Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 26. sep 2017, 14:49

Dirtylittledevil skrev:
Mistermor skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hvor længe folk mon kan blive ved med at dø af grin over at Bodil Jørgensen klæder sig ud som en gammel dame, og siger noget helt uventet som "Jeg kan li at blive pisset i ansigtet". Hun har gjort det i 397 roller nu, jeg begynder at kede mig.


Helt enig, og sådan synes jeg også, det har været med Mia Lyhne .... altså at hun spiller samme rolle uanset film.


Ja, det har du faktisk ret i. Og så var der lige noget med en rolle hun spiller under Melodi Grand Prix hvor hun muligvis prøver noget nyt men som i hvert fald bare burde skrottes igen ASAP! :lol:

Nooooooo. Hun var det eneste gode i Melodi Grand Prix'et. :D

Jeg undrer mig over, at der stadig er folk, der er ved at brække af grin over ham der, der var kæreste med Mascha Vang. Hvad er det nu han hedder?
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 26. sep 2017, 14:51

Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Mistermor skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hvor længe folk mon kan blive ved med at dø af grin over at Bodil Jørgensen klæder sig ud som en gammel dame, og siger noget helt uventet som "Jeg kan li at blive pisset i ansigtet". Hun har gjort det i 397 roller nu, jeg begynder at kede mig.


Helt enig, og sådan synes jeg også, det har været med Mia Lyhne .... altså at hun spiller samme rolle uanset film.


Ja, det har du faktisk ret i. Og så var der lige noget med en rolle hun spiller under Melodi Grand Prix hvor hun muligvis prøver noget nyt men som i hvert fald bare burde skrottes igen ASAP! :lol:

Nooooooo. Hun var det eneste gode i Melodi Grand Prix'et. :D

Jeg undrer mig over, at der stadig er folk, der er ved at brække af grin over ham der, der var kæreste med Mascha Vang. Hvad er det nu han hedder?

Jarlov?

Ej... Andreas Bo.
1
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 26. sep 2017, 14:54

Mistermor skrev:
Ado skrev:
Jeg undrer mig over, at der stadig er folk, der er ved at brække af grin over ham der, der var kæreste med Mascha Vang. Hvad er det nu han hedder?


Andreas Bo.
Jeg undre mig over, at han ikke er slidt op, så meget som han er på tv. Sammen med Brian og de andre komikere.

Det samme her. Generelt er humorscenen i Danmark lidt braklagt. Eller også er jeg bare ikke up-to-date, fordi jeg ikke ser TV 2 Zulu.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daphne » 26. sep 2017, 14:57

At man kan glemme at spørge til SÅ vigtig en ting.... Og så bagefter komme med en latterlig søgt undskyldning, når man får det at vide....
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Hunkat » 26. sep 2017, 15:16

sigge skrev:At nogen vælger at bruge en Gmail, når de sender mails i professionel sammenhæng. I det mindste var det da ikke sådan en coolguy26@gmail.com, men bare vedkommendes navn. :-D


I en organisation jeg arbejder i plejede stedet at være ret lille og indspist. De klarede ligesom selv det der med IT før det blev mere professionelt og samlet praksis.
Det betyder at nogle af de rigtig gamle travere har nogle ret skægge mailadresser. Min yndlings er fjumse@firmanavn.dk :D
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 26. sep 2017, 15:28

Om man, når man prøver brudekjole, prøver at sidde på en almindelig spisestol med den på :gruble:



Og jeg mener det seriøst :D Ser de der Say Yes To The Dress, og nogle kjoler er enten åle-stramme, eller med "bøjle-sæt" under skørtet, så det strutter. Det virker meget svært at skulle sidde i. :gruble:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mangoness » 26. sep 2017, 15:33

icelady skrev:Om man, når man prøver brudekjole, prøver at sidde på en almindelig spisestol med den på :gruble:



Og jeg mener det seriøst :D Ser de der Say Yes To The Dress, og nogle kjoler er enten åle-stramme, eller med "bøjle-sæt" under skørtet, så det strutter. Det virker meget svært at skulle sidde i. :gruble:


Det håber jeg da, at de gør :lol:

Jeg prøver at sidde ned i bukser og løfte armene i trøjer i omklædningsrummet i butikker. Jeg kalder det mave-testen :genert: :fløjt:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ghattner » 26. sep 2017, 16:33

Fyrst Eberhard skrev:Hvem er de mennesker, der står med skrald i hånden og ikke kan finde en skraldespand, men ser en cykelkurv og tænker "same/same".

Og hvem er det, der samler sin hunds efterladenskaber op i en lille sort plastikpose, for derefter at smide dén på gaden?

Hvem er de?!


Bla en gut jeg var til polterabend med for nogle år siden der kastede en øldåse op i en cykelkurv. Jeg påtalte det og fik argumentet om at det var socialt acceptabelt. Hans ven bakkede ham op. Jeg hadede ham i stilhed resten af aftenen
8
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Æble » 26. sep 2017, 18:00

Fyrst Eberhard skrev:
Ghattner skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvem er de mennesker, der står med skrald i hånden og ikke kan finde en skraldespand, men ser en cykelkurv og tænker "same/same".

Og hvem er det, der samler sin hunds efterladenskaber op i en lille sort plastikpose, for derefter at smide dén på gaden?

Hvem er de?!


Bla en gut jeg var til polterabend med for nogle år siden der kastede en øldåse op i en cykelkurv. Jeg påtalte det og fik argumentet om at det var socialt acceptabelt. Hans ven bakkede ham op. Jeg hadede ham i stilhed resten af aftenen

Det er også som om det eskalerer. Hvis der først ligger ét stykke skrald i kurven, så giver det pludselig carte blanche til skraldespand.

Den slags mennesker har brug for en kontaktperson.


Jeg arbejdede i Kbh engang og havde hver dag min cykel stående på Kgs Nytorv. Der var skrald i hver eneste dag. En dag var der også et par stilletter og en anden dag en smølf :gruble:
2
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 26. sep 2017, 18:14

Ghattner skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvem er de mennesker, der står med skrald i hånden og ikke kan finde en skraldespand, men ser en cykelkurv og tænker "same/same".

Og hvem er det, der samler sin hunds efterladenskaber op i en lille sort plastikpose, for derefter at smide dén på gaden?

Hvem er de?!


Bla en gut jeg var til polterabend med for nogle år siden der kastede en øldåse op i en cykelkurv. Jeg påtalte det og fik argumentet om at det var socialt acceptabelt. Hans ven bakkede ham op. Jeg hadede ham i stilhed resten af aftenen


'Anden' ironiserede engang over fænomenet, og sagde at en lille fladmast caroline kakaomælks-karton, papiret fra en snickers, et stykke fedtet pølsepapir og en halvspist hotdog og lignende - måtte man godt smide i cykelkurve. Det skulle betragtes som gaver. ;)

Eksempel på, hvor gavmilde folk kan være.

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 27. sep 2017, 06:09

Politiken har delt en artikel på Facebook om noget om at kvinder i Saudi-Arabien må begynde at køre bil. De har så tekstet artiklen med:

"Verdens eneste forbud falder."

Ah. Mon dog.
5
...
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ghattner » 27. sep 2017, 07:58

Fyrst Eberhard skrev:
Ghattner skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvem er de mennesker, der står med skrald i hånden og ikke kan finde en skraldespand, men ser en cykelkurv og tænker "same/same".

Og hvem er det, der samler sin hunds efterladenskaber op i en lille sort plastikpose, for derefter at smide dén på gaden?

Hvem er de?!


Bla en gut jeg var til polterabend med for nogle år siden der kastede en øldåse op i en cykelkurv. Jeg påtalte det og fik argumentet om at det var socialt acceptabelt. Hans ven bakkede ham op. Jeg hadede ham i stilhed resten af aftenen

Det er også som om det eskalerer. Hvis der først ligger ét stykke skrald i kurven, så giver det pludselig carte blanche til skraldespand.

Den slags mennesker har brug for en kontaktperson.


Måske hvis man designede skraldespande som cykelkurve at folk så ville ramme dem
4
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mangoness » 27. sep 2017, 07:59

Hvad folk helt præcist mener, når de siger, at de har eller ikke har ridebukselår :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ficus » 27. sep 2017, 08:07

Tilfældig mand der blev sur over ikke at måtte kigge ned i barnevognen, til mit sovende barn :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 27. sep 2017, 08:07

Mangoness skrev:Hvad folk helt præcist mener, når de siger, at de har eller ikke har ridebukselår :gruble:

Mon ikke, at benene buler meget ud på den øverste halvdel (ligesom ridebukser)? :gruble:
2

Tilbage til "Generelt"