Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Muspel » 25. mar 2016, 22:23

Fru Sunshine skrev:At ungdomsfester åbenbart er røvkedelige. Min datter og hendes veninde holder fælles 18-års fødselsdag, og dansegulvet er tomt, mens der står grupper i hjørnerne og snakker og en enkelt sidder helt alene ved et bord og drikker rom og cola. :gruble:


så er det nu du kaster dig ud på dansegulvet med en gulvskrubbe og råber 'hvem er klar på limbo' :banan:

... For er du sikker på, at snakken nok skal komme Igang (om hvor dødpinlig en mor du er)

Håber der er kommet mere gang i festen nu.
3
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 25. mar 2016, 22:27

Fru Sunshine skrev:At ungdomsfester åbenbart er røvkedelige. Min datter og hendes veninde holder fælles 18-års fødselsdag, og dansegulvet er tomt, mens der står grupper i hjørnerne og snakker og en enkelt sidder helt alene ved et bord og drikker rom og cola. :gruble:


Mon ikke de lærer at feste lidt mere? :gruble:
Tænk hvis hun slægter moren på, så skal hun nok nå at lære at få gang i festen :lol: :fløjt: :banan: :dance:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 25. mar 2016, 22:36

Muspel skrev:
Fru Sunshine skrev:At ungdomsfester åbenbart er røvkedelige. Min datter og hendes veninde holder fælles 18-års fødselsdag, og dansegulvet er tomt, mens der står grupper i hjørnerne og snakker og en enkelt sidder helt alene ved et bord og drikker rom og cola. :gruble:


så er det nu du kaster dig ud på dansegulvet med en gulvskrubbe og råber 'hvem er klar på limbo' :banan:

... For er du sikker på, at snakken nok skal komme Igang (om hvor dødpinlig en mor du er)

Håber der er kommet mere gang i festen nu.

:lol: De har selv fundet kosten og har gang i limbo til Another one bites the dust
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 25. mar 2016, 22:37

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:At ungdomsfester åbenbart er røvkedelige. Min datter og hendes veninde holder fælles 18-års fødselsdag, og dansegulvet er tomt, mens der står grupper i hjørnerne og snakker og en enkelt sidder helt alene ved et bord og drikker rom og cola. :gruble:


Mon ikke de lærer at feste lidt mere? :gruble:
Tænk hvis hun slægter moren på, så skal hun nok nå at lære at få gang i festen :lol: :fløjt: :banan: :dance:

Schyyy :tie: :blush:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lulu-p » 26. mar 2016, 12:39

Jeg fik forvildet mig ind på en ung kvindelig plastikkirurgs blog og instagramprofil. Og jeg undrer mig over, hvornår man mister sin egen selvkritik i forhold til udseende. Hvordan kan ens eget over-botoxede og filler-sprængte læber på nogen måde være god reklame for sin egen virksomhed?

Måske er jeg bare gammel og ude af trit med tidens skønhedsidealer, og det tror jeg egentlig gerne at jeg er. Men jeg undrede mig alligevel.
3
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 26. mar 2016, 13:56

lulu-p skrev:Jeg fik forvildet mig ind på en ung kvindelig plastikkirurgs blog og instagramprofil. Og jeg undrer mig over, hvornår man mister sin egen selvkritik i forhold til udseende. Hvordan kan ens eget over-botoxede og filler-sprængte læber på nogen måde være god reklame for sin egen virksomhed?

Måske er jeg bare gammel og ude af trit med tidens skønhedsidealer, og det tror jeg egentlig gerne at jeg er. Men jeg undrede mig alligevel.

Min botox-dame har rynker og ser ret naturlig ud og det synes jeg faktisk er en langt bedre reklame for hendes firma end man ofte ser. Og det synes hun også selv.
Jeg mener, hvem vil gerne se sådan ud fra starten? Det er vel oftest et spørgsmål om at mere vil have mere og man langsomt ændrer sit ansigt uden helt at kunne se selv, hvor meget det er blevet ændret.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 26. mar 2016, 15:53

Hvor er Anemonerne og Påskeliljerne ??
Var i skoven tidligere i dag, og så ikke en eneste anemone, tulipan eller påskelilje på vejen ?? burde de ikke være på vej frem nu?
Selv de ældre generationer der har styr på løg og blomster undrede sig? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf computermus » 26. mar 2016, 16:06

Wizzze skrev:Hvor er Anemonerne og Påskeliljerne ??
Var i skoven tidligere i dag, og så ikke en eneste anemone, tulipan eller påskelilje på vejen ?? burde de ikke være på vej frem nu?
Selv de ældre generationer der har styr på løg og blomster undrede sig? :gruble:

Nu er det en tidlig påske i år, så jeg vil gætte på at det er derfor anemonerne ikke er fremme, de blomstrer i april- maj måned. Og desuden så har jorden ikke helt den varme nu,på grund af lave nattetemperaturer, som den ville have hvis påsken var faldet i april. Derfor er mange løgplanter ikke så langt fremme endnu. De kræver noget mere jordvarme end de lige pt.får.
5
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Elvispop » 26. mar 2016, 16:40

Mine påskeliljer i haven står høje flotte..... og grønne..
De blomstrer ikke endnu.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 26. mar 2016, 19:35

Wizzze skrev:Hvor er Anemonerne og Påskeliljerne ??
Var i skoven tidligere i dag, og så ikke en eneste anemone, tulipan eller påskelilje på vejen ?? burde de ikke være på vej frem nu?
Selv de ældre generationer der har styr på løg og blomster undrede sig? :gruble:


Er der ikke bare fordi påsken falder tidligt i år, at det føles som om, at blomsterne lader vente på sig?
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 26. mar 2016, 19:45

Fyrst Eberhard skrev:Om nogen har følt sig draget, når Meny lokker med en tzatziki sandwich til 50 kr. Og ja, det er tzatziki mellem to skiver brød. Uden noget andet.


Jeg ville ikke engang føle mig draget hvis jeg fik den gratis.
5
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 21:28

Mine påskeliljer er sprunget lidt ud :-D
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 27. mar 2016, 02:25

Tiden lader til at gå hurtigere om natten. Klokken var halv to for lidt siden. :gruble:
2
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 27. mar 2016, 02:31

Badesandalen skrev:Tiden lader til at gå hurtigere om natten. Klokken var halv to for lidt siden. :gruble:



Vi er gået over til sommertid :sol:
2
Klimatosse
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 27. mar 2016, 02:37

Anne Droid skrev:
Badesandalen skrev:Tiden lader til at gå hurtigere om natten. Klokken var halv to for lidt siden. :gruble:



Vi er gået over til sommertid :sol:


Billede

Seriøst. Det ville være medlidenhedsdrab. :genert:
21

Tilbage til "Generelt"