Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Rapfisk » 16. jun 2016, 18:37

At osterejer koster det dobbelte af peanutrejer.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 16. jun 2016, 18:38

Hvor listen med spil og grupper, der plejer at være i venstre side af skærmen, er blevet af på min facebookside :gruble:
0
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf OsCoccygis » 16. jun 2016, 18:43

Tibbler skrev:Hvor listen med spil og grupper, der plejer at være i venstre side af skærmen, er blevet af på min facebookside :gruble:


Min var også pludselig væk, men nu er den tilbage :gruble:
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 16. jun 2016, 18:52

OsCoccygis skrev:
Tibbler skrev:Hvor listen med spil og grupper, der plejer at være i venstre side af skærmen, er blevet af på min facebookside :gruble:


Min var også pludselig væk, men nu er den tilbage :gruble:


Min er også kommet tilbage nu
0
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aesel82 » 16. jun 2016, 18:56

Jailbird skrev:"Som noget nyt kan du vælge en 4 cifret adgangskode til dit NemID. Har du ikke gjort det endnu, kan du gøre det på nemid.nu.
Har du allerede skiftet, fx i Mobilbank, skal du fremover bruge din 4 cifrede adgangskode hver gang du logger på med NemID."


Såeh ... Det er virkelig NEMT først at indtaste Bruger-id, efterfulgt af adgangskode, efterfulgt af (håbløst forældet) papirs-Nem-ID, EFTERFULGT af 4 cifret adgangskode? Eller misforstår jeg?


Jeg tror du misforstår :).

Mon ikke det er adgangskoden, der nu må være kun fire cifre? Har den ikke hidtil skulle være på 7-8 karakterer?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Danseprinsesse » 16. jun 2016, 21:38

Rapfisk skrev:At osterejer koster det dobbelte af peanutrejer.


Jeg undrer mig mere over, at peanutrejer overhovedet kan koste noget. De er jo uspiselige.
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 16. jun 2016, 21:44

Danseprinsesse skrev:
Rapfisk skrev:At osterejer koster det dobbelte af peanutrejer.


Jeg undrer mig mere over, at peanutrejer overhovedet kan koste noget. De er jo uspiselige.


Ja! Hvad blev der af peanutkuglerne? de var så gode :whine:

PS. De nye cheddar osterejer fra Taffel er G Y S E L I G E !!
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Danseprinsesse » 16. jun 2016, 21:55

Wizzze skrev:
Danseprinsesse skrev:
Rapfisk skrev:At osterejer koster det dobbelte af peanutrejer.


Jeg undrer mig mere over, at peanutrejer overhovedet kan koste noget. De er jo uspiselige.


Ja! Hvad blev der af peanutkuglerne? de var så gode :whine:

PS. De nye cheddar osterejer fra Taffel er G Y S E L I G E !!


Ej, styr dig Wizze! Uanset form er peanutsnacks (inklusiv peanutbutter) simpelthen det ulækreste, Puh, lugten alene. :nerve:

Jeg kaster mig nødigt ud i nye osterejeeventyr, det virker unødvendigt. Ostepops ved man, hvad er. Jeg har i øvrigt slet ikke spist nok ostepops i denne graviditet, det er jo ellers det, de er lavet til.
4
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bøtte » 17. jun 2016, 07:40

Hvor f..... mit NemId er. Jeg havde det i hånden onsdag, lagde det fra mig i to minutter og så var det væk og har ikke set det siden. Jeg har ledt alle tænkelige (og utænkelige) steder. Nu har jeg bestilt et nyt, så om en time ligger det nok midt på køkkenbordet og ligner noget, der aldrig har været væk.

Jeg savner Digital Signatur...
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 17. jun 2016, 08:52

Danseprinsesse skrev:
Rapfisk skrev:At osterejer koster det dobbelte af peanutrejer.


Jeg undrer mig mere over, at peanutrejer overhovedet kan koste noget. De er jo uspiselige.


Ej, peanutrejer er da fantastiske! :savl: Osterejer og andre snacks i den kategori må til gengæld godt dø en stille død.

Det undrer mig, hvorfor ingen af butikkerne i min by har peanutrejer i fast sortiment. (Men indkøberne er jo nok enige med dig, Danseprinsesse.)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 17. jun 2016, 09:14

sigge skrev:
Danseprinsesse skrev:
Rapfisk skrev:At osterejer koster det dobbelte af peanutrejer.


Jeg undrer mig mere over, at peanutrejer overhovedet kan koste noget. De er jo uspiselige.


Ej, peanutrejer er da fantastiske! :savl: Osterejer og andre snacks i den kategori må til gengæld godt dø en stille død.

Det undrer mig, hvorfor ingen af butikkerne i min by har peanutrejer i fast sortiment. (Men indkøberne er jo nok enige med dig, Danseprinsesse.)


Peanutkuglerne er bedre end rejerne. Mere luftige. Og de eneste Ostepops, der dur, er Kims!
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 17. jun 2016, 15:00

Smiling_Goat skrev:Nu blev "tørklæde på arbejde"-problematikken lige nævnt i en anden tråd, og det fik mig til at undre mig.

Hvad er egentligt begrundelsen for, at virksomheder ikke vil have kvinder med tørklæde ansat? Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor det skulle genere nogen. Det er et udtryk for en religion, hverken mere eller mindre. Hvordan det kan gå nogen så meget på sinde, forstår jeg ikke, så er der en anden grund end den religiøse?

Jeg ved også, der er snak om, at det er kvindeundertrykkende, men det synes jeg er et absurd argument, eftersom det da er mere kvindeundertrykkende at nægte at ansætte muslimske kvinder, fordi de bærer tørklæde, men muslimsk mænd a-okay, for deres hår kan man se :stoned:


Jeg tror, en af grundene helt simpelt kan være, at virksomhederne frygter, potentielle kunders afstandstagen, hvis de har ansatte der så åbenlyst skildrer med deres tro. Signalværdi påvirker menneskers købevillighed, så det sikreste er vel nok at fravælge ansatte, der har en kontroversiel signalværdi i deres personlige udtryk, tænker jeg.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 17. jun 2016, 19:01

Hvad der er galt, når jeg ikke kan se kommentarerne til tråde på fb. Det er ikke første gang, at det sker.
0
14 11 14
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 17. jun 2016, 19:06

FruDulle skrev:At min søns dagplejemor gerne må klippe hans hår, mens at han råber "you're hurting me" bare jeg spørger om han vil klippes. Han bliver virkelig dybt dybt ulykkelig hvis jeg prøver. Og det er altså ikke fordi at det er gået galt de 2 gange på knap 3 år jeg har fået lov


WEll. håber da ikke hun gør det uden at du ved det
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 17. jun 2016, 19:23

FruDulle skrev:
Bimmerdyret skrev:
FruDulle skrev:At min søns dagplejemor gerne må klippe hans hår, mens at han råber "you're hurting me" bare jeg spørger om han vil klippes. Han bliver virkelig dybt dybt ulykkelig hvis jeg prøver. Og det er altså ikke fordi at det er gået galt de 2 gange på knap 3 år jeg har fået lov


WEll. håber da ikke hun gør det uden at du ved det


nej nej, slet ikke. Vi havde talt om det forleden og spurgte om "mor måtte klippe" NEJ. "må DP klippe" JA! Det er blevet rigtig rigtig fint og der var ikke noget med hurting me :lol:

¨
:lol: :lol:
Min datter startede hos den samme dagpleje som storebror - datter var 6 mdr.
Tøsen var ikke på andet end pat - og dpmor (som vi elsker) - sagde...bare rolig..om 14 dage er hun på rugbrød.
An ohh yess... hun var
0

Tilbage til "Generelt"