Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 6. feb 2019, 10:35

Et sted jeg kommer forbi på min løberute. Det er en ret øde landevej jeg løber på og der er er langt mellem husene herude. Et sted på ruten kommer jeg forbi et hus, hvor der på modsatte side af vejen ovenfor huset står en murerspand med bunden i vejret og en mursten ovenpå. Spanden har stået sådan i al den tid jeg har løbet dér. Jeg har SÅ meget lyst til at gå over og løfte spanden og se, hvad der er nedenunder, men kan kun forestille mig 2 scenarier.
1) Der sidder et eller andet udyr under spanden, som hopper op og bider mit ansigt af.
2) Hvis man løfter spanden går jorden under.
13
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2019, 10:43

Pandesteg skrev:Et sted jeg kommer forbi på min løberute. Det er en ret øde landevej jeg løber på og der er er langt mellem husene herude. Et sted på ruten kommer jeg forbi et hus, hvor der på modsatte side af vejen ovenfor huset står en murerspand med bunden i vejret og en mursten ovenpå. Spanden har stået sådan i al den tid jeg har løbet dér. Jeg har SÅ meget lyst til at gå over og løfte spanden og se, hvad der er nedenunder, men kan kun forestille mig 2 scenarier.
1) Der sidder et eller andet udyr under spanden, som hopper op og bider mit ansigt af.
2) Hvis man løfter spanden går jorden under.

Jeg elsker det :lol:
Jeg ville gøre det, hvis det var mig!
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf TinaW » 6. feb 2019, 11:01

Pandesteg skrev:Et sted jeg kommer forbi på min løberute. Det er en ret øde landevej jeg løber på og der er er langt mellem husene herude. Et sted på ruten kommer jeg forbi et hus, hvor der på modsatte side af vejen ovenfor huset står en murerspand med bunden i vejret og en mursten ovenpå. Spanden har stået sådan i al den tid jeg har løbet dér. Jeg har SÅ meget lyst til at gå over og løfte spanden og se, hvad der er nedenunder, men kan kun forestille mig 2 scenarier.
1) Der sidder et eller andet udyr under spanden, som hopper op og bider mit ansigt af.
2) Hvis man løfter spanden går jorden under.


Mon ikke udyret er afgået ved døden? :D
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 6. feb 2019, 11:56

Dmitra skrev:
LadyFox skrev:
Dmitra skrev:
LadyFox skrev:
Dmitra skrev:Mine dværgpapegøjer. De plejer ikke at kunne sove hvis ikke de sidder på samme pind klistret opad hinanden, men den sidste uges tid er de begyndt at sove på hver sin pind :gruble:?

De skal giftes, og derfor må de ikke sove sammen før bryllupsnatten. :blush2:


Så snyder de, de bavianer. For hvis jeg vågner om natten er de rykket sammen. :lol:

Selvfølgelig snyder de. Det er mega svært at holde sig væk når man lige er blevet friet til.


De må også snart have nået den kønsmodne alder og det gør det nok ikke nemmere. Men man kan altid se ud som om man er aldeles uskyldig :engel: - ligesom når de har lavet unoder.


Du må hellere se at få anskaffet et brydeslør...
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 6. feb 2019, 18:19

Mistermor skrev:Hvis man først modtager en sms, der er afsendt klokken syv, klokken halv to, er det så ens telefon, der er noget i vejen med?

Nej det kan sagtens være den er sendt med post nord ...
6
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 6. feb 2019, 18:37

AstaPasta skrev:
Mistermor skrev:Hvis man først modtager en sms, der er afsendt klokken syv, klokken halv to, er det så ens telefon, der er noget i vejen med?


Modtager du andre sms'er med det samme?
Modtager andre afsenders sms'er med det samme?

De ligger på serveren.
Har jeg fået at vide, da jeg brokkede mig til mit teleselskab.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 6. feb 2019, 18:38

At tv-programmet kan være SÅ ringe, at Family Guy er det mest interessante.
:gruble:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. feb 2019, 19:23

At der har været så meget hype omkring The Disaster Artist, og at den har vundet priser.
Jeg synes virkelig, at den både er dårlig og kedelig.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Planten » 7. feb 2019, 05:21

Undrer mig over, hvorfor Løvens hule er så populært. Er det fordi, der er så mange, der går med en iværksætterdrøm? Eller? Jeg synes nemlig, det virker så overdramatiseret de gange, jeg har set det.
2
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 780
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1183

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Brutus » 7. feb 2019, 06:26

Planten skrev:Undrer mig over, hvorfor Løvens hule er så populært. Er det fordi, der er så mange, der går med en iværksætterdrøm? Eller? Jeg synes nemlig, det virker så overdramatiseret de gange, jeg har set det.



Jeg gider ikke at se det. :boo:
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 7. feb 2019, 09:05

"»Vi bliver meget påvirkede af billederne på de sociale medier, og man tænker, at man skal have de kroppe for at være god nok."


Jeg læste ovenstående i en artikel, og hver gang jeg læser dén slags udsagn, undrer jeg mig lige meget. Hvad får kvinder til at drage dén konklusion?
Vi ved formentlig alle, fordi vi ser mennesker hver dag, i fri dressur ude i virkeligheden, at alle kvinder ikke ser ud som dem på reklamerne. De kvinder der bruges i dén sammenhæng er modeller - altså m o d e l l e r. De er ikke afspejlinger af en generel virkelighed. De er heller ikke et indirekte krav om at alle kvinder, ser sådan ud eller skal se sådan ud. Modellerne, er særlige kvinder som diverse producenter betaler i dyre domme for at repræsentere eller fremvise deres produkter. De lever som regel på en diæt af hytteost og agurker, for at holde deres levebrød - deres krop, i en optimal form.
Der er også kvinder, der kan løbe eller svømme 100m på ti sekunder og vinder OL-medaljer, men det er da ikke ensbetydende med, at så skal alle kvinder kunne det, og hvis man ikke kan, er man en fed taber.

Jeg er mand. Jeg kan godt lide kvinder, og ikke kun modeller. Men jeg forstår dem ikke.
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 7. feb 2019, 10:44

Jeg undrer mig over hvad jeg kan have søgt på, som får reklamemaskinen herinde til at vise reklamer for japansk ansigtsløftning, hvad end det så er ? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kalimsofie » 7. feb 2019, 11:58

Hvorfor der ikke var sne på bilen i morges :gruble:
Jeg ryddede den udvendige trappe i går aftes, og da vi skulle af sted her til morgen, var der 5-7 cm sne på den igen, så det har tydeligvis sneet i nat. Men der var ikke skyggen af sne på vores bil. Der var til gengæld masser af sne på naboens bil....
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 7. feb 2019, 11:59

Kalimsofie skrev:Hvorfor der ikke var sne på bilen i morges :gruble:
Jeg ryddede den udvendige trappe i går aftes, og da vi skulle af sted her til morgen, var der 5-7 cm sne på den igen, så det har tydeligvis sneet i nat. Men der var ikke skyggen af sne på vores bil. Der var til gengæld masser af sne på naboens bil....

:ad!: :shock:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kalimsofie » 7. feb 2019, 12:02

kidkomb skrev:
Kalimsofie skrev:Hvorfor der ikke var sne på bilen i morges :gruble:
Jeg ryddede den udvendige trappe i går aftes, og da vi skulle af sted her til morgen, var der 5-7 cm sne på den igen, så det har tydeligvis sneet i nat. Men der var ikke skyggen af sne på vores bil. Der var til gengæld masser af sne på naboens bil....

:ad!: :shock:


Ja! :shock:
0

Tilbage til "Generelt"