Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf klumphen » 8. apr 2017, 16:52

sigge skrev:Hvad mænd gør med en nøgle el.lign., hvis de har tøj på uden lommer og har brug for at have hænderne frie. Jeg bruger min BH til kortvarig opbevaring af f.eks. nøgle eller dankort, men det er vel de færreste mænd, der går med BH. :D Hvad gør I så? Skoen? Eller findes der ikke herrebukser/-shorts uden lommer?

Det eneste par bukser jeg ejer hvor der ikke er lommer i er mine træningsbukser. Så når jeg træner bruger jeg strømperne til at gemme nøgler og adgangskort.
Har godt bemærket kvinder der lige gemmer et eller andet i bh'en, og tænkt at det var da ret praktisk :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 8. apr 2017, 17:54

Vira skrev:
ManicNinja skrev:
Vira skrev:
ManicNinja skrev:
Vira skrev:Hvorfor dem der bor overfor mig har hængt en relativ stor oppustelig Chiquita banan op på deres altan :forvirret:

Jeg kan ikke opfinde et menneske som vil synes det er pænt, så hvis det ikke er derfor hvad er grunden så? Banantema i påsken? :gruble: :forvirret2: :stoned:

inflatable-banana-prop.jpg


Kan det være nogle/deres børn, der har vundet den i et eller andet og synes, det er fedt at kunne beskue deres stolthed fra lejligheden?

De har ingen børn. Det ville ellers også være mit bedste bud


I så fald er mit bedste bud spas og løjer. Ikke alle går jo nødvendigvis op i, om noget ser pænt ud :)

Jeg tror jeg blot må tilskrive det at jeg bor på verdens mærkeligste vej :lol:

En bytur der gik bananas måske? :stoned:
2
...
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lulu » 8. apr 2017, 18:58

Crookshanks skrev:Min nye underbo.

Jeg tror sku det er en trold der er flyttet ind i lejligheden. De snorke og gryntelyde, som kommer fra dernedefra kan umuligt komme fra et menneske. Må nok hellere lige holde øje med dette skumle væsen. :ninja:

Billede


Jeg nævner det kun.
I sommers da jeg var på ferie (i DK) fandt jeg pettigrew (rotten i Harry Potter). Og tænk sig, han havde den frækhed at have sit navn på postkassen, sådan så alle sammen bare kan komme og finde ham :8:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. apr 2017, 19:16

klumphen skrev:
sigge skrev:Hvad mænd gør med en nøgle el.lign., hvis de har tøj på uden lommer og har brug for at have hænderne frie. Jeg bruger min BH til kortvarig opbevaring af f.eks. nøgle eller dankort, men det er vel de færreste mænd, der går med BH. :D Hvad gør I så? Skoen? Eller findes der ikke herrebukser/-shorts uden lommer?

Det eneste par bukser jeg ejer hvor der ikke er lommer i er mine træningsbukser. Så når jeg træner bruger jeg strømperne til at gemme nøgler og adgangskort.
Har godt bemærket kvinder der lige gemmer et eller andet i bh'en, og tænkt at det var da ret praktisk :D


Der er også mænd som folder fx cigaretpakker og nøgler op i deres ærme :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf klumphen » 8. apr 2017, 19:49

Dirtylittledevil skrev:Der er også mænd som folder fx cigaretpakker og nøgler op i deres ærme :)

God ide!
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. apr 2017, 20:26

Jeg underer mig over facebookven som lægger lange lange filmklip op, af sin kone når hun synger karaoke. Tror han da helt seriøst at nogen gider sidde lørdag aften og se hende fortolke "My way" og andre karaokeklassikere i 15-25 minutter i streg?
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 8. apr 2017, 20:36

klumphen skrev:
sigge skrev:Hvad mænd gør med en nøgle el.lign., hvis de har tøj på uden lommer og har brug for at have hænderne frie. Jeg bruger min BH til kortvarig opbevaring af f.eks. nøgle eller dankort, men det er vel de færreste mænd, der går med BH. :D Hvad gør I så? Skoen? Eller findes der ikke herrebukser/-shorts uden lommer?

Det eneste par bukser jeg ejer hvor der ikke er lommer i er mine træningsbukser. Så når jeg træner bruger jeg strømperne til at gemme nøgler og adgangskort.
Har godt bemærket kvinder der lige gemmer et eller andet i bh'en, og tænkt at det var da ret praktisk :D

Nej.
Nej, det er det ikke og det skal stoppe nu.
Halvvåde pengesedler er på top 5 over klammeste ting en kunde kan byde en.
FØJ hvor er det klamt :puke:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. apr 2017, 22:06

Alt det lort der blæser fra naboens have over i min have. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er de har gang i derovre. På overfladen ligner de et helt almindeligt par med et lille barn og en kat. Men den mængde af skrammel de åbenbart bare smider ude i haven så det blæser herover er da helt absurd. Øldåser, slikpapir, reklamer, tomme kattemadsdåser osv. Meget af lortet sætter sig fast i hækken, på deres egen side endda, men får det dem til at samle det op? Nej. Så med tiden vandrer det videre ind til mig.

wall.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 8. apr 2017, 23:55

Jeg ser en dokumentar om undvegne fanger fra et amerikansk fængsel. Jeg undrer mig til stadighed over, det første de gør er at blive skæve eller fulde. Det er jo netop i starten at man virkelig skal kunne tænke klart.

Nic - mesterundvigeren. :slem:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 9. apr 2017, 00:42

At Suspekt er så populære.
Deres musik er så træls...
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 9. apr 2017, 05:14

Anilara skrev:At Suspekt er så populære.
Deres musik er så træls...


Ligesom de der knægte, der siger en masse lyde, der vist skal gå for at være danske ord. Jeg forstår ikke, man vil bruge penge på at gå til en koncert, hvor man størstedelen af tiden skal forsøge at regne ud, hvad der bliver sagt. Det er ligesom babysprog.
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10662

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf BlueBunny » 9. apr 2017, 07:08

paint skrev:He or She?

Billede




Billede

Ja. Det er en mand :ad!:


Jeg er lige hoppet ind og ser dette. Undrer mig over ingen kommenterer de meget synlige brystvorter :)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 9. apr 2017, 12:10

BlueBunny skrev:
paint skrev:He or She?

Billede




Billede

Ja. Det er en mand :ad!:


Jeg er lige hoppet ind og ser dette. Undrer mig over ingen kommenterer de meget synlige brystvorter :)

Det her er Danmark, ikke USA
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20420
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43836

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 9. apr 2017, 12:34

Jeg undrer mig en anelse over, hvor diverse spion-cookies har fået fra, at jeg skulle være interesseret i gamle vulgære bordure samt speedbåde. Og hvis jeg endelig var interesseret i speedbåde, så er der da en vis forskel på en eller anden Bayliner speedbåd, og noget der ligner en gammel robåd :forvirret:

reklame.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 9. apr 2017, 12:49

paint skrev:Jeg undrer mig en anelse over, hvor diverse spion-cookies har fået fra, at jeg skulle være interesseret i gamle vulgære bordure samt speedbåde. Og hvis jeg endelig var interesseret i speedbåde, så er der da en vis forskel på en eller anden Bayliner speedbåd, og noget der ligner en gammel robåd :forvirret:

Men hvis du køber bilen, kan du være med i sommerparaderne ... :lol:
0

Tilbage til "Generelt"