Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:11

Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:
12
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 5. aug 2016, 07:17

Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:

Nogle af os har fleksibilitet og løse tøjler til den slags - eller pauser der kan bruges som man vil.

Og det kunne lige så godt være i offentlig transport mm at man heller ikke gider have kastet nøgenbilleder i fjæset, i en fx ellers "uskyldig" tråd. Ja generelt gider jeg bare slet ikke se det, med mindre jeg selv opsøger det - og Drt er vel også derfor at der er et NSFW forum.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:22

HappyPaww skrev:
Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:

Nogle af os har fleksibilitet og løse tøjler til den slags - eller pauser der kan bruges som man vil.

Og det kunne lige så godt være i offentlig transport mm at man heller ikke gider have kastet nøgenbilleder i fjæset, i en fx ellers "uskyldig" tråd. Ja generelt gider jeg bare slet ikke se det, med mindre jeg selv opsøger det - og Drt er vel også derfor at der er et NSFW forum.

Ja, det forstår jeg godt. Nu er det dog mest det med arbejdstiden der undrer mig.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 5. aug 2016, 07:28

Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:


Jeg er enig, men på samme tid er mange nyhedssider jo også lidt upassende med deres billeder.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:31

Badesandalen skrev:
Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:


Jeg er enig, men på samme tid er mange nyhedssider jo også lidt upassende med deres billeder.

Tjo, men hvis man læser nyheder på fx Ekstra Bladet så ved man vel at det er en mulighed med nøgne damer? Eller hvad tænker du med "upassende"? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 5. aug 2016, 07:46

Juki skrev:
Badesandalen skrev:
Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:


Jeg er enig, men på samme tid er mange nyhedssider jo også lidt upassende med deres billeder.

Tjo, men hvis man læser nyheder på fx Ekstra Bladet så ved man vel at det er en mulighed med nøgne damer? Eller hvad tænker du med "upassende"? :genert:


Altså alle de der billeder af nøgne kroppe og seksuelle situationer er jo i sig selv ikke upassende, men jeg synes det er lidt upassende at de bliver smækket op til højre og venstre. Jeg synes også mange sider har en grum tendens til at vise billeder af døde og mishandlede dyr, og selvom det selvfølgelig er noget vi skal være opmærksomme på, har jeg virkelig ikke lyst til at få smidt et billede i hovedet af et pindsvin der er blevet sparket og stukket, brændt levende og smadret med store sten som det første når jeg prøver at læse nyheder.

Du har dog ret i at hvis man ikke vil snuppes i at kigge på afklædte kvinder, om det så er med vilje eller ej, skal man ikke læse på Ekstra Bladet.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:53

Badesandalen skrev:
Juki skrev:
Badesandalen skrev:
Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:


Jeg er enig, men på samme tid er mange nyhedssider jo også lidt upassende med deres billeder.

Tjo, men hvis man læser nyheder på fx Ekstra Bladet så ved man vel at det er en mulighed med nøgne damer? Eller hvad tænker du med "upassende"? :genert:


Altså alle de der billeder af nøgne kroppe og seksuelle situationer er jo i sig selv ikke upassende, men jeg synes det er lidt upassende at de bliver smækket op til højre og venstre. Jeg synes også mange sider har en grum tendens til at vise billeder af døde og mishandlede dyr, og selvom det selvfølgelig er noget vi skal være opmærksomme på, har jeg virkelig ikke lyst til at få smidt et billede i hovedet af et pindsvin der er blevet sparket og stukket, brændt levende og smadret med store sten som det første når jeg prøver at læse nyheder.

Du har dog ret i at hvis man ikke vil snuppes i at kigge på afklædte kvinder, om det så er med vilje eller ej, skal man ikke læse på Ekstra Bladet.

Lemlæstelse, hvad end det omhandler mennesker eller dyr, vil jeg heller ikke bryde mig om at få smækket i hovedet. Jeg kan godt se pointen i at det kan være upassende med nøgne kroppe, når det ikke er noget man bevidst selv har opsøgt. Jeg tænker/tænkte bare at når man er på job, så er det det man har fokus på.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 5. aug 2016, 08:18

Juki skrev:Lemlæstelse, hvad end det omhandler mennesker eller dyr, vil jeg heller ikke bryde mig om at få smækket i hovedet. Jeg kan godt se pointen i at det kan være upassende med nøgne kroppe, når det ikke er noget man bevidst selv har opsøgt. Jeg tænker/tænkte bare at når man er på job, så er det det man har fokus på.


Jamen jeg er helt enig. :D
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 09:02

Smiling_Goat skrev:Nu så jeg igen en artikel om, hvordan man bliver raget på som kvinde i nattelivet, og jeg bliver lige overrasket hver gang. Skribenterne plejer at beskrive, hvordan de faktisk ikke kan være i fred, og de nærmest har resigneret.

Jeg tror, jeg er blevet befølt upassende to gange i nattelivet, og jeg har altså været en del i byen. Jeg ved ikke, om jeg bare er for grim at rage på, eller hvad der sker. Hvor oplever de de her ting? Er det en København-ting? Er det tøjet? Er det mig? Hvad sker der?

Jeg tror kun jeg har oplevet det på dansegulvet, hvor man alligevel ofte er så mange at det kan være svært at skelne mellem om det er bevidst eller ej :gruble:

Apropos ting i nattelivet, så undrer det mig hvor mange fyre der hilser ved at kysse en på hånden som var de en prins. Men jeg ved heller ikke om det bare er mig? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mulan » 5. aug 2016, 10:22

Smiling_Goat skrev:Nu så jeg igen en artikel om, hvordan man bliver raget på som kvinde i nattelivet, og jeg bliver lige overrasket hver gang. Skribenterne plejer at beskrive, hvordan de faktisk ikke kan være i fred, og de nærmest har resigneret.

Jeg tror, jeg er blevet befølt upassende to gange i nattelivet, og jeg har altså været en del i byen. Jeg ved ikke, om jeg bare er for grim at rage på, eller hvad der sker. Hvor oplever de de her ting? Er det en København-ting? Er det tøjet? Er det mig? Hvad sker der?

Jeg har oplevet det ret meget i nattelivet.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Maoam » 5. aug 2016, 10:50

Hvorfor en lille hunhund ofte humper en bamse.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. aug 2016, 10:59

Fyrst Eberhard skrev:Det er mig stadig en gåde, hvorfor Remee ikke valgte 'Don't Talk Just Kiss' med 'Right Said Fred' til Clifforth-i-Hegn.


Måske var der ikke nok guitar i den til at det virkede legitimt at ham den ene af dem kunne stå med en guitar :gruble:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 11:03

Maoam skrev:Hvorfor en lille hunhund ofte humper en bamse.

Opkørthed/stress, dårlig vane?
Senest rettet af Juki 5. aug 2016, 11:05, rettet i alt 1 gang.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. aug 2016, 11:03

Hvordan er det undgået min opmærsomhed at en vis Frøkken Paradise-Julie har været kærester med Clifforth for nyligt. Julie udtaler: Der gik ikke mange sekunder før jeg dernæst opdagede at han oveni var et pisse sødt, varmt, følsomt og kærligt menneske. Kort sagt mere eller mindre en mandlig udgave af mig selv.
(De mødtes over snapchat)
http://www.seoghoer.dk/realitv/paradise ... -clifforth
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. aug 2016, 12:27

Fyrst Eberhard skrev:med et smukt budskab til eventuelle haters.


Hvem ville da kunne hade de to glade drenge?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"