Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf In_your_eyes » 28. maj 2017, 16:52

At det er så svært for mig at få skrevet ansøgninger, jeg ønsker jo ikke blive under de kommende forhold.
Hænger nok bare fast i det der var og mine skønne kollger, som jeg bare ikke har lyst til at miste :trist:
0
:pompom:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 28. maj 2017, 17:43

Det der "kunstværk" i Århus, med lyserøde farver over strand/park.....

Altså..jeg er med så langt at det skal provokere os til at tænke over, hvordan vi misbruger naturen. Meeeeeeeeeeeen....jeg synes godt nok det der er at gå for langt.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 29. maj 2017, 06:53

2SHY skrev:At jeg i går støvsugede og vaskede gulv og allerede i dag føles det som om der ligger et fint lag et eller andet på gulvet :gruble: Det er sgu da irriterende


Jeg støvsugede også i lørdags og havde så åbne vinduer i hele lejligheden det meste af lørdag og søndag, og der er blæst alt muligt "botanisk dims" ind ad mine vinduer. Pollen, små frø, blade alt muligt. Så det kan sagtens tænkes, at det også bare er naturen, der har snavset dit gulv. :)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 29. maj 2017, 07:37

Ballademager skrev:Om jeg er den eneste, der finder det mega akavet, når der er drenge på fire-fem år med i kvindernes omklædning. Nej, børn lægger sikkert ikke noget i det, men mange af dem glor godt nok, som om man netop var faldet ned fra månen. Og det gør mig altså lidt forfjamsket over at skulle være nøgen så :genert:


Er det ikke bare børn generelt. Pigerne glor lige så meget. Sidst jeg var i svømmehallen var der en pige der højlydt spurgte mig, hvorfor jeg havde hår på min tissekone, for det havde hendes mor ikke. :lol:
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 29. maj 2017, 08:12

Ballademager skrev:
Sangius skrev:
Ballademager skrev:Om jeg er den eneste, der finder det mega akavet, når der er drenge på fire-fem år med i kvindernes omklædning. Nej, børn lægger sikkert ikke noget i det, men mange af dem glor godt nok, som om man netop var faldet ned fra månen. Og det gør mig altså lidt forfjamsket over at skulle være nøgen så :genert:


Er det ikke bare børn generelt. Pigerne glor lige så meget. Sidst jeg var i svømmehallen var der en pige der højlydt spurgte mig, hvorfor jeg havde hår på min tissekone, for det havde hendes mor ikke. :lol:


Måske? Bliver nok bare mere udfordret af det, når det er drenge end hvis det er piger. For mig, der ikke har børn, er det altså en noget akavet situation hver gang. Det er overhovedet ikke en naturlig ting for mig.


Jeg har et barn, men på 9 måneder.

Jeg synes også det er akavet. Tror jeg de fleste gør. Men der er ikke så meget at gøre ved det jo... :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2017, 09:22

sigge skrev:
2SHY skrev:At jeg i går støvsugede og vaskede gulv og allerede i dag føles det som om der ligger et fint lag et eller andet på gulvet :gruble: Det er sgu da irriterende


Jeg støvsugede også i lørdags og havde så åbne vinduer i hele lejligheden det meste af lørdag og søndag, og der er blæst alt muligt "botanisk dims" ind ad mine vinduer. Pollen, små frø, blade alt muligt. Så det kan sagtens tænkes, at det også bare er naturen, der har snavset dit gulv. :)

Jeg har det som om jeg havde en bil inde under al pollen-dimsen, men jeg efterhånden ikke så sikker faktisk.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 29. maj 2017, 09:41

kidkomb skrev:
sigge skrev:
2SHY skrev:At jeg i går støvsugede og vaskede gulv og allerede i dag føles det som om der ligger et fint lag et eller andet på gulvet :gruble: Det er sgu da irriterende


Jeg støvsugede også i lørdags og havde så åbne vinduer i hele lejligheden det meste af lørdag og søndag, og der er blæst alt muligt "botanisk dims" ind ad mine vinduer. Pollen, små frø, blade alt muligt. Så det kan sagtens tænkes, at det også bare er naturen, der har snavset dit gulv. :)

Jeg har det som om jeg havde en bil inde under al pollen-dimsen, men jeg efterhånden ikke så sikker faktisk.


Min bil var også mere gulgrøn end rød i sidste uge. En køretur i regnvejr tog dog det meste.

Men jeg følte mig lidt dum, da jeg sidste fredag havde været i bilvask for, at bilen kunne se nogenlunde præsentabel ud søndag, hvor jeg skulle ud at se på ny bil og dermed forhandle byttepris på den gamle. Lørdag kom der så en lille byge efterfulgt af blæst - så søndag var bilen fyldt med grønne prikker af pollen. :rulle:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 29. maj 2017, 11:49

sigge skrev:
2SHY skrev:At jeg i går støvsugede og vaskede gulv og allerede i dag føles det som om der ligger et fint lag et eller andet på gulvet :gruble: Det er sgu da irriterende


Jeg støvsugede også i lørdags og havde så åbne vinduer i hele lejligheden det meste af lørdag og søndag, og der er blæst alt muligt "botanisk dims" ind ad mine vinduer. Pollen, små frø, blade alt muligt. Så det kan sagtens tænkes, at det også bare er naturen, der har snavset dit gulv. :)

Lorte natur :sur:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 29. maj 2017, 18:40

Om det bare er mig, eller er debatten en time bagud...
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 29. maj 2017, 18:45

Sangius skrev:Om det bare er mig, eller er debatten en time bagud...

Ikke her. Du kan rette det under indstillingerne :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2017, 22:11

Hvordan der pludselig kan være SÅ mange "dette er en dobbeltprofil" -tråde?
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 29. maj 2017, 22:19

Sangius skrev:
Ballademager skrev:Om jeg er den eneste, der finder det mega akavet, når der er drenge på fire-fem år med i kvindernes omklædning. Nej, børn lægger sikkert ikke noget i det, men mange af dem glor godt nok, som om man netop var faldet ned fra månen. Og det gør mig altså lidt forfjamsket over at skulle være nøgen så :genert:


Er det ikke bare børn generelt. Pigerne glor lige så meget. Sidst jeg var i svømmehallen var der en pige der højlydt spurgte mig, hvorfor jeg havde hår på min tissekone, for det havde hendes mor ikke. :lol:


Normalt synes jeg, børn er ret søde og sjove med alle deres ligefremme iagttagelser af verden. Det, du beskriver dér, havde dog mere været :tie: for mig ... Tror egentlig bare, jeg havde forsøgt at skule ungen i stykker, før jeg var skredet ind i bassinet.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 29. maj 2017, 22:26

Hvad Facebook har gang i??

Har mistet omkring 1/5 af mine FB-venner??

Det er så godt nok folk, jeg ikke har interageret med i lang tid, men hvor jeg udelukkende liker deres opslag.



Med mindre selvsamme 1/5 pludselig indenfor få timer har besluttet at droppe mig som ven :gruble: :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 29. maj 2017, 22:47

Har de virkelig ikke andet at lave på NATO-møder end at glo på hinandens sokker? (Trudeau, er den canadiske Premierminister)

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 30. maj 2017, 06:22

Jeg har købt et fuglebur over nettet, de har så lagt en lille ekstragave med i forsendelsen, godbidder til hunde.
Det er da meget sødt at give lidt ekstra med, men hvorfor så ikke give et eller andet der hænger lidt sammen med den art ens køb er relateret til?
18
...

Tilbage til "Generelt"