe i virkeligheden er strimlede svineendetarme. Det er sikkert bare en vandrehistorie... men... you gotta ask yourself: Do I feel lucky? Well.. do you, punk?

Ligesom svin også har hudorme, du ved. Flæskesvær?
Billede
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 1. dec 2016, 22:32

Anne Droid skrev:Jeg har søgt efter en pakke via track & trace og undrer mig over den her formulering.
"Lige nu kan du ikke spore brevet, pakke eller palle. Prøv igen senere. Levering af din forsendelse er ikke påvirket af denne lidelse. Du vil normalt modtage en meddelelse, når varen er tilgængelig, eller er klar til levering."

Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en lidelse. Medmindre PostNord kan kaldes en lidelse :gruble:

Pain in the ass må bestemt være en lidelse
4
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Joe » 1. dec 2016, 22:37

Om der er fødsels/graviditetsboom for tiden, om Facebook har ændret en algoritme, så alle babybilleder i hele verden ender på min startside, eller det bare er mig der er så herre bitter, at jeg ser det overalt?
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43971

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 1. dec 2016, 22:40

^ "14 procent flere babyer i sommermånederne i år sammenlignet med sidste år. Alene i august er der en stigning på knap 25 procent.

- "Jeg har aldrig oplevet et lignende boom i min tid som jordemoder. Normalt er der flere fødsler om sommeren end om vinteren, men en så stor stigning er helt vildt, siger chefjordemoder Ann Fogsgaard, der har været jordemoder i 33 år, til Politiken."

https://www.dr.dk/nyheder/indland/babyb ... til-sommer
Senest rettet af paint 5. dec 2016, 08:12, rettet i alt 1 gang.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 2. dec 2016, 00:10

Anne Droid skrev:Jeg har søgt efter en pakke via track & trace og undrer mig over den her formulering.
"Lige nu kan du ikke spore brevet, pakke eller palle. Prøv igen senere. Levering af din forsendelse er ikke påvirket af denne lidelse. Du vil normalt modtage en meddelelse, når varen er tilgængelig, eller er klar til levering."

Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en lidelse. Medmindre PostNord kan kaldes en lidelse :gruble:


"Du har fået konstateret PostNord i udbrud".

Hm ... Tal om lidelser, der må berettige til førtidspension ...!
Senest rettet af ManicNinja 2. dec 2016, 15:13, rettet i alt 1 gang.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. dec 2016, 06:25

For fanden...jeg har ligget og slikket mig selv i armhulen! FFS!
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sevii » 2. dec 2016, 09:13

En jeg kender der prædiker om vegansk og vegetarisk mad, og roser dem der spiser og lever sådan med kommentarer som: "godt gået!" og "sejt!". Mens hun lægger billeder op på facebook af dræbte gris og høns med en kommentarer til dem der spiser kød: "puha, I burde skamme jer".
Og så sidder hun og spiser kød til en familiemiddag.

Mennesker er så sære..... :gruble:
7
:banan: :banan:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 2. dec 2016, 12:44

Sevii skrev:En jeg kender der prædiker om vegansk og vegetarisk mad, og roser dem der spiser og lever sådan med kommentarer som: "godt gået!" og "sejt!". Mens hun lægger billeder op på facebook af dræbte gris og høns med en kommentarer til dem der spiser kød: "puha, I burde skamme jer".
Og så sidder hun og spiser kød til en familiemiddag.

Mennesker er så sære..... :gruble:


Kunne man ikke meget diskret tagge hende i det billede ;)
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sevii » 2. dec 2016, 14:48

Aspargsen skrev:
Sevii skrev:En jeg kender der prædiker om vegansk og vegetarisk mad, og roser dem der spiser og lever sådan med kommentarer som: "godt gået!" og "sejt!". Mens hun lægger billeder op på facebook af dræbte gris og høns med en kommentarer til dem der spiser kød: "puha, I burde skamme jer".
Og så sidder hun og spiser kød til en familiemiddag.

Mennesker er så sære..... :gruble:


Kunne man ikke meget diskret tagge hende i det billede ;)

Det er nok ikke beskrevet så tydeligt, men det er ikke et billede. Dagen efter hun havde lagt de der forfærdelige billeder ud, så jeg hun spiste kød til en familiemiddag..... Så der er ikke noget billede, og det ville jeg slet ikke gøre hvis jeg kunne. Det er bare sjovt at man har det behov for at fremhæve noget man ikke er. :)
3
:banan: :banan:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 3. dec 2016, 06:55

Hvordan kan Ronaldos skatteforhold være dagens store nyhedshistorie, så samtlige politikere og interesseorganisationer skal foran et kamera og udtale sig?? :forvirret:

Jeg kunne forstå det hvis vi boede i Spanien, men det her er DK, vi har rigeligt med udfordringer og problemer som politikkerne kan bruge deres tid på. Om Ronaldo betaler nok skat i Spanien, må sgu være en sag for spanske politikere, ikke de danske :rulle:
17
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"