Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 25. sep 2017, 10:05

Aviva skrev:Over hvorfor min mobil ikke modtage smser længere..

Kan se at der er 2 reserveringer på biblioteket jeg ikke har modtaget. Den ene udløber om 2 dage

-har lige slukket og tændt, og der kom der så en besked jeg skulle have haft igår

Hvad er det for en model?
Min kones Samsung begyndte at droppe ca. 25% af de tilsendte sms'er.
Vi har downloadet Googles sms app i stedet for Samsungs egen - det er kun nogle uger siden, så det er for tidligt at konkludere noget endeligt, men indtil videre ser det ud til at have løst det.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aviva » 25. sep 2017, 10:18

dgd2007 skrev:
Aviva skrev:Over hvorfor min mobil ikke modtage smser længere..

Kan se at der er 2 reserveringer på biblioteket jeg ikke har modtaget. Den ene udløber om 2 dage

-har lige slukket og tændt, og der kom der så en besked jeg skulle have haft igår

Hvad er det for en model?
Min kones Samsung begyndte at droppe ca. 25% af de tilsendte sms'er.
Vi har downloadet Googles sms app i stedet for Samsungs egen - det er kun nogle uger siden, så det er for tidligt at konkludere noget endeligt, men indtil videre ser det ud til at have løst det.


Det er en Samsung Pocket 5300 (tror jeg nummeret er), nogle år gammel (vist købt i 2013/14)..

Det hjalp at tænde og slukke, har fået en del smser
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ghattner » 25. sep 2017, 10:24

Hypen om Gulddreng
8
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 25. sep 2017, 14:46

Hvordan det kan lykkes for "journalisten" at stave 'serviceminded' (forkert endelse) forkert flere steder i artiklen når der i artiklen står det oprindelige opslag hvor ordet er stavet rigtigt. Jeg bliver så træt af sådan noget.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14807
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24918

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 26. sep 2017, 08:15

At nogen vælger at bruge en Gmail, når de sender mails i professionel sammenhæng. I det mindste var det da ikke sådan en coolguy26@gmail.com, men bare vedkommendes navn. :-D
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 26. sep 2017, 09:02

sigge skrev:At nogen vælger at bruge en Gmail, når de sender mails i professionel sammenhæng. I det mindste var det da ikke sådan en coolguy26@gmail.com, men bare vedkommendes navn. :-D

Er Gmail skidt?
Er Hotmail også?
Jeg spørger af ren nysgerrighed, for det har jeg aldrig hørt før :blush:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14807
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24918

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 26. sep 2017, 09:13

kidkomb skrev:
sigge skrev:At nogen vælger at bruge en Gmail, når de sender mails i professionel sammenhæng. I det mindste var det da ikke sådan en coolguy26@gmail.com, men bare vedkommendes navn. :-D

Er Gmail skidt?
Er Hotmail også?
Jeg spørger af ren nysgerrighed, for det har jeg aldrig hørt før :blush:


Nej, det tror jeg da ikke. Til privat brug er de helt fine. Det er mere, når man skriver som repræsentant for et firma, at jeg synes, det virker mærkeligt, at man bruger en Gmail og ikke en firmamail. "Nutildags" er det vel ikke hverken dyrt eller svært at få et domæne, man også kan bruge til at sende og modtage mails på, tænker jeg. Og nu skrev vedkommende her så som repræsentant for et firma med stor hjemmeside og egne mailadresser, så virker det lidt mere suspekt/sjusket at skrive fra en webmail. Jeg kan så se ud fra LinkedIn, at vedkommende muligvis er selvstændig og tilknyttet det nævnte firma som konsulent, men stadig...
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14807
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24918

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 26. sep 2017, 09:15

Ellin skrev:
sigge skrev:At nogen vælger at bruge en Gmail, når de sender mails i professionel sammenhæng. I det mindste var det da ikke sådan en coolguy26@gmail.com, men bare vedkommendes navn. :-D


Professionel hvordan?
Altså i forbindelse med mit arbejde har jeg en arbejdsmail der, men når jeg sender f.eks. ansøgninger eller andre ting, har jeg en mail med "mitnavn"@gmail.com


Jeg mener, når man skriver på vegne af et firma. :)

Jeg brugte selv min hotmail, da jeg var jobsøgende og sendte ansøgninger.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 26. sep 2017, 09:24

sigge skrev:Nej, det tror jeg da ikke. Til privat brug er de helt fine. Det er mere, når man skriver som repræsentant for et firma, at jeg synes, det virker mærkeligt, at man bruger en Gmail og ikke en firmamail. "Nutildags" er det vel ikke hverken dyrt eller svært at få et domæne, man også kan bruge til at sende og modtage mails på, tænker jeg. Og nu skrev vedkommende her så som repræsentant for et firma med stor hjemmeside og egne mailadresser, så virker det lidt mere suspekt/sjusket at skrive fra en webmail. Jeg kan så se ud fra LinkedIn, at vedkommende muligvis er selvstændig og tilknyttet det nævnte firma som konsulent, men stadig...

Ja, det er jeg enig i. Man kommer let i tvvl, om det egentlig repræsenterer det firma, når det kommer til stykket.
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 26. sep 2017, 11:32

sigge skrev:
kidkomb skrev:
sigge skrev:At nogen vælger at bruge en Gmail, når de sender mails i professionel sammenhæng. I det mindste var det da ikke sådan en coolguy26@gmail.com, men bare vedkommendes navn. :-D

Er Gmail skidt?
Er Hotmail også?
Jeg spørger af ren nysgerrighed, for det har jeg aldrig hørt før :blush:


Nej, det tror jeg da ikke. Til privat brug er de helt fine. Det er mere, når man skriver som repræsentant for et firma, at jeg synes, det virker mærkeligt, at man bruger en Gmail og ikke en firmamail. "Nutildags" er det vel ikke hverken dyrt eller svært at få et domæne, man også kan bruge til at sende og modtage mails på, tænker jeg. Og nu skrev vedkommende her så som repræsentant for et firma med stor hjemmeside og egne mailadresser, så virker det lidt mere suspekt/sjusket at skrive fra en webmail. Jeg kan så se ud fra LinkedIn, at vedkommende muligvis er selvstændig og tilknyttet det nævnte firma som konsulent, men stadig...

Ah, så forstår jeg, ja det er jeg faktisk enig i :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2017, 14:14

Hvor længe folk mon kan blive ved med at dø af grin over at Bodil Jørgensen klæder sig ud som en gammel dame, og siger noget helt uventet som "Jeg kan li at blive pisset i ansigtet". Hun har gjort det i 397 roller nu, jeg begynder at kede mig.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 26. sep 2017, 14:24

At folk kan blive ved med at hidse sig op over Lidl og det skide manglende kors.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mangoness » 26. sep 2017, 14:31

Ado skrev:At folk kan blive ved med at hidse sig op over Lidl og det skide manglende kors.


Oh my... jeg vidste ikke engang, at det var en ting, før jeg så dit indlæg og googlede det :stoned:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 26. sep 2017, 14:32

Mangoness skrev:
Ado skrev:At folk kan blive ved med at hidse sig op over Lidl og det skide manglende kors.


Oh my... jeg vidste ikke engang, at det var en ting, før jeg så dit indlæg og googlede det :stoned:

Gå ind på Lidls Facebookside, lav dig et krus kaffe, læn dig tilbage og læs folks opslag på siden. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2017, 14:47

Mistermor skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hvor længe folk mon kan blive ved med at dø af grin over at Bodil Jørgensen klæder sig ud som en gammel dame, og siger noget helt uventet som "Jeg kan li at blive pisset i ansigtet". Hun har gjort det i 397 roller nu, jeg begynder at kede mig.


Helt enig, og sådan synes jeg også, det har været med Mia Lyhne .... altså at hun spiller samme rolle uanset film.


Ja, det har du faktisk ret i. Og så var der lige noget med en rolle hun spiller under Melodi Grand Prix hvor hun muligvis prøver noget nyt men som i hvert fald bare burde skrottes igen ASAP! :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"