Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23097

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 28. jan 2016, 08:59

Kommodedyret skrev:Hvordan mit hår kan komme til at se SÅ absurd ud.... det var jo bare en lille pakke hårfarve :genert:

Flash :genert: :lol:

Åh, jeg savner at farve hår - men hvis jeg gør det nu tror folk jo bare det er fordi jeg ikke vil være ved mine grå stænk - om dem er jeg faktisk glad for :genert:
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 28. jan 2016, 09:06

Mani skrev:
Kommodedyret skrev:Hvordan mit hår kan komme til at se SÅ absurd ud.... det var jo bare en lille pakke hårfarve :genert:

Flash :genert: :lol:

Åh, jeg savner at farve hår - men hvis jeg gør det nu tror folk jo bare det er fordi jeg ikke vil være ved mine grå stænk - om dem er jeg faktisk glad for :genert:


Det var endda bare et anfald af kedsomhed/fornyelsestrang. :genert: Trængte ikke engang til det.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 09:14

Kommodedyret skrev:
Mani skrev:
Kommodedyret skrev:Hvordan mit hår kan komme til at se SÅ absurd ud.... det var jo bare en lille pakke hårfarve :genert:

Flash :genert: :lol:

Åh, jeg savner at farve hår - men hvis jeg gør det nu tror folk jo bare det er fordi jeg ikke vil være ved mine grå stænk - om dem er jeg faktisk glad for :genert:


Det var endda bare et anfald af kedsomhed/fornyelsestrang. :genert: Trængte ikke engang til det.


Kommer du til filmklub d6?
Så man kunne se :-D
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 28. jan 2016, 09:16

Purple Haze skrev:
Kommodedyret skrev:
Mani skrev:
Kommodedyret skrev:Hvordan mit hår kan komme til at se SÅ absurd ud.... det var jo bare en lille pakke hårfarve :genert:

Flash :genert: :lol:

Åh, jeg savner at farve hår - men hvis jeg gør det nu tror folk jo bare det er fordi jeg ikke vil være ved mine grå stænk - om dem er jeg faktisk glad for :genert:


Det var endda bare et anfald af kedsomhed/fornyelsestrang. :genert: Trængte ikke engang til det.


Kommer du til filmklub d6?
Så man kunne se :-D


Nej kan desværre ikke næste weekend.
Ærgerligt, da jeg ellers brænder efter at komme ud og lufte mit flotte nye look :slem:
Senest rettet af Kommodedyret 28. jan 2016, 09:20, rettet i alt 1 gang.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Skralde » 28. jan 2016, 09:17

Hvorfor jeg umiddelbart ikke besidder nogen upopulære holdninger, som I andre :gruble: Og ikke mindst - om det er positivt eller negativt?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 28. jan 2016, 12:12

Hvor alt det snot kommer fra
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 28. jan 2016, 12:44

Om det mon er Smiling_Goats underbo, panserne gerne vil have fingre i? (igen).

Der florerer rygter om at en fra den opgang skulle stå bag et knivstikkeri i den lokale Fakta, men om det passer ved jeg ikke; har ikke kunnet finde noget om det.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 28. jan 2016, 14:47

Hvorfor man skal besvare præcis de samme spørgsmål 2 gange, læse nogle lovmæssige bestemmelser 2 gange og bruge 5 nemid koder på at udfylde en sygedagpenge ansøgning til kommunen :gruble: Jeg blev sq helt forvirret og troede jeg havde gjort det forkert :( Men det så nogenlunde rigtigt ud til sidst
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 28. jan 2016, 14:59

Hvorfor jeg har så svært ved at finde ud af mistænkelig/mistænksom, medmindre jeg tænker mig godt om. Det meste andet sprogligt ligger ellers meget nemt til mig, og jeg er ret meget sprogfascist, men det der bliver nærmest konstant byttet om, og så kan jeg godt høre, at det er forkert, når sætningen er kommet ud af munden på mig.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Marichen12 » 28. jan 2016, 15:14

Skralde skrev:Hvorfor jeg umiddelbart ikke besidder nogen upopulære holdninger, som I andre :gruble: Og ikke mindst - om det er positivt eller negativt?


Sådan har jeg det også :genert: Så nu sidder jeg her og funderer over, om jeg bare er sådan en holdningsløs 4-barnsmor, som (efter barsel, som jeg ikke deler 50/50 med min mand efter fælles beslutning) arbejder for meget (37 timer), svigter mine børn og i øvrigt ikke giver dem alle masser af opmærksomhed :fløjt:
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 28. jan 2016, 16:09

1. Voksne mennesker der cykler på fortovet.
2. Hvorfor næsten samtlige de mænd jeg møder i offentlige transportmidler dog ikke går til lægen med det elefantiasis/brok de tilsyneladende har i testiklerne :gruble: Det må da være ubehageligt altid at skulle sidde med så spredte ben, at man fylder halvdelen af sædet ved siden af.
3. Mennesker der hårdhændet rykker på den foranståendes varer på båndet i supermarkedet for at få plads til sine egne varer.

....men det skulle nok have været i en "Hvad har fået dig til næsten at slå nogen i dag"-tråd :fløjt:
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 28. jan 2016, 21:21

Hvorfor min computer ikke bliver færdig med at installere opdateringer :gruble: den har nu stået med beskeden "installerer opdatering 1 af 12" i over en time. Der sker aller en skid.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 28. jan 2016, 23:09

http://www.bt.dk/udland/boernehave-aflyser-fastelavn-denne-udklaedning-vil-de-ikke-acceptere



:gruble:
Min fornuft siger mig, at man jo ikke nødvendigvis pådutter ungerne nogle specielle kønsrollemønstre...det er da immervæk op til forældrene (mestendels) at fortælle at man kan hvad man vil. (Meget generelt sagt.)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jan 2016, 23:18

Alle de unge piger og tweens, der troligt stod i kø i Field's i dag for at blive sminket af nogle makeupartister fra Nux.
Alle fik samme omgang, og det var selv sagt ikke lige klædeligt til alle. Især ikke til pigerne på 11-12 år.

Hvorom alting er, forstår jeg ikke, at det er attraktivt i sig selv at blive sminket af en professionel, når denne ikke har tid til at gøre det personligt, og at man gider stå to timer i kø for at få lagt en makeup, som man kan vaske af igen senere på aftenen.
Selv med forbehold for pigernes unge alder forstår jeg det ikke, men det ville jeg selvfølgelig heller ikke have gjort dengang, jeg var på deres alder.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 29. jan 2016, 07:21

sigge skrev:Hvorfor jeg har så svært ved at finde ud af mistænkelig/mistænksom, medmindre jeg tænker mig godt om. Det meste andet sprogligt ligger ellers meget nemt til mig, og jeg er ret meget sprogfascist, men det der bliver nærmest konstant byttet om, og så kan jeg godt høre, at det er forkert, når sætningen er kommet ud af munden på mig.

Hvad så med tænkeligt og tænksomt? :)
0

Tilbage til "Generelt"