Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. apr 2016, 13:29

Jeg undrer mig over at Christiane Schaumburg-Müllers hjemmeside "ChriChri" altid skal omtales som om den er noget kæmpestort og populært.
Det seneste jeg læste, var noget med at nu måtte hun ansætte en ny "Chefredaktør" på hjemmesiden, fordi den var så stor en succes at hun ikke kunne lave andre ting samtidig med den. Hvis det er sandt er det selvfølgelig fint for hende, men jeg synes kun jeg støder på omtale af den når EB skriver om den fordi de skriver om hende.
Og når man tjekker den på Trustpilot er det nu også lidt påfaldende at alle giver den bundkarakterer, undtager 2 der giver den topkarakterer, og ellers formulerer sig meget ens, fx bruger de begge ordet "Univers" om siden https://dk.trustpilot.com/review/www.chrichri.dk :rulle:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 9. apr 2016, 13:47

Dirtylittledevil skrev:Jeg undrer mig over at Christiane Schaumburg-Müllers hjemmeside "ChriChri" altid skal omtales som om den er noget kæmpestort og populært.
Det seneste jeg læste, var noget med at nu måtte hun ansætte en ny "Chefredaktør" på hjemmesiden, fordi den var så stor en succes at hun ikke kunne lave andre ting samtidig med den. Hvis det er sandt er det selvfølgelig fint for hende, men jeg synes kun jeg støder på omtale af den når EB skriver om den fordi de skriver om hende.
Og når man tjekker den på Trustpilot er det nu også lidt påfaldende at alle giver den bundkarakterer, undtager 2 der giver den topkarakterer, og ellers formulerer sig meget ens, fx bruger de begge ordet "Univers" om siden https://dk.trustpilot.com/review/www.chrichri.dk :rulle:

Jeg undre mig over valget af navn. ChriChri, det ligger så dårligt i munden, og udtalen lyder så grimt.
3
...
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf derived242 » 9. apr 2016, 14:50

ManicNinja skrev:
derived242 skrev:
Dime skrev:eb.dk : Vi kan se du bruger en adblocker og det kan vi ikke lide, så derfor må du ikke se på vores overdrevent reklame-indsmurte webside, med pop-overs allevegne og hvad har vi alt...

mig : ok, jamen farvel så...


Det kan nemt løses ved at blokere javascript fra de sites som prøver at detektere adblocking.
Ikke at jeg på nogen måde synes at folk bør bruge EB til noget.


Hvordan gør man det for udvalgte sider?


I chrome gøres det under
settings -> advanced settings -> privacy -> content settings -> javascript -> manage exceptions
og så giver du den
[*.]eb.dk med behavior block
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. apr 2016, 19:49

Hvorfor en notits i Femina om noget statistik om kvinders erfaringer med at have sex med personer af deres eget køn er illustreret med et modelbillede af det nederste af et kvindeansigt, hvor læberne er let adskilte og på vej til at sutte på en slikkepind.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. apr 2016, 21:54

Frkvira skrev:
Lama skrev:
Frkvira skrev:Jeg har længe undret mig over ChriChri, altså er der overhovedet nogen der læser på det site/univers, som de ynder at kalde sig selv?


Jeg er faldet over siden nogle gange, men hurtigt klikket væk igen, fordi jeg fandt et kedeligt. og har altid undret mig over at der skule være penge i det. Der sælges jo næsten intet og hører aldrig nogen nævne siden. Meget underligt faktisk. Men må jo være en succes, hvis der knokles sådan med det og hun virker ret velhavende. Men fred være med dem der kan lide siden, hver sin smag :)

Jeg var ret forudindtaget inden siden kom op at køre. Tænkte at det lød underligt, og enormt kedeligt, og som varm luft. Det er også sådan jeg opfatter siden i dag :D


Ja nu har jeg besøgt siden flere gange i dag bare for at svælge i min egen forundring over den. Jeg forventer at hun kan se et peak i sidevisningerne for i dag :-D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 9. apr 2016, 22:09

derived242 skrev:
ManicNinja skrev:
derived242 skrev:
Dime skrev:eb.dk : Vi kan se du bruger en adblocker og det kan vi ikke lide, så derfor må du ikke se på vores overdrevent reklame-indsmurte webside, med pop-overs allevegne og hvad har vi alt...

mig : ok, jamen farvel så...


Det kan nemt løses ved at blokere javascript fra de sites som prøver at detektere adblocking.
Ikke at jeg på nogen måde synes at folk bør bruge EB til noget.


Hvordan gør man det for udvalgte sider?


I chrome gøres det under
settings -> advanced settings -> privacy -> content settings -> javascript -> manage exceptions
og så giver du den
[*.]eb.dk med behavior block


Er testet. Ændrede ikke noget. Den vil stadig ikke have, jeg bruger AB. Hverken hos EB eller Se & Hør ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. apr 2016, 22:51

Rosa Espinosa skrev:Forstår ikke hvorfor I ikke kan lide ChriChri siden? Har lige været derinde og de har ord som "lækkerhedsliste", snak om drengebandet Lukas Graham og hvor hun bliver omtalt som Lady Boss. Synes det er dejligt at se, at hun åbenbart har ansat folk, der er for unge til at skrive for i Vi Unge.


Okay du havde næsten overbevist mig - MEN! Så opdagede jeg at en af de ansatte i "Universet" har en søn ved navn "Arthur Xerxes" så nu er jeg igen blevet negativt stemt.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 9. apr 2016, 23:08

Det kan jo også være den rigtige:

    Billede
0
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf derived242 » 10. apr 2016, 06:47

ManicNinja skrev:
derived242 skrev:
ManicNinja skrev:
derived242 skrev:
Dime skrev:eb.dk : Vi kan se du bruger en adblocker og det kan vi ikke lide, så derfor må du ikke se på vores overdrevent reklame-indsmurte webside, med pop-overs allevegne og hvad har vi alt...

mig : ok, jamen farvel så...


Det kan nemt løses ved at blokere javascript fra de sites som prøver at detektere adblocking.
Ikke at jeg på nogen måde synes at folk bør bruge EB til noget.


Hvordan gør man det for udvalgte sider?


I chrome gøres det under
settings -> advanced settings -> privacy -> content settings -> javascript -> manage exceptions
og så giver du den
[*.]eb.dk med behavior block


Er testet. Ændrede ikke noget. Den vil stadig ikke have, jeg bruger AB. Hverken hos EB eller Se & Hør ...


Sært, virker fint for mig
adblock.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 10. apr 2016, 11:30

derived242 skrev:
ManicNinja skrev:
derived242 skrev:
ManicNinja skrev:
derived242 skrev:
Dime skrev:eb.dk : Vi kan se du bruger en adblocker og det kan vi ikke lide, så derfor må du ikke se på vores overdrevent reklame-indsmurte webside, med pop-overs allevegne og hvad har vi alt...

mig : ok, jamen farvel så...


Det kan nemt løses ved at blokere javascript fra de sites som prøver at detektere adblocking.
Ikke at jeg på nogen måde synes at folk bør bruge EB til noget.


Hvordan gør man det for udvalgte sider?


I chrome gøres det under
settings -> advanced settings -> privacy -> content settings -> javascript -> manage exceptions
og så giver du den
[*.]eb.dk med behavior block


Er testet. Ændrede ikke noget. Den vil stadig ikke have, jeg bruger AB. Hverken hos EB eller Se & Hør ...


Sært, virker fint for mig
adblock.JPG


Dine skærmdumps var nu ikke nødvendige. Forstod fint din instruktion. :)
Nå, jeg prøvede igen - og nu er ændringerne åbenbart gemt korrekt (eller jeg har tastet rigtigt denne gang :D ) i Chrome. Virker i hvert fald fint. Tusind tak!
EDIT: ... Eller i hvert fald på Se & Hør. EkstraBladet har igen opdaget, at min adBlock kører.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 10. apr 2016, 11:50

ManicNinja skrev:Dine skærmdumps var nu ikke nødvendige. Forstod fint din instruktion. :)
Nå, jeg prøvede igen - og nu er ændringerne åbenbart gemt korrekt (eller jeg har tastet rigtigt denne gang :D ) i Chrome. Virker i hvert fald fint. Tusind tak!
EDIT: ... Eller i hvert fald på Se & Hør. EkstraBladet har igen opdaget, at min adBlock kører.

Enten bliver jeg pigefornærmet og tænker: Så gider jeg da heldigvis slet ikke se jeres "indhold".
Eller også ser jeg det bare i en anden browser. Jeg har kun AB på Firefox, og jeg har stort set alle eksisterende browsere installeret.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 10. apr 2016, 12:52

Min manglende evne til at fatte mig i korthed. Jeg har lige skrevet en anmeldelse af et rejseselskab til Trustpilot - den fylder så 1089 ord iflg. Word. Det er der jo ingen, der gider at læse. :gruble: Nå, men jeg fik da alle detaljer med. :D
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 10. apr 2016, 17:33

Frkvira skrev:Hvorfor min kat sidder og glor ind i ovnen. Som vel og mærke er slukket


Spejlbillede? :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 10. apr 2016, 17:53

Frkvira skrev:Hvorfor min kat sidder og glor ind i ovnen. Som vel og mærke er slukket

Den venter på at det næste afsnit kommer :) Sidste afsnit med den stegte kylling var virkelig en cliffhanger!
15
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 10. apr 2016, 23:21

Hvorfor det hedder franskbrød men ikke italienskbrød
0
14 11 14

Tilbage til "Generelt"