Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 27. jan 2016, 10:46

icelady skrev:Om gårdmanden (kvinden) får bøvl, nu hun har pillet folks "Nej tak"-mærkater af postkasserne :gruble:

Og hvorfor filan dét, hun gjorde postkasserne rene med, skulle stinke så meget af citron? Det var virkelig en solid dunst af citron.



Har lige fået inspiceret min væg af en af de "højere" herrer i Boligforening.

Vi snakker lidt frem og tilbage om hvordan det går i området. Jeg fortæller at gårddamen nok ikke er populær, fordi folk nu skal bestille nye mærker til postkasserne.

"Det må hun slet ikke. Hun må slet ikke fjerne mærker fra jeres postkasser. Jeg skal lige omkring hende og give hende en reprimande."
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jan 2016, 11:16

Mogens Lykketoft og hans tale.
Jeg undrer mig både over behovet for at svine andre til, at gøre dette i anledning af sin fødselsdag og at maile en privat tale rundt.

Jeg har altid tilhørt Auken-fløjen, så det er ikke, fordi Lykketoft er en stor helt for mig, men jeg betragter ham som et højtbegavet menneske, og derfor forstår jeg ikke, at han har haft lyst til at opføre sig sådan.
1
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf OsCoccygis » 27. jan 2016, 12:28

sigge skrev:
sigge skrev:At jeg i dag har fået 2 opkald fra et tlf.nr. i Columbia (områdenr. +57)?


I dag er det så et irsk telefonnr., der ringer til mig. Gad vide, hvor jeg har oplyst mit tlf.nr., siden det pludselig er blevet så populært? (Jeg tager ikke telefonen og har heller ingen intentioner om at ringe nummeret op.)


De ringer også til mig, mandag og tirsdag fra Columbia, i dag fra Irland. Og for et par uger siden fra Venezuela :stoned: Jeg gad også godt vide hvor de finder numrene de ringer til
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 27. jan 2016, 12:40

OsCoccygis skrev:
sigge skrev:
sigge skrev:At jeg i dag har fået 2 opkald fra et tlf.nr. i Columbia (områdenr. +57)?


I dag er det så et irsk telefonnr., der ringer til mig. Gad vide, hvor jeg har oplyst mit tlf.nr., siden det pludselig er blevet så populært? (Jeg tager ikke telefonen og har heller ingen intentioner om at ringe nummeret op.)


De ringer også til mig, mandag og tirsdag fra Columbia, i dag fra Irland. Og for et par uger siden fra Venezuela :stoned: Jeg gad også godt vide hvor de finder numrene de ringer til


Det er da mystisk. :gruble: Men det bliver da spændende at se, hvilke lande de ringer fra næste gang.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 27. jan 2016, 13:49

DetSorteCirkus skrev:Mogens Lykketoft og hans tale.
Jeg undrer mig både over behovet for at svine andre til, at gøre dette i anledning af sin fødselsdag og at maile en privat tale rundt.

Jeg har altid tilhørt Auken-fløjen, så det er ikke, fordi Lykketoft er en stor helt for mig, men jeg betragter ham som et højtbegavet menneske, og derfor forstår jeg ikke, at han har haft lyst til at opføre sig sådan.

Det kan være, han har fået kuller af at gå ovre i FN og skulle være diplomatisk hele tiden :fløjt:

Han har nu været skæg sammen med Uffe Ellemann i News' udenrigsprogram. Men de fleste er vist enige om, at dette ikke var alt for smart.
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sevii » 27. jan 2016, 16:11

Jeg undrer mig bare over de teste der bliver delt på facebook som "hvad for et dyr er du?". Det er så ligegyldigt. Sommetider kan det godt være sjovt, men for det meste ikke.
Jeg tror årsagen til de mennesker der gør det, er fordi de mister lidt fornemmelsen på hvornår de ikke er interessante på facebook. Ligesom det heller ikke er interessant at se hvad du får at spise eller hvilke piller du tager inden du går i seng. Men det er måske mig. Min facebook væg er også ret kedelig. :genert:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 27. jan 2016, 16:17

Hvorfor min spotify hopper og skratter someb gammel ridset CD hver gang der skiftes nummer :gruble:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sevii » 27. jan 2016, 16:28

Lemonella skrev:
Sevii skrev:Jeg undrer mig bare over de teste der bliver delt på facebook som "hvad for et dyr er du?". Det er så ligegyldigt. Sommetider kan det godt være sjovt, men for det meste ikke.
Jeg tror årsagen til de mennesker der gør det, er fordi de mister lidt fornemmelsen på hvornår de ikke er interessante på facebook. Ligesom det heller ikke er interessant at se hvad du får at spise eller hvilke piller du tager inden du går i seng. Men det er måske mig. Min facebook væg er også ret kedelig. :genert:


Jeg synes de små tests er harmløs underholdning på lige fod med horoskoper. Jeg tager testene og jeg læser horoskoper, men de er på ingen måde noget jeg tager alvorligt. :)

Jeg er egentlig også ret ligeglad med om jeg virker interessant på Facebook eller ikke gør. Det er igen, for mig, total harmløs tidsfordriv og ren underholdning. Jeg lever ikke mit liv efter de resultater jeg får.
Jeg smider så næsten aldrig billeder af det jeg spiser og jeg fortæller heller aldrig om de piller jeg eventuelt tager eller ikke tager, hverken før under eller efter jeg Er gået i seng. :)

Men nu mente jeg ikke om man tog dem som tidsfordriv. Det forstår jeg godt. Det er mere en undren over at man føler behov for at dele de der tests efter at have taget dem. Jeg er ret sikker på man ikke er i tvivl om man ikke er et dyr, og at dele nyheden om en test har sagt man er "halv løve- halv slange" nok ikke skal tages så alvorligt. Det er bare så ligegyldigt :)
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Trommedreng » 27. jan 2016, 17:06

DetSorteCirkus skrev:Mogens Lykketoft og hans tale.
Jeg undrer mig både over behovet for at svine andre til, at gøre dette i anledning af sin fødselsdag og at maile en privat tale rundt.

Jeg har altid tilhørt Auken-fløjen, så det er ikke, fordi Lykketoft er en stor helt for mig, men jeg betragter ham som et højtbegavet menneske, og derfor forstår jeg ikke, at han har haft lyst til at opføre sig sådan.


...Og samtidig undrer det mig, at LLR kan, og vil, lægge så meget energi og tankevirksomhed i at diskutere Lykketofts beretning om "den lille svindler".
Ja, lad os endelig fjerne fokus fra asylstramningerne - herunder at flygtninge med beskyttelsesstatus fra i dag af må vente tre fucking år på at se deres børn - og diskutere noget helt andet.
2
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 27. jan 2016, 18:33

Jeg undrer mig over Lykketofts tale skaber så meget debat.

Det var en tale i privat regi og der er det ok at give den ekstra gas. Han har ikke sagt noget, man ikke kan høre ved politiske møder i lokalpolitiske foreninger.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 27. jan 2016, 20:16

Hvorfor dyr ikke får D-vitamin-mangel? De har vel også huden dækket hele tiden?
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 27. jan 2016, 20:40

At jeg tilsyneladende er blevet sådan en, der kun skriver "syyyynd for mig pyllerpyller"-statusopdateringer på FB, så nu er der flere bekendte, der tror, at jeg er syg hele tiden.

Hvordan hulen endte jeg der?
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buller » 27. jan 2016, 23:37

Novella skrev:Hvorfor dyr ikke får D-vitamin-mangel? De har vel også huden dækket hele tiden?


vitaminer kaldes jo kun vitaminer fordi mennesker ikke kan danne dem, andre dyr kan måske sagtens danne dem.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25520

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 28. jan 2016, 00:08

sigge skrev:
sigge skrev:At jeg i dag har fået 2 opkald fra et tlf.nr. i Columbia (områdenr. +57)?


I dag er det så et irsk telefonnr., der ringer til mig. Gad vide, hvor jeg har oplyst mit tlf.nr., siden det pludselig er blevet så populært? (Jeg tager ikke telefonen og har heller ingen intentioner om at ringe nummeret op.)


Jeg har også vundet i telefonlotto for tiden
0
14 11 14
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 28. jan 2016, 08:38

Hvordan mit hår kan komme til at se SÅ absurd ud.... det var jo bare en lille pakke hårfarve :genert:
1
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"